Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

... fortsatt plager meg, er at på veien dit main questet vil ha meg, møter jeg disse. Det kan godt være at jeg suger, men det er null sjanse i havet. 3 slag så er jeg død. Om det er noen andre som har begynt å spille som har erfaringer eller tips rundt dette, så ville jeg blitt veldig glad :)

A)

Snike seg forbi.

Det er svært sjelden en ikke har mulighet til å bruke naturen (skog/fjellvegger) for å komme seg rundt et eller annet beist.

B)

Utsette mainquest og ta noen sidequest for å styrke karakteren.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Pakkegnomene fra CDON har fortsatt ikke sendt PS3-versjonen, statusen ble satt som "varene pakkes" i går formiddag. Det kan vel ikke ta så lang tid? Henvendte meg til kundeservice for fun, og fikk svaret; "Hei, Dragonborn. Vi forventer oss at du skal motta det imorgen. Dersom det skulle skje noe uventet og du ikke skulle ha mottat det imorgen vennligst kontakt oss igjen så hjelper vi deg videre."

 

Kanskje er det håp alikevel. Blir det ikke sendt i dag går jeg fysisk å kjøper det i en butikk i morgen og benytter meg av angreretten. :p

Kall meg gjerne teit og barnslig, men det er faktisk siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos CDON. Ser så mange andre som har fått spillet sitt allerede, noe jeg også kunne tenkt meg. Blir gal av all ventingen! Er det ikke bare og få det sendt da.. gad damn. Og er den ikke i postkassa mi i morgen, da er det søren meg det absolutt siste jeg har bestilt fra CDON. Gnomer!

 

Kan berolige litt angående CDON. Spill som sendes ut til release sendes med såkalt spesiell leveranse. Det går mye raskere enn vanlig post, og det tar under 24 timer fra det sendes ut til det ligger i postkassen (så lenge du bor noenlunde sentralt iallefall). Jeg opplevde det samme med FM12, og det lå i postkassen min etter den vanlige posten var kommet, men på release-datoen. Jeg fikk det den gang i posten kl. 13 dagen etter det var sendt.

 

Håper for all del det er feil at varene fortsatt pakkes, men etter å ha lest litt på cdon ser det slik ut. :)

Lenke til kommentar

Prøver meg igjen:

 

Har ikke brukt xboxen på flere år, hvis jeg kjøper skyrim nå på fredag må jeg laste ned patcher osv da? Jeg har ikke tilgang på internettkabel... :S

 

Har ingenting å si så lenge du ikke er kobla til internett med xboxen. Da vet den ikke at det er en patch som må lastes ned og kjører spillet som det er. Det samme gjelder patcher til xbox'n, er hovedsaklig bare xbox live updates uansett. Og de trenger du ikke offline.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...