Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Grunnen til at de gjør dette er bl.a. hypingen, og at alle skal få spillet samtidig, så ikke forumene rundt omkring blir trollet ihjel av karer som samco som sitter og godter seg over at han fikk spillet for 14 dager siden.

 

En annen ting er å forhindre piratkopiering så lenge som mulig. Jo flere dager de får utsatt piratkopiene til PC, jo mere salg får de før folk begynner å laste det ned istedet. De vet at pirater cracker exe-fila og steam med det samme den blir tilgjengelig. Og exe-fila er det ingen som får før spillet unlockes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper at noen lager en enkel mod som gir sonene, monstrene og utstyret en fast level så fort som mulig. Tror ikke det nye level-scaling systemet blir så ille, egentlig, men det beste ville vært om det ikke skalerte i det hele tatt. Men redigeringsverktøyet kommer kanskje ikke samtidig med release.

 

Uansett, det må da vel være noen her som kan ta på seg jobben? Ære og berømmelse.

Lenke til kommentar

Jeg håper at noen lager en enkel mod som gir sonene, monstrene og utstyret en fast level så fort som mulig. Tror ikke det nye level-scaling systemet blir så ille, egentlig, men det beste ville vært om det ikke skalerte i det hele tatt. Men redigeringsverktøyet kommer kanskje ikke samtidig med release.

 

Uansett, det må da vel være noen her som kan ta på seg jobben? Ære og berømmelse.

 

Kjem vel etter kvart (både mod og Creation Kit), men eg trur vanilla Skyrim er meir spiseleg enn Oblivion. Eg tenkte aldri at skaleringen burde vorte justert eller fjerna i Morrowind - vel, ikkje før eg sjølv var høg level og oppdaga at skaleringen hadde eit litt lågt maksnivå.

Lenke til kommentar

Ser ut til at det er mange selvplagere i tråden her. Sitte slik og ruge på om når spillet åpnes for nedlasting fra Steam gjør jo at det bare tar lengre tid. Kom dere ut i skogen, opp i trærne, av med klærne (eh, helst inne) osv., eller finn på noe annet "morsomt" /mentalt oppbyggende. Det å være aktiv med helt andre gjøremål får jo tiden til å (oppleves å) gå 100 ganger raskere enn å sitte og vente på noe som kanskje til og med er litt / en del forsinket i verste fall.

 

Og ikke minst, kos ekstra mye med kjæresten (de som har) nå i forkant så dere har ren samvittighet og får godvilje i forhold til å bli sittende i timevis i dagevis og være helt usosiale og utilnærmelige.

Det er vel investert tid frem til moroa begynner og du blir et utilgjengelig skall, som er symbiotisk knyttet til skjermen/tv og tastatur/mus/kontroller og alt annet rundt deg utenfor dette kun er uvesentligheter som mer eller mindre ubevisst oversees totalt :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Spaceworld har enda ikke sent mail om at ordren er sendt... :no: Er det bare fordi de som regel ikke gjør det, eller har de rett og slett ikke sent spillet i det hele tatt enda? Jeg bestilte jo hos dem fordi folk fikk BF3 så mye som 3-4 dager på forhånd...

 

Min PC CE ble sendt fra Spaceworld i går og ankom mitt postkontor i dag morges. Jeg fikk beskjed via mail i går formiddag.

Lenke til kommentar

Ser ut til at det er mange selvplagere i tråden her. Sitte slik og ruge på om når spillet åpnes for nedlasting fra Steam gjør jo at det bare tar lengre tid. Kom dere ut i skogen, opp i trærne, av med klærne (eh, helst inne) osv., eller finn på noe annet "morsomt" /mentalt oppbyggende. Det å være aktiv med helt andre gjøremål får jo tiden til å (oppleves å) gå 100 ganger raskere enn å sitte og vente på noe som kanskje til og med er litt / en del forsinket i verste fall.

 

Og ikke minst, kos ekstra mye med kjæresten (de som har) nå i forkant så dere har ren samvittighet og får godvilje i forhold til å bli sittende i timevis i dagevis og være helt usosiale og utilnærmelige.

Det er vel investert tid frem til moroa begynner og du blir et utilgjengelig skall, som er symbiotisk knyttet til skjermen/tv og tastatur/mus/kontroller og alt annet rundt deg utenfor dette kun er uvesentligheter som mer eller mindre ubevisst oversees totalt :D

 

+1 :)

 

Vise ord! Støtter denne! RL<spill Alltid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spaceworld har enda ikke sent mail om at ordren er sendt... :no: Er det bare fordi de som regel ikke gjør det, eller har de rett og slett ikke sent spillet i det hele tatt enda? Jeg bestilte jo hos dem fordi folk fikk BF3 så mye som 3-4 dager på forhånd...

 

Jeg fikk mail igår om at de ikke hadde fått inn nok eksemplarer av PC utgaven.

Selv om jeg forhåndsbestilte for flere måneder siden.

Fikk 4 valg, "Laste ned fra SW", Hente i butikk, Gavekort på 100kr og vente på neste forsendelse og kansellere.

 

Om du ikke fikk denne mailen er det nok på vei snart. Håper min lokale SW butikk har nok PC utgaver til at jeg kan hente det der i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

...

 

Min PC CE ble sendt fra Spaceworld i går og ankom mitt postkontor i dag morges. Jeg fikk beskjed via mail i går formiddag.

 

 

...

 

Jeg fikk mail igår om at de ikke hadde fått inn nok eksemplarer av PC utgaven.

Selv om jeg forhåndsbestilte for flere måneder siden.

Fikk 4 valg, "Laste ned fra SW", Hente i butikk, Gavekort på 100kr og vente på neste forsendelse og kansellere.

 

Om du ikke fikk denne mailen er det nok på vei snart. Håper min lokale SW butikk har nok PC utgaver til at jeg kan hente det der i morgen tidlig.

 

Jeg logga inn på spaceworld og så på orderen min nå, og der står det:

Ordrenummer : xxxxxxx, Dato: 07.11.2011, Sendingsnummer : [blankt]

 

De har altså ikke sendt det, tolker jeg det som. :nei:

Lenke til kommentar

Elsker spillet. Føles praktfullt. Det eneste som plager meg er hvor vriene enkelte fiender er. Jeg skrudde ned på novice for å teste, men slet fortsatt mot en "frost bear" og mot en annen slags skapning. Bjørnen tok jeg så vidt, den andre drepte meg. Ulver og lignende går selvfølgelig lett, men begynner å lire på om det er noe keg har gått glipp sv :O

Synes dette høres litt beroligende ut. Jeg fryktet at det skulle være for lett, som Oblivion.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...