Gå til innhold

Bulletstorm - People Can Fly sin nye tittel


Anbefalte innlegg

Husker hypen rundt Gears of War 2. Jeg likte spillet godt, men ikke like godt som det første spillet i serien. Tror ikke Gears of War 3 vil forandre noe utenom å bygge på historien. Linært skytskyt pangpang.

Jeg kjøper det nok uansett :p

 

Men Bullsetstorm kommer med noe nytt i mine øyne. De introduserer syke unaturlige våpen med en motivasjon for å utnytte dem på best måte. Jeg tror de er på riktig vei, men om dette vil være revolusjonerende for spill sjangeren FPS tviler jeg ekstremt mye på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper Bulletstorm selger godt, så det kan bidra til at FPS-trenden svinger bort fra tungt scriptede, pseudo-"realistiske" militærgreier. Veldig vanskelig å gjøre noe nytt med sjangeren når utgiversjekklisten er som den er i dag. Det mest dramatiske som har skjedd siden bullet time er at man i stadig større utstrekning har droppet førstepersonsperspektivet for å gjøre det lettere å kopiere GeoW sitt klistredekningssystem.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Dette er jeg helt med på. Det finnes skytespill som plaserer seg utenfor standard form (Borderlands, BioShock) men de store tungvekterne er Duty Calls-spill en masse.

 

Nå tror jeg ikke triks i seg selv er the second coming of Christ, men kanskje vi får tempoet, handlingen og ikke minst sola på himmelen til å returnere sterkere til sjangeren.

Lenke til kommentar

Håper også at Bulletstorm selger meget godt, begynner og bli lei "Duty Calls" spill. Siden CoD4 har jeg forsvart CoD serien for uannsett argument, men har gidd opp. Spillene etter CoD4 var jo like innovative som dette:

grinding_rock_stone.gif

Nei, jeg håper at Bulletstorm setter FPS sjangeren inn på en annen kurs. Er bare litt skeptisk til over hvor lang tid det kommer til å bli spilt her i gården. Jeg spiller gjerne gjennom et spill for og så hoppe på MP delen, men siden det ikke er noen versus MP blir det sikkert mindre tid brukt på spillet. I et spill som Assassin's Creed: Brotherhood blir så klart SP delen brukte mye tid på, men i en FPS som Bulletstorm ser jeg ikke for meg at jeg blir å utnytte spillet til det fulle.

 

God damn brain and your thinking!

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk Epic Edition i posten i dag. :)

 

Hvor bestilte du fra?

 

Er Bulletstorm egentlig et spill som er mest ment for flerspiller, eller vil det ha fokus på enspiller også?

 

Etter anmeldelsene å dømme er det vel så bra å spille alene som sammen med andre. Jeg akter i hvert fall å storkose meg i mitt eget selskap en god stund.

 

Spillet ser ut til å høste gode kritikker! 5/6 hos Pressfireog 9/10 på Gamer er en sterk start. Har fri fra jobb på fredag, det ligger an til å bli en bra helg!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt på lenge og både Dead Space 2 og Fallout 3 har ligget urørte siden nyttår. Minecraft har fått skylden for en del av det, men mye skyldes også teh seriousness i alle spillene jeg har. Er utrolig lei av spill som prøver å være seriøse og ikke egentlig gjør en større innsats enn "lets do what Call of Duty does".

 

Da er det ufattelig deilig med spill som Minecraft og Bulletstorm. Jeg kjente gløden ble gjentent da jeg leste Gamer sin anmeldelse. Win, win, win på hvert eneste punkt.

Lenke til kommentar

Fikk Epic Edition i posten i dag. :)

 

Hvor bestilte du fra?

 

Er Bulletstorm egentlig et spill som er mest ment for flerspiller, eller vil det ha fokus på enspiller også?

 

Etter anmeldelsene å dømme er det vel så bra å spille alene som sammen med andre. Jeg akter i hvert fall å storkose meg i mitt eget selskap en god stund.

 

Spillet ser ut til å høste gode kritikker! 5/6 hos Pressfireog 9/10 på Gamer er en sterk start. Har fri fra jobb på fredag, det ligger an til å bli en bra helg!

 

Bestilte det fra GameZone.

Lenke til kommentar

Æsj, jeg leste akkurat Ars Technicas anmeldelse av PC-versjonen...

EA og Epic har kryptert ini-filene slik at det er vanskelig å låse opp "monstergrafikkinnstillingene". Det er visst en konsollport, og alle PC-innstillinger er "fjernet" ved hjelp av krypteringer. Det er faktisk ikke meningen at PC-versjonen skal se bedre ut enn konsollversjonen...

 

Æsj, jeg hater konsollporter!

 

Kilde: http://arstechnica.com/gaming/news/2011/02/bulletstorm-on-pcs-isnt-friendly-to-high-level-users.ars

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

 

Det der har ingenting med det visuelle å gjøre men heller preferanser.

Bulletstorm default er det råeste jeg har sett av grafikk på PC hittil.

Helt kokko hvor svære omgivelser det er og hvor STORT ting er.

 

Multiplattform spill bruker å lide av noe svakheter som regel, men ikke tilfelle her mye pga det er basert på Unreal engine 3 som er en spillmotor som funker perfekt til PC.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

 

Det der har ingenting med det visuelle å gjøre men heller preferanser.

Bulletstorm default er det råeste jeg har sett av grafikk på PC hittil.

Helt kokko hvor svære omgivelser det er og hvor STORT ting er.

 

Multiplattform spill bruker å lide av noe svakheter som regel, men ikke tilfelle her mye pga det er basert på Unreal engine 3 som er en spillmotor som funker perfekt til PC.

 

Vel, om man har litt omløp i huet kan man bruke fremgangsmåten til å gi grafikken et løft også ;)

Lenke til kommentar

Jeg er så jævla fornøyd med dette spillet! Har det på pc og grafikken og gameplayet er absolutt top notch. Crysis 2 har utvilsomt bedre grafikk, men Bulletstorm ser fantastisk bra ut med store åpne områder og generelt syk grafikk!

 

Angående den linken der føler jeg ikke at noe av det trengs. Er ingen mouselag overhodet her og jeg skulle ønske sensen var så smooth i black ops .. :( Men ser heller ikke hvordan man skal klare å gi grafikken et løft med den informasjonen som linken gir?

Lenke til kommentar

Liker spillet forbanna godt selv, det er en adrenalinsprøyte av dimensjoner i førstepersonsskytteren som kommer til å mangle sidestykke i lang tid.

 

Har ca. 80% av skillshots nå, og jeg syns det er litt ironisk at jeg ikke har det aller første trikset på lista enda - å sparke noen inn i en vegg. Sikker på at jeg har gjort det flere ganger, men skjer ingen verdens ting utover de 10 poengene man får for å ikke gjøre noe. Litt håpløst, litt morsomt på den halv-ironiske måten :p

Lenke til kommentar

Har ca. 80% av skillshots nå, og jeg syns det er litt ironisk at jeg ikke har det aller første trikset på lista enda - å sparke noen inn i en vegg. Sikker på at jeg har gjort det flere ganger, men skjer ingen verdens ting utover de 10 poengene man får for å ikke gjøre noe. Litt håpløst, litt morsomt på den halv-ironiske måten :p

Den må jo være bugga. Har gjort det med Boneduster flere ganger, mens jeg kontinuerlig moser folk inn i vegger. Har fått Graffiti sånn, men ikke den første.

 

Edit: Så nå at Graffiti var den aller første. Den får man da i så fall ved å kontinuerlig mose duden i veggen, gjerne sånn at det blir litt splatter.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...