Gå til innhold

Super Mario Galaxy 2 diskusjonstråd, Its a me Mario!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rart med det der.. jeg fikk min første NES på min 8 års dag, (i '86, blir det vel), og da fulgte Ice Climber med.. noe senere kom Super Mario Bros. ut, og det stemmer noe; det sitter fortsatt friskt i minnet som et av de store høydepunktene! SMB2 kom, og så 3'ern.. osv, osv.. men, Super Mario Galaxy (1) var bare helt enormt, og gleder meg sykt til å sette igang med 2'ern nå.. så, jeg er nok ikke helt enig med deg; Å sitte igjen med den følelsen jeg hadde etter å ha spilt den første Galaxy skal MER TIL (tror jeg) å få til i "dagens spillverden", enn hva det var å klare samme prestasjon før i tiden med et ferre spillutvalg.. når det er sagt; for all del, SMB var og er noe av de store landmerkene i spillhistorien, og jeg mener ikke noe annet, men man husker jo klassikerene som først opptok våre spillhoder litt ekstra, og alltid vanskelig å toppe det uansett hvor objektiv man ønsker å være.. :)

Lenke til kommentar

Å sitte igjen med den følelsen jeg hadde etter å ha spilt den første Galaxy skal MER TIL (tror jeg) å få til i "dagens spillverden", enn hva det var å klare samme prestasjon før i tiden med et ferre spillutvalg...

 

Helt enig... Imponerende av nintendo..

 

Alt var jo gøy før :p

 

Til og med det latterlig frustrerende RoboWarrior...Ok avsporing :-)

Lenke til kommentar

Enkelte av brettene i dette spillet er helt sykt vanskelige. Det desidert vanskeligste Mario-spillet jeg har spillt.

 

Spoiler for stjerner nedenfor:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har nå rundet spillet 2 ganger og fått opp de grønne stjernene. Noen av dem er så vanskelig å få tak i at jeg lurer av og til på om det faktisk er mulig. Og det er utrolig mange av dem. Leste på nettet at i tillegg til de vanlige 120 stjernene så er det 120 grønne også.
Lenke til kommentar

så det blir dobbelt så mange stjerner som vanlig, grønne + vanlige? o.O må ta tid

 

edit: blir nok å gjøre i ferien da, med å slå galaxy 2 to ganger, prøve å skaffe alle grønne stjerner, og så spille igjennom metroid trilogy. har tenkt å runde twilight princess en 6. gang i sommer også, og spille litt brawl innimellom. lol

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Først så runder du spillet, så når du har sett slutten og credits så fortsetter du på samme save og tar alle 120 stjernene (du får ikke alle 120 før du slår Bowser første gang). Så når du har fått alle 120 tar du sistebrettet og banker Bowser en gang til. Da låser du opp de grønne stjernene som det er 119 eller 120 av. Så ja, det er ganske mye å gjøre. Men i tillegg er noen av de grønne stjernene utrolig vanskelige å få tak i.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...