Gå til innhold

Hvilken oppdateringer og endringer mener du BC2 trenger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som er en nabb eller, jeg finner ikke noen ikoner eller lignende som indikerer hvilke klasser mine squadmates spiller, hverken i squad manageren eller på scorelisten.

 

Burde jo være mulig å se symboler for dette slik at man kan spawne som en klasse som er litt brukbar i squaden, f.eks medic om ingen andre er.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er en nabb eller, jeg finner ikke noen ikoner eller lignende som indikerer hvilke klasser mine squadmates spiller, hverken i squad manageren eller på scorelisten.

 

Burde jo være mulig å se symboler for dette slik at man kan spawne som en klasse som er litt brukbar i squaden, f.eks medic om ingen andre er.

 

Skulle til å nevne det - bør absolutt være mulig å sjekke hva folk er på teamet ditt før du spawner inn (bare for å oppdage at ALLE er medics når du nettopp valgte det...)

Lenke til kommentar

Kunne leave spillet mens du er død. (Ragequit idd)

Esc -> Exit Game, når du er i live. Hvis ikke så bør vel alt+f4 fungerer ;)

 

Edit: Alt+F4 fungerer ikke, men Ctrl+Alt+Delete -> System Manager / Oppgavebehandling -> og knert BC2 der i fra .... skal ikke være lett <_<

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

 

Er det bare jeg som er en nabb eller, jeg finner ikke noen ikoner eller lignende som indikerer hvilke klasser mine squadmates spiller, hverken i squad manageren eller på scorelisten.

 

Burde jo være mulig å se symboler for dette slik at man kan spawne som en klasse som er litt brukbar i squaden, f.eks medic om ingen andre er.

 

 

Skulle til å nevne det - bør absolutt være mulig å sjekke hva folk er på teamet ditt før du spawner inn (bare for å oppdage at ALLE er medics når du nettopp valgte det...)

Burde helt klart være mulig å se før du spawner, eller på squad oppsettet. Men du kan se det ingame

post-76-1100375551_thumb.jpg

Skiftnøkkel er engineer, lyn assault, bullseye recon, usikker på medic, men vil tippe ett kors.

Lenke til kommentar
Burde jo være mulig å se symboler for dette slik at man kan spawne som en klasse som er litt brukbar i squaden, f.eks medic om ingen andre er.

 

Skulle til å nevne det - bør absolutt være mulig å sjekke hva folk er på teamet ditt før du spawner inn (bare for å oppdage at ALLE er medics når du nettopp valgte det...)

 

Ja, syntes bare det virket så selvsagt at denne funksjonen måtte være inkludert at jeg mistenkte at feilen lå 'hos meg'.

 

Foruten dette så er:

 

- tube'en for god (har selv mest kills med denne men prøver å unngå den litt nå).

- serverbrowseren er forferdeligt treig (og mange favoritter er grået ut).

- bør gå an å quitte ved rundeslutt før en laster et nytt brett og når en er død.

- gi oss tilbake kommandorosen, ihvertfall til PC!

Lenke til kommentar

Burde helt klart være mulig å se før du spawner, eller på squad oppsettet. Men du kan se det ingame

post-76-1100375551_thumb.jpg

Skiftnøkkel er engineer, lyn assault, bullseye recon, usikker på medic, men vil tippe ett kors.

 

Ja jeg har sett det, men meget merkelig at det ikke er i oppsettet. Regner med det blir patchet inn etterhvert, er umulig at kun vi irriterer oss over dette.

 

Som andre sier burde det også være mulig å lagre flere soldatoppsett, ihvertfall at den defaultet til forrige oppsett. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg spawner med standardriflen.

 

Kunne også fint fikset med steam slik at en kan velge 'Join server' eller hva det nå er direkte fra windows når man høyreklikker på en friend. Er kun 'Start game' nå.

Lenke til kommentar

 

Burde helt klart være mulig å se før du spawner, eller på squad oppsettet. Men du kan se det ingame

post-76-1100375551_thumb.jpg

Skiftnøkkel er engineer, lyn assault, bullseye recon, usikker på medic, men vil tippe ett kors.

 

Joda, har fått med meg dette - men det er som regel flere spillere på laget ditt enn i den ene squaden ;)

 

(Og ja, medic er et .. pluss-tegn ;))

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Fatter ikke at DICE gang på gang klarer å lage nye spill som ikke drar med seg ting som allerede er patchet inn i tidligere spill.

 

Som å lagre soldier oppsett mellom games, det ble patchet inn i 2142, etter mye mas fra spillere. Det tar ikke ett geni å tenke seg frem til at "hey, kanskje det er en god ide å få med seg den muligheten i neste spill også?"

Å se scoreboard enkelt når man er død har alltid vært tilgjengelig tildigere.

For ikke å snakke om serverbrowseren.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...