Gå til innhold

Bulletstorm - People Can Fly sin nye tittel


Anbefalte innlegg

Har ca. 80% av skillshots nå, og jeg syns det er litt ironisk at jeg ikke har det aller første trikset på lista enda - å sparke noen inn i en vegg. Sikker på at jeg har gjort det flere ganger, men skjer ingen verdens ting utover de 10 poengene man får for å ikke gjøre noe. Litt håpløst, litt morsomt på den halv-ironiske måten :p

Den må jo være bugga. Har gjort det med Boneduster flere ganger, mens jeg kontinuerlig moser folk inn i vegger. Har fått Graffiti sånn, men ikke den første.

 

Edit: Så nå at Graffiti var den aller første. Den får man da i så fall ved å kontinuerlig mose duden i veggen, gjerne sånn at det blir litt splatter.

 

Den for Boneduster er en egen, den har jeg fått flere ganger. Men den med å sprake folk får jeg altså ikke.

 

@Riboflavin: Er allerede annonsert DLC, "Gun Sonata" inneholder 5 kart hvor tre av dem er for Anarchy Mode og 2 er for Echo. regner med at det kommer en oppfølger og den er veldig velkommen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er helt min type spill. Digga det fra jeg fyrte det opp. Digger karakterene de har skapt. Den tørre humoren men som er morsom fordet. Historien og ikke for og snakke om grafikken! Fy søren så digg! Måtte sende en tweet til epic games i stad og Tanya Jenssen og co. Diggbart spill! I morra blir det og teste MP!

Lenke til kommentar

Prøvde tjue minutter i dag selv, og jeg sitter med samme tanker. Alt for mye "meg meg meg" og litt for lite samarbeid. Egentlig ikke så rart når man tenker på det egoistiske utgangspunktet i spillet, men at folk på død og liv skal leashe folk som er på vei til å dø med mange poeng.

 

Kan forøvirg fortelle at poeng man samler opp i Echo ikke lares om man ikke er pålogget nett. Dette gjelder i hvert fall for Xbox LIVE. Fikk nettopp en real runde (10k + poeng) (og over 2k skade i ett angrep-achievementen!) på Jumpship-banen, men de ble borte så fort jeg logga på Live. Nå klarer jeg så vidt å få over 9k :(

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Enig i det. Hadde noen situasjoner i stad der jeg sparka en fyr mot veggen slik han ble spiddet. Men så tok selvfølgelig noen andre og dro han tilbake så jeg ikke fikk noen poeng. Å hele laget fikk nesten ingen ting. Det var plagsomt. Men jeg gir ikke opp MP delen ennå ;)

 

Har spilt en del mer nå, og hatt noen usedvanlig underholdende runder. Og langt fler håpløse stunder, hvor flesteparten er i lobbyen letende etter spill. Er det så få som spiller online? Kan vente i flere minutter om gangen, og når jeg så blir med i et spill sliter jeg gjerne med tilkoblingen. Ganske irriterende. Har også opplevd flere ganger at mine valg av utseendet på karakteren ikke har blitt lagret, men når jeg skulle spille litt i sta var alt i sin skjønneste orden.

 

Har i hvert fall fått dinget level 11!

 

Er forresten sniperen bugga? Jobber med å klare den siste skillshoten med det våpenet, sprenge to personen i lufta samtidig med charged shot. Charger rifla, velger carbiner for å lettere line opp folk i en bøling og kaster ut en thumper. Og hva skjer når folka henger i lufta i enmølje og jeg tar frem sniper'n? Den nekter å skyte. Skjedd jævlig mange ganger, forbanna irriterende for det er ikke bare-bare å samle fiendene på et så lite sted at jeg tør påstå at jeg vil klare det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...