Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp her. Har mye verdifulle ting jeg gjerne skulle ha solgt, men sliter med å få solgt mye om gangen siden de fleste vendors jeg møter kan kjøpe for max 750 gold. Dette er jo ikke mye og jeg sliter med at baggen fort blir full. Noen som vet om en mer effektiv måte å få solgt ting på?

 

I whiterun har du smeden. Der har du to personer like ved hverandre (Han som står inne i butikken, og hun som står utenfor og smir) som til vanlig, hos meg, har ca 1000 hver.

Lenke til kommentar

Dragonscale armor er light. Dragonplate er heavy.

 

Hvordan er dere i forhold til main quest? Jeg er på level 12 (?) nå og har så langt nærmest ikke gjort noe på main questet. :p Ikke èn drage har jeg skadet engang.

lvl 23 og har bare gjort første delen. Snart ferdig med companion questa trur eg, og har gjort 4 thief guild quests.

Lenke til kommentar

level 37 har ikke gjort noen main quests men over 70 misk quest

 

level 100 på sneak og block , 2 handed level 92, 90 000 gull skal levle opp light n heavy armor next step :thumbup: bygger opp karakteren min før jeg går dypere inn i historien :thumbup:

 

Hvordan i H* klarer folk å levle så sabla fort? Kanskje jeg som er meget noob, men, tips?

 

Er nord, spesialisert på two-handed, light armour

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Bør/må man ha spilt de forrige TES-spillene før Skyrim?

Nei. Det eneste er at du ikke får med deg referansene til de tidlligere spillene i dialogene. Disse referansene et ekstra + for innlevelsen til oss som has spilt TES før, men er ikke nødvendige å forstå for å spille.

Lenke til kommentar

på skyrim levler man opp ikke på quests men på skills :thumbup:

istede for å bruke alt :ph34r: har jeg valgt ut med en gang det jeg vill få opp fort og levla opp main levelen i samma slengen :cool:

 

edit pluss det er en av stones som gir deg fortere level opp (husker ikke i slengen ka den heter nå)

Endret av samco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hvordan i H* klarer folk å levle så sabla fort? Kanskje jeg som er meget noob, men, tips?

Det er masse triks, f.eks;

 

Snik bak en NPC som står med ryggen til.

Benytt conjouration og skap en ulv (eller noe) som du slår ihjel. Repeat, repeat, repeat.

 

etc..

Lenke til kommentar

nei det gjelder å finne smuthull i spill noe jeg er meget erfaren på med tanke på achivment spillinga mi :love: har funne exploits i et utall spill som jeg har delt med kompiser som i skyrim :!:

 

nesten 100 sikker på at jeg er level 100 både på light n heavy armor i løpet av morgen kveld :thumbup: starter nu....

Endret av samco
Lenke til kommentar

level 37 har ikke gjort noen main quests men over 70 misk quest

 

level 100 på sneak og block , 2 handed level 92, 90 000 gull skal levle opp light n heavy armor next step :thumbup: bygger opp karakteren min før jeg går dypere inn i historien :thumbup:

 

Hvordan i H* klarer folk å levle så sabla fort? Kanskje jeg som er meget noob, men, tips?

 

Er nord, spesialisert på two-handed, light armour

Hvorfor i all verden går du light armor med two-hand?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...