Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Tips til å drepe drager?

Har drept to, men den andre var det en giant som drepte for meg :p

 

Stack opp på ca 30 health potions.

 

 

Hvordan enchanter jeg våpen?

Har titals div. ''soul gems'' i inventory men aner ikke hvordan jeg bruker de?

 

Du må ha sjeler inni disse soulgemsene. Du oppnår dette ved å bruke en trylleformel som heter Soul Trap. Fåes av de fleste som selger trylleformularer. (Kan ikke brukes på mennesker eller drager)

 

Vil bare legge til at du kan fange menneskesjeler, men du trenger Black Soul Gem. ;)

 

Edit: ninja'd. Du kan forøvrig ikke bruke soul trap på undeads, roboter og andre greier uten sjel. Obviously.

Endret av Misoxeny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg selge dragebein osv jeg samler fra drager? Har lyst å selge mest mulig av tungt "misc". Hvordan kan jeg bære mer enn 300 i vekt? Noe perk for det?

Du kan selge det til general stores.

 

Om du bruker heavy armor, og vil kunne bære mer, finn steinen som gir stjernetegnet for "The Steed". Gir null nedsenkelse av å bruke heavy armor, og kan bære 400, opp fra 300.

Lenke til kommentar

Jeg har konstant 60 fps, er det noen settings som begrenser det?

hvis skjermen din har en oppdateringsfrekvens på 60hz er det ikke da fysisk umulig å få over 60fps? spillet og systemet ditt kan gi mer enn 60fps men skjermen kan ikke gjengi det.

 

Stemmer dette? Tenker å kjøpe ny skjerm, kommer såfall til å gå for 120hz.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har konstant 60 fps, er det noen settings som begrenser det?

hvis skjermen din har en oppdateringsfrekvens på 60hz er det ikke da fysisk umulig å få over 60fps? spillet og systemet ditt kan gi mer enn 60fps men skjermen kan ikke gjengi det.

 

Stemmer dette? Tenker å kjøpe ny skjerm, kommer såfall til å gå for 120hz.

 

Ja, det stemmer.

Gå for en 120hz skjerm, så kan spille i 3D også :)

Lenke til kommentar

Litt sløvt spørsmål, men hvordan bytter jeg kameravinkel slik at jeg kan se min character forfra? Må posere for noen bilder :) Vet en kan bytte POV med F/mushjul, men hvordan snu det forbaska kameraet? :)

Jeg tipper det er verdens enkleste løsning.

 

Hvis du ikke har våpen fremme, er det bare å bevege musa. Ellers kan du holde inne F og dra musa rundt.

Lenke til kommentar

Litt sløvt spørsmål, men hvordan bytter jeg kameravinkel slik at jeg kan se min character forfra? Må posere for noen bilder :) Vet en kan bytte POV med F/mushjul, men hvordan snu det forbaska kameraet? :)

Jeg tipper det er verdens enkleste løsning.

 

Hvis du ikke har våpen fremme, er det bare å bevege musa. Ellers kan du holde inne F og dra musa rundt.

 

Jeg takker, jeg bukker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...