Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker spillet. Føles praktfullt. Det eneste som plager meg er hvor vriene enkelte fiender er. Jeg skrudde ned på novice for å teste, men slet fortsatt mot en "frost bear" og mot en annen slags skapning. Bjørnen tok jeg så vidt, den andre drepte meg. Ulver og lignende går selvfølgelig lett, men begynner å lire på om det er noe keg har gått glipp sv :O

 

vanskelighets graden funker mer som i Fallout.

Så, du må nok levle opp litt for å ta den andre fienden.

 

Dette fikk jeg erfare på den "vonde" måten da jeg bestemte meg for å gå i en fistfight med en giant og endte rundt 200 meter over bakken :!:

Lenke til kommentar

Fikk spillet til PC i posten idag! Har ikke blitt mer lykkelig på veldig lenge, hadde aldri trudd jeg skulle få det så fort og ble mildt sagt ekstatisk. Selvfølgelig varte denne følelsen bare helt til STEAM nektet meg å installere spillet før utgivelsesdatoen, og istedenfor ble det ukas nedtur. Må si jeg hater alt av tredjepartsprogrammer som absolutt må kontrollere alt nå, urettferdig at konsoll får spille det allerede.

 

Dessuten så har Skyrim vært ute på mindre lovlige sider, cracked, for nesten to uker nå. Igjen går det bare utover oss som kjøper spillet. Jaja kan ihvertfall gå rundt i Skyrim skjorta mi å studere kartet :(

 

Jepp, DRM virker totalt motsatt enn det som er meningen. Det gjør opplevelsen surere for de som faktisk betaler for spillet, mens piratene ikke merker noe forskjell. No forbanna møl.

Lenke til kommentar

. Jaja kan ihvertfall gå rundt i Skyrim skjorta mi å studere kartet :(

 

Ha ha ser det for meg :rofl:

 

Jeg bruker XL i t-skjorte størrelse, skjorten er ikke i størrelse XL. Lykke til å få sove i natt.. innocent.gif

 

Er det ikke bare å bruke CD keyen i Steam og laste ned da?

 

Jepp, holder på å forhandsnedlaste spillet akkurat nå faktisk, takk for ideen!. Men jeg skulle selvfølgelig ønske jeg kunne installere singleplayer spillet mitt uten steam og uten Internett generelt, slik at jeg allerede i natt kunne få gyvet løs på denne våte drømmen av et spill :)

 

Dessuten så har Skyrim vært ute på mindre lovlige sider, cracked, for nesten to uker nå. Igjen går det bare utover oss som kjøper spillet. Jaja kan ihvertfall gå rundt i Skyrim skjorta mi å studere kartet

Ikke på pc

 

Det er riktignok sant, og er forsåvidt rimelig fornøyd med det. Men jeg liker dog ikke at de som valgte å spille Skyrim på konsoll nå koser seg, mens jeg sitter å venter på at Steam skal være snille og la meg bruke produktet jeg har betalt for.. sjalusi med andre ord thumbup.gif

Lenke til kommentar

Snubblet over denne artikkelen...når blir det låst opp for oss tro? http://gotgame.com/2011/11/09/skyrim-unlock-time-for-steam-confirmed/

 

Og går det å "jukse" litt tro...har en US proxy jeg kan gå via.... :p

 

Nå er det jo da slik at siden USA er etter oss i tidssoner, så vil 12:01 EST Nov 11 være rundt 06:01 Norsk tid. Så hvis vi for unlocket 12:01 norsk tid så er det jo bortkastet med proxy. Hvis ikke, så vil jeg tippe på at vi får det samtidig. Hvis ikke, så er jo proxy til USA en god ting :p

Lenke til kommentar

Snubblet over denne artikkelen...når blir det låst opp for oss tro? http://gotgame.com/2011/11/09/skyrim-unlock-time-for-steam-confirmed/

 

Og går det å "jukse" litt tro...har en US proxy jeg kan gå via.... :p

 

Hvordan skal du kunne jukse med proxy? Vi ligger foran USA, så enten får vi det før dem (hvis det blir låst opp midnatt lokal tid) ellers får vi det samtidig som dem (hvis det blir låst opp 12 EST som er kl 6 om morgenen her til lands).

Endret av Misoxeny
Lenke til kommentar

Vanvittig bra spill. Holdt på i 5-6 timer i Skyrim, total frihet. Ferdig med alt fra medie-demoene og må si jeg har blitt mektig imponert. Du kan så enkelt forsvinne i verdenen og bare ha det moro. Enkelte morsomme uttalelser om nordiske navn. (H)Alvor, Dorthe og Sigrid var en fin gjeng, mens Jarl bor i Ringenes Herre herskapet på landet. Overbevist over at den lokasjonen var inspirert av filmen.

 

Gameplay var bedre enn forventet. Likte best 3person i forgjengeren, men her er jeg betatt av 1person i nærkamp, det er bare så bra gjort.

 

Jeg spiller på PS3 så grafikken er litt stiv og "grå". En PC versjon er nok særklasse, men grafikken tar ingenting ifra opplevelsen av å vandre i landskapet.

Lenke til kommentar

Går rundt i Skyrim-skjorta mi og studerer kartet :(

When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have 1000 reasons to smile.

 

 

På tide å leve etter din egen signatur ;)

 

 

 

På grunn av lekser til imorgen (derfor jeg sitter på diskusjon.no nå innocent.gif) og russefest imorgen, har jeg heldigvis fortsatt mange grunner til å smile. Hadde egentlig forventet å få spillet på fredag/lørdag ettersom jeg bor i Tromsø, og posten bruker ofte å være trege. Så det var bare ett skikkelig slag i ansiktet når man først hadde fått håpet opp :)

 

For å være helt ærlig så er jeg bare sjeleglad spillet endelig blir gitt ut, jeg har ikke ventet så mange år på dette (ung rpg'er) men dog har ventetiden vært lang. :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...