Gå til innhold

Bulletstorm - People Can Fly sin nye tittel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt igjennom den to ganger på rappen nå, og skal til å lete etter det beste stede å forhåndsbestille. Utrolig kult spill, selv om det er av typen jeg aldri blir veldig god i. Henger meg alt for fort opp i en middelmådig taktikk uten å klare å løsrive meg fra den, og havnet midt på scoreboarden hver eneste gang. Jeg kjenner lusa på gangen.

 

humoren var overraskende god, jeg likte bruddet på den fjerde veggen til fyren som forteller/hovedkarakteren i spillet og det var jevnt over ganske tøft. Elskelig mye visuell spam også, med tall og blod og gørr som flyr overalt hele tiden. Litt kjipe animasjoner kanskje, men pytt - Bulletstorm leverte :)

Lenke til kommentar

Må si meg ganske imponert. Var skikkelig gøy å slenge en kar i lufta med pisken din for så å skyte en rakett inn i han for å sende hele pakka til himmels. Dette blir nok garantert et kjøp.

 

Jeg fikk 6000 noe på det siste løpet mitt. Brukte mer tid på å få til kule komboer og headshots enn hva man ville prøvd i andre spill. Veldig stor replay value i mine øyne.

Lenke til kommentar

Fikk til og skyte en kar i skrittet, mens han lå på knærme sine og hylte som en liten jente. Så sparka jeg av hue hans. Gøy ;)

 

:o

 

Jeg føler at kontrolloppsettet (360) er litt knotete. MEN, det var jo svært... hmmm... SPESIELT å spille Bulletstorm. Er ikke så mange andre spill som har det samme syke, syke, syke poengsystemet. Jo mer brutalt og kreativt, jo fler poeng! Når jeg spilte det fikk jeg Borderlands flashbacks. Var det bare meg? Ikke at det er noe galt i det ^_^

Lenke til kommentar

Jeg har meget skjeldent flirt så mye som i Duty Calls! Alle burde sjekke dette spillet ut!

 

http://www.youtube.com/watch?v=iIOxjztMZfc&feature=player_embedded

 

En latterlig bra parodi! Anbefaler alle og laste ned å teste dette! Måten de har gjort narr av konsoll-PC porter og hvor spennende gameplayet er i "nåtids-førstepersonsskytespill" er bare fantastisk.

 

Dette kan virke off-topic, men sjekk det ut før dere dømmer, har rimelig mye med Bulletstorm og gjøre :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har meget skjeldent flirt så mye som i Duty Calls! Alle burde sjekke dette spillet ut!

En latterlig bra parodi! Anbefaler alle og laste ned å teste dette! Måten de har gjort narr av konsoll-PC porter og hvor spennende gameplayet er i "nåtids-førstepersonsskytespill" er bare fantastisk.

 

Dette kan virke off-topic, men sjekk det ut før dere dømmer, har rimelig mye med Bulletstorm og gjøre :whistle:

 

Haha! :D

 

Boring! Boring!

 

Rimelig original markedsføring, det må jeg innrømme.

Lenke til kommentar

Er fortsatt litt på gjerdet om Bulletstorm. Demoen var morro, men ser ikke for meg at jeg spiller det om og om igjen. Blir liksom ikke og få alt jeg kunne ha fått for 599kr eller hvor mye det blir der jeg eventuelt kjøper det. Tror faktisk at om jeg kjøper det blir det vell 40% for Gears of War 3 betaen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...