Gå til innhold

Super Mario Galaxy 2 diskusjonstråd, Its a me Mario!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som du har teken på hendene dine ;)?

 

 

Må innrømme at jeg ikke skjønner helt hva du mener, men ja, jeg kan gjøre litt av hvert med hendene mine, deriblant spille Wii.

Jeg tror jeg skjønte den. Hehehe... :whistle:

 

Altså det følger med en DVD for spillet? Men Wiien spiller jo ikke av DVDer? :D

Det der tenkte jeg på for litt siden. :wacko:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor Wii ikke kan spille av DVD filmer når spillene bruker DVD-mediet, men jeg tror ikke det vil være noe problem å spille av instruksjons DVD-en på Wii. Sier seg egentlig selv lol. De putter vel bare inn noe kodegreier også funker den.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor Wii ikke kan spille av DVD filmer når spillene bruker DVD-mediet, men jeg tror ikke det vil være noe problem å spille av instruksjons DVD-en på Wii. Sier seg egentlig selv lol. De putter vel bare inn noe kodegreier også funker den.

 

Wii-en kan helt korrekt IKKE spille dvd-filmer. Årsaken vil jeg tro er at Sony sitter med rettighetene til dvd-filmer, og det for hver dvd-film som selger så får Sony royalties. Dermed vil Nintendo indirekte styrke sin argeste konkurrent om de lot wii-en spille av dvder. M$ gjorde imidlertid som Nintendo også burde ha gjort, nemlig godtok den ørlille hjelpen de ga til sin rival, og heller lage en mer funksjonell maskin.

 

Angående spillet så virker det fantastisk! Er også helt enig med han som nevnte her oppe at det virker som om Nintendo generelt blir tatt mindre seriøst enn Microsoft og Sony, og at det skal mer til for et wii spill å få god karakter. Eksempelvis så kommer en rekke shootere på HD-konsollene unna med godkjente karakterer til tross for meget lite innovasjon (men flashy grafikk), mens Nintendo tilsvarende ofte får kritikk får lite innovasjon, nå senest med New Super Mario Bros Wii som riktignok ikke hadde så fantastisk grafikk, men som etter min mening helt klart må må sies å være en orginal utgivelse når man tenker over hvor få spill i den sjangeren (altså 2d-plattformer) som kommer ut i dag.

Lenke til kommentar

Eksempelvis så kommer en rekke shootere på HD-konsollene unna med godkjente karakterer til tross for meget lite innovasjon (men flashy grafikk), mens Nintendo tilsvarende ofte får kritikk får lite innovasjon, nå senest med New Super Mario Bros Wii som riktignok ikke hadde så fantastisk grafikk, men som etter min mening helt klart må må sies å være en orginal utgivelse når man tenker over hvor få spill i den sjangeren (altså 2d-plattformer) som kommer ut i dag.

 

:love:

 

Få? Jeg kommer egentlig bare på New Super Mario Bros Wii og Mega Man 9. Hvis vi tar med de håndholdte så har man Bowser's Story og Prinny. En av mine favorittsjangere er døende.

 

Det er ikke rart det er krig i verden når folk heller vil skyte enn å hoppe! :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor Wii ikke kan spille av DVD filmer når spillene bruker DVD-mediet, men jeg tror ikke det vil være noe problem å spille av instruksjons DVD-en på Wii. Sier seg egentlig selv lol. De putter vel bare inn noe kodegreier også funker den.

Dvden funker ikke på Wiien, det kan jeg bekrefte nå.

 

Fikk spillet idag, og på den tutorial dvden står det: "This disk cannot be played on a Wii console. Please play it on a DVD player." ;)

 

Edit: Nå har jeg spilt det i circa 45 min, og jeg er imponert. Dette topper det første spillet med god margin, den klassiske Nintendo-følelsen er virkelig tilstede. Dette har ihvertfall vært 45 vidunderlige minutter :)

 

Jeg sier bare: Gled dere! :)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Fikk det fra Gamezone idag (fredag), og dvd'en fulgte med:p Så lættis, ble litt overrasket. Spørs om jeg gidder å se den da.

 

MEEEN!

Jeg har kun 82 stjerner på galaxy I, så resten skal jeg ta før jeg popper toeren... Kommer til å kreve litt selvdisiplin, men det må til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...