Gå til innhold

Bulletstorm - People Can Fly sin nye tittel


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tror dere ikke ser spillet for hva det er. Et spill.

 

Folk er så vant til Modern Warfare, alt skal se, føles, oppføres mot det perfekte av hva virkeligheten er.

 

Jeg savner noen som tar en idè, lager et `over the top` action spill og leker med fantasien. Det er det dette spillet handler om. Det er ikke spillet som er barnselig. Men kansje dere som må vokse litt opp.

 

Spill handler om nettopp dette, gi spilleren noe tilbake. Noe unikt.

Lenke til kommentar

Slo-mo kills, unaturlig mye banning, store monstre, halvnakne damer og bad-ass helt er noe unikt?

Tja... jeg kan ikke si at jeg syntes det.

 

Slå til med en bra historie, noen gode stemmeskuespillere og en intim stemning, så snakker vi unikt. Krydre gjerne med tight gameplay (kontrollere etc) og brukandes grafikk, så har du "unikt" (aahh hmm... Batman Arkham Asylum mmm...)!

 

Det jeg har sett av Bulletstorm til nå minner mest om Rogue Warrior ...

 

(Modern Warfare har vel lite å gjøre med virkelighet?)

Lenke til kommentar

Slo-mo kills, unaturlig mye banning, store monstre, halvnakne damer og bad-ass helt er noe unikt?

Tja... jeg kan ikke si at jeg syntes det.

 

De store massene vil slow motion kills, banning, store monstre som eksploderer, halvnakne damer som sprenger og dreper og annen tankeløs vold. Bare se hvor stor suksess COD serien er blitt. Meningsløs vold (nesten) uten historie.

 

Er ikke bare å sette innhelt nye ting i et spill, det må bli lagt inn noen nye ting å så må de være veldig mye standard som selger. Vil du ha unike spill bør du heller se etter Indie spill.

 

EDIT: Jeg har ikke funnet et snev av realisme i COD spillene så langt, så jeg forventer heller ikke noe realisme eller annet lignende fra Bulletstorm som ikke er laget for å være realistisk.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Det jeg har sett av Bulletstorm til nå minner mest om Rogue Warrior ...

 

I Bulletstorm er vel harry-faktoren skrudd opp med vilje på en litt halv-ironisk måte, virker som om det er litt av poenget med hele spillet. I Rogue Warrior virker det mer (utifra det jeg har sett av klipp osv) som om ting egentlig er ment å bare være tøffe/kule, sånn at harry-faktoren blir mer ufrivillig komisk pga overdreven banning og macho-greier (at spillet er elendig hjelper sikkert heller ikke).

 

Gjør ikke meg noe så lenge selve gameplayet i Bulletstorm er morsomt. Men er det ikke det, vil det sannsynligvis bare virke som en slags flau "glasur" på et middelmådig spill..

 

Håper egentlig minst én av MP-modusene går ut på å slakte motstanderne, også. Det de har presentert til nå handler vel enten om samarbeid eller om at man konkurrerer om poeng.

 

(Synes forøvrig fortsatt denne tråden kan ligge på generell istedet for konsoll..)

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er det ikke lenge igjen til release, skulle gjerne likt å se mere av multiplayeren for å bestemme meg om å pre-ordre eller ikke. Gears 3 betaen er rimelig fristende, men om multiplayeren ser gørrkjedelig ut tror jeg vi får vente å se :hmm:

 

Btw, en demo kommer den 25. Januar! :D

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...