Gå til innhold

Hint om nytt Bethesda-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vet ikke helt om jeg vil at det skal være TESV.

Jeg håper selvsagt på at TESV skal dukke opp snart, men da håper jeg virkelig på at det er en storsatsning med et stort sprang når det gjelder grafikken og ikke bare basert på en modifisert fall out grafikkmotor som noen kommenterte her i tråden.

 

Oblivion var noe av det vakreste på spillmarkedet da det kom. Det samme håper jeg skjer med TESV.

 

Og fast travel er awesome. Du trenger ikke ta det i bruk hvis du ikke vil.

 

Dark Brotherhood <3

Lenke til kommentar

For håpe det ikke blir en oblivion flop denne gangen. Mer morrowind kvalitet! Med bedre system, grafikk, combat, quests og AI. Vekk med generetic skoger og dungeons, veiviser til quests og scaling system! Mer variert terreng og ett lvl'ing system som gir mening.

 

Men, Oblivion med mods er noe helt annet :)

Endret av Eccer
Lenke til kommentar

Ahh orgasmiske nyheter. Det må være TES V, å la det være TES V. :w00t:

 

Hvis de ikke kommer med info om TES V snart vet jeg ikke om jeg klarer å holde mine morderiske instinkter tilbake. Hører du Todd Howard? Hører du? :angry:

 

Et TES-MMO, nei fysj og fy. Vask munnen din gutt. Det vil vi ikke ha noe av. :thumbdown: Det er TES V som gjelder, alt annet er sekundært.

 

Hvis det ikke er snakk om TES V, så blir jeg med deg i jakten på Howard. Vi kan lage vår egen Dark Brotherhood slik at han aldri vil være trygg før han forteller oss hva vi vil høre.

Lenke til kommentar

Og med "snart" mener de vel "ikke på Gamescom"?

Skal jeg tippe, tror jeg det kan skje på PAX-messen, som finner sted tidlig i september.

 

Hvis jeg skal tippe enda mer, synes jeg ikke kommentarene ser ut til å indikere noe MMO. Jeg får følelsen av at det er snakk om et spill i samme stil som FO3 og Oblivion, og da er TES V det mest sannsynlige alternativet i mine øyne.

Lenke til kommentar

Oblivion er et at de beste spillene jeg har spilt (glem dette med level-scaling, generiske huler og få stemmeskuespillere), og et nytt spill i samme univers ønskes velkommen på alle nivåer. Det er vel drøyt fire år siden Oblivion, så en annonsering av en oppfølger er på sin plass! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

TES V.... *** grøss/gåsehud av spenning ***

 

For meg er det viktigste at de fortsatt tillater mods, disse vil alltid "rette opp" eventuelle design blemmer som utviklerne gjør.

 

Som f.eks lvl systemet på vanilla-Oblivion (inkl. level scaling).

Lenke til kommentar

Alle skjønner vel at dette er TES Kinect?? Blir annonsert på Microsoft sin pressekonferanse på Gamescom!

 

:whistle:

The Elder Strolls?

 

"Et revolusjonerende spill for den eldre garde. Bruk Kinect til å gå hvor du vil i TES' enorme verden. Kommer snart til et hvilehjem nær deg!"

 

(Vær så snill å la det være TESV!)

Lenke til kommentar

Haha, jeg lo. :lol:

 

Ahh orgasmiske nyheter. Det må være TES V, å la det være TES V. :w00t:

 

Hvis de ikke kommer med info om TES V snart vet jeg ikke om jeg klarer å holde mine morderiske instinkter tilbake. Hører du Todd Howard? Hører du? :angry:

 

Et TES-MMO, nei fysj og fy. Vask munnen din gutt. Det vil vi ikke ha noe av. :thumbdown: Det er TES V som gjelder, alt annet er sekundært.

 

Hvis det ikke er snakk om TES V, så blir jeg med deg i jakten på Howard. Vi kan lage vår egen Dark Brotherhood slik at han aldri vil være trygg før han forteller oss hva vi vil høre.

Yay! Vi blir bare flere og flere. Jeg kan merke massene rope på TES V. Før eller senere må han gi etter for gruppepresset. :p

 

Og må si meg enig med Cloudemyx. Mine allerede løse hengsler er i stor fare når jeg leser slikt som dette. (

Lenke til kommentar

Satser på at det er et Elder Scrolls MMO jeg. Tviler på at det er TES5 det er snakk om, isåfall bli jeg rimelig skuffa over at de ikke har brukt IDs Tech 5-motor..

Da har du ikke lest et annet intervju på IGN:

 

Bethesda Game Director Todd Howard explained in a separate interview with IGN that his game would not use id Tech 5. The studio's new engine built for its upcoming title is more beneficial to creating huge, open-world games, such as Fallout 3 and The Elder Scrolls IV: Oblivion, while id Tech 5 is better for more contained environments.

 

Så ikke noe id Tech 5 motor for TESV...

Lenke til kommentar

Forøvrig håper jeg at det minner mer om Morrowind enn Oblivion, men tror nok på det motsatte.

For min del håper jeg det er en jevn blanding. Det var svært mange ting jeg synes var gjort bedre i Morrowind enn i Oblivion, men også mange ting som var forbedret den andre veien. Så en blanding med de beste delene fra hver av dem + litt til, i en pen innpakning er det jeg håper på. :)

Lenke til kommentar

Er jo lov til å håpe på at Bethesda hører på noen av de eldre i fanskaren og kvitter seg med det horrible generiske leveling-systemet sitt. Det var ikke engang logisk.

Det er mer logisk at man går opp i level av å bli bedre i forskjellige skills, enn at man samler opp en hel haug med poeng. Det at man f.eks. må ha 2000xp for å nå neste level er absolutt ikke logisk. Jeg har ikke noe i mot at utviklere bruke XP i spillene sine, men jeg har heller ikke et problem med level-systemet til Oblivion.

 

Skal vedde ræva mi på at folk kommer til å surve over hvor dårlig TES V er, selvom de spiller det dag ut og dag inn. Akkurat som med Oblivion, COD4 og MW2. Noen folk blir aldri fornøyde. Dagens gamere er blitt for bortskjemte <_<

 

Forøvrig håper jeg at det minner mer om Morrowind enn Oblivion, men tror nok på det motsatte.

For min del håper jeg det er en jevn blanding. Det var svært mange ting jeg synes var gjort bedre i Morrowind enn i Oblivion, men også mange ting som var forbedret den andre veien. Så en blanding med de beste delene fra hver av dem + litt til, i en pen innpakning er det jeg håper på. :)

Du snakker sannhet, Rider of Reason :) Forum-brukere som deg gleder mitt hjertet.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...