Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har bestilt CE på Gamezone? fikk mail igår hvor de sa den var sendt med sporingsnummer, men pakken er ikke levert på kontor står det på den, og så fikk jeg plutselig ny mail med sporingsnummer i dag hvor det står akkurat det samme... begynner å bli litt skremt nå siden jeg virkelig har gledet meg til denne helgen :(

Lenke til kommentar

Hvis spillet kommer ut 12.01 EST og EST er GMT - 5 så betyr det at jeg må vente til Lørdagen før jeg får spilt det forbanna spillet på Steam? Da var det jo ikke veldig lurt å kjøpe det på steam.

 

EDIT: Kan se ut som de kjører forskjellig for USA og Europa. Noe som gir mening.

Endret av Flin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så lenge spillet holder stabilt 60FPS så er det ikke så nøye om noen teksturer her og der er stretched osv.
Hva slags tankegang er det? Så det er egentlig ok om grafikken er dårlig, sålenge fpsen er god? Du er klar over at dårlig grafikk går hånd i hånd med god fps? (om man ser på utviklingen) Ellers kan man jo bare skru ned grafikken(textures for din del, for å være spesifikk) og få bra fps uansett. Mtp. at Skyrim er laget for utdaterte konsoller så skal det uansett gå bra på en highend pc.

 

Det beste er jo bra grafikk OG god FPS. Men i et spill som ikke er en twitch basert shooter, greier jeg meg fint med 30 FPS hvis det ser fantastisk ut. Her er et eksempel på hva mods kan gjøre for grafikken til et spill:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=OBw0R1AUU64

 

Selv synes ikke jeg dette er bortkastet arbeid. Jeg setter pris på slikt.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte fra Spaceworld for ett par uker siden. Kan enda ikke se at det er blitt sendt (Betalte for frakt, så renger med jeg får en fysisk kopi), som nok betyr at jeg ikke får det på release, siden jeg bor i Troms, og postgang opp hit her ganske latterlig. Så tror nok hvis jeg har mulighet, at jeg kansellerer den og bestiller digitalt. Noen som vet ett billig sted?

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte fra Spaceworld for ett par uker siden. Kan enda ikke se at det er blitt sendt (Betalte for frakt, så renger med jeg får en fysisk kopi), som nok betyr at jeg ikke får det på release, siden jeg bor i Troms, og postgang opp hit her ganske latterlig. Så tror nok hvis jeg har mulighet, at jeg kansellerer den og bestiller digitalt. Noen som vet ett billig sted?

Du bor ikke i Tromsø?

Mitt ble sendt fra Gamezone i går, og fikk det i postkassen idag :)

Lenke til kommentar

Elsker spillet. Føles praktfullt. Det eneste som plager meg er hvor vriene enkelte fiender er. Jeg skrudde ned på novice for å teste, men slet fortsatt mot en "frost bear" og mot en annen slags skapning. Bjørnen tok jeg så vidt, den andre drepte meg. Ulver og lignende går selvfølgelig lett, men begynner å lire på om det er noe keg har gått glipp sv :O

Lenke til kommentar

Hehe morsomt, dette er fra det offisielle TES V Skyrim forumet:

En som har fått beta tilgang:

 

"You Have Been Selected"

 

"To test STAR WARS: The Old Republic!‏"

 

Awesome!

 

"START: November 11th"

 

NOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!"

 

Måtte flire litt :p

Endret av aBaDmAn91
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...