Gå til innhold

Disse vant Cataclysm-betanøkkel (PC)


Anbefalte innlegg

Folk kan fint oppgi falske navn også, uten at vi har noen som helst mulighet til å kontrollere det. Jeg kan imidlertid si at vi har flere sjekker som går på innleveringer fra samme person, men at vi også må være forholdsvis overbærende med at søsken i samme hus skal kunne levere hver for seg, samt steder hvor det jobber mange på samme sted. Jeg vil ikke gå i detaljer på akkurat hvilke ting vi bruker (men det første er selvsagt IP-adressen til folk, så den er opplagt), men det er en del småting på plass for å rydde opp i de mest åpenbare forsøkene på juks og fanteri.

 

Det å sjekke registrert navn mot navnet som blir brukt på kontoen som ting registreres på for Blizzard vil være et logistisk helvette for dem, så det kommer nok aldri til å skje. Du må huske at hovedmålet deres er å skape publisitet rundt produktet sitt, og at den publisiteten nok blir like stor uansett om et fakenavn eller to sniker seg inn.

 

Så for å summere opp: vi gjør en del småting for å håndtere problemet, men det er uansett praktisk umulig å bekrefte at folk er den de utgir seg for å være for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Det er jo så sent nå uansett..

Jeg har hatt beta på 2 kontoer sia starten av sommerferien nesten.. Om dere gidder finne en med en super-PC(drar alt på max med høy fps) som dere kan søke om beta-nøkkel fra, så får dere den ganske fort :p

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som vant - for første gang i gamer.no's historie - så jeg er iallefall overbevist om at konkurransene ikke er rigget. Jeg vet med sikkerhet at jeg også kun har sendt inn et svar, og ikke jukset, hverket med fakename eller flere eposter. Skal selvsagt ikke si at andre ikke kan ha gjort det.

 

Jeg har også mottatt mail med betanøkkel =D

 

Gratulerer til alle andre som har vunnet, og håper dere allerede har fått eller snart får deres BETA-nøkler. Og til alle som eventuelt har brukt falsk navn og epost for å oppnå større vinnersjanse: SHAME ON YOU!

 

Til alle dere andre. Stå på videre, en gang er det deres tur også.

Lenke til kommentar

De som ikke har mottatt mail bør først sjekke spam / søppelpost / etc, før dere ev. sender mailadressen deres på PM til meg eller TST.

 

Først til mølla-konkurranser fungerer dårlig, stort sett fordi folk som er genuint interesserte nødvendigvis ikke sjekker Gamer.no hvert tiende minutt hele døgnet (noe vi selvsagt ikke kan forstå!). I tillegg fungerer det enda dårligere når du får et par tusen mennesker til å panisk reloade konkurransesiden for å i det hele tatt ha mulighet til å være med. Trekning fungerer enkelt og greit bedre.

 

Det å bruke forumbrukeren kan være en idé på enkelte konkurranser, men foreløpig er det ikke aktuelt så lenge vi ikke har en bedre integrasjon mellom forumet og selve gamer.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...