Gå til innhold

Hvilke spill ville du sett i oppgradert versjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er jeg mest fornøyd om de kun tar spill fra det sene nitti-tall.

Nostalgiens sødme fordunster litt når man skal spille igjennom et spill som nettopp har gått gjennom en "make-over".

 

Blir litt som å forelske seg i en Datsun Cherry, for så å få en eller annen produsent til å lage den litt nyere.

Joda, den blir kanskje finere og til og med bedre, men det blir liksom ikke helt det samme.

 

 

Bare mine små cents.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg ICO og Shadow of the colossus, siden det er spill som jeg aldri fikk spilt, men som jeg selvfølgelig har hørt mye godt om.

 

Ellers har jeg en drøm om å få både Ocarina of time og Majoras mask utgitt på nytt. Eller Donkey Kong 64... ja!

Endret av helstroem
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en oppdatert versjon av følgende spill:

 

Full Throttle

Indiana Jones and the fate of Atlantis

Theme Hospital

Dungeon Keeper 1/2

Transport Tycoon (verdig oppfølger, som benytter seg av dagens teknologi...)

Heroes of Might and Magic 1-3

Illusion of Gaia (også kalt Illusion of Time) (SNES)

Chrono Trigger (SNES)

Dune 2 (verdig oppfølger)

Command & Conquer: Renegade

Deus Ex 1

 

Og sikkert mange flere jeg ikke kommer på i farta. En remake av Full Throttle er vel det som står høyest på min liste.

Lenke til kommentar

Crash Bandicoot eller hvordan man skriver det, har hatt mangen gode minner fra det :love: Mangen som leser dette :p 106 brukere akkurat no!

 

Helt enig! Og spyro spillene skulle fått en oppdatering! Husker alle timene på det lille gutterommet når jeg og broren min var 6 og vi satt å spilte Crash Bandicoot og spyro til langt på kvelden. Vi pleide å stå opp 6 hver morgen før skolen og spille Final Fantasy VII. Det burde også få en oppdatering. Husker veldigt godt hvor ond vi syntes Zephirot var!

Endret av Kælven fra Dala
Lenke til kommentar

Ville hatt disse remakene:

 

GTA 3, Vice City og San Andreas

Final Fantasy VII

Sly Raccoon 1-2-3

Ratchet And Clank 1-2-3

Jak And Daxter 1-2-3

Ico

Shadow Of Colossus

 

Disse hadde jeg definitivt betalt en slant sum penger for å få spilt de!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Det blir vel Super Mario 3. det er vel et av de beste Mario spilla jeg har spilt. Men det som ødelegger mye er det at når du går tom for liv så må du starte helt fra begynnelsen av, og det suger.

Så det spillet hadde kunnet trengt en oppgradering der, ja.

 

"YES!!!! Endelig world 9". *Spiller og dør et par ganger*... GAME OVER! "Fuck! Dritt spill"

Endret av DenatoRocksTheWorld
Lenke til kommentar

For min del er jeg mest fornøyd om de kun tar spill fra det sene nitti-tall.

Nostalgiens sødme fordunster litt når man skal spille igjennom et spill som nettopp har gått gjennom en "make-over".

 

Blir litt som å forelske seg i en Datsun Cherry, for så å få en eller annen produsent til å lage den litt nyere.

Joda, den blir kanskje finere og til og med bedre, men det blir liksom ikke helt det samme.

 

 

Bare mine små cents.

 

Sier meg enig her. Etter en diskusjon med en kompis kom vi frem til at Abe(som nevnt tidligere i tråden) trenger en remake. Rart jeg ikke har lest mer om det spillet i retro atriklene til Gamer.no. For meg er det to av de mest geniale spillene som har skjedd. Kanskje ikke det var så populært. Hvis du vil prøve det koster det 9 pund for begge titler på Steam.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...