Gå til innhold

Hvilken oppdateringer og endringer mener du BC2 trenger?


Anbefalte innlegg

Som nevnt tidligere. Begrense sirene lyden til 5 tut eller noe. Ufattelig irriterende.

 

En annen ting. Hvis jeg f.eks lager til assault classen min og har tracer gun som sidevåpe legger traceren seg som mal på alle de andre classene også

Litt irriterende når man da i kampens hete glemmer å skifte og ender opp som recon uten pistol. Hvis man skal endre er det litt ekstra arbeid og dette kan være et irritasjonsmoment.

Men er klar over at dette er flisespikkeri.

 

En ting til

 

• 15 første sekundene av en match bør bli fri for TK. Så slipper man å bli overkjørt i deployområdet av en eller annen tanks som kjører i blinde, og man slipper å bli skutt av folk som nerdrager fordi de dør hele tiden. Og når de har telt til 15 har de roet seg såpass ned at de driter i det. To fluer i en smekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

få AG3 magasinsize opp til 30 fra 20 (så vidt jeg kan huske var det 30 kulers magasin når jeg var i militæret)

AG3 er vel en modifikasjon av G3'n, og det er G3 i spillet, men størelsen på magasinet er ikke en av forskjellene tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

G3'n kunne blitt gjort om til semi og så økt skaden på den betraktelig. Er håpløst både i virkelighet og i spillet å skulle bruke den som ett full automatisk maskingevær.

 

MG3 syntes jeg også kunne fått mer skade, håper neste patch gjør at man ikke trenger å blåse 40-50 skudd før noen går ned ;).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

G3 skal få skaden økt slikt den var før den første patchen, samt den skal få økt stabilitet (ved singe shot skyting antar jeg) så da blir G3 også "fikset" - ikke at jeg følte den trengte det da.

 

Når det gjelder den generelle skaden, så spiller jeg mest Hardcore da, og da er det lite å klage på når det gjelder skade. .50 cal er one hit kill uansett :p

Lenke til kommentar

Syns at våpen skaden i hele spillet er latterlig noen ganger. Må tømme hele magasinet for å drepe noen. Også hvem overlever å bli truffet av .50 cal i virkeligheten?

Dette kan vel konfigureres serverside, finnes ihvertfall HC servere hvor du dør bare en flue treffer deg i panna :D.

 

Men noe som er irriterende er NeoStead2000 hagla og folk som sniper med denne.... 12. gauge slugs skal gi bedre range og svakere punch, men den er stort sett one-hit=Killzorstodeathbiatch!!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Litt gammel tråd men samma det :D

 

 

Kommer det flere patcher?

 

* Jeg kunne tenkt meg at man kan velge "firemode" på våpnene, akkurat nå er det ufattelig slitsomt å ha full auto på alle våpnene.

 

* Det står skrevet "Reload" på skjermen min så å si hele tiden, og dessuten kommer denne beskjeden alt for fort ellers også, skulle vært når magasinet var HELT tomt.

* Det er fortsatt trøbbel med favorites-browseren, generelt så kunne hele browseren trengt en oppdatering. Fins det et spill som har perfekt matchmaking/serverbrowser? Jeg kunne tenkt meg å filtrere servere etter kun NORGE for eksempel, men favoritter hadde vært omtrent det samme da.

 

* Siden det likevell er så dårlig sensitivitet på tanks-kanontårnet, hva med å la oss bruke numpad eller piltastene til å styre det? Hadde vært morsomt å prøve, og ser ikke så dumt ut som nå når tårnet snur seg 11° rundt, stopper, og snur seg 11° til osv osv. Dessuten vil dette føles mer ekte og skaper en ekstra dimensjon til tanks-kjøringa tror jeg da.

 

* Mulighet for å ta av/på silencers? Er ikke helt sikker på dette men jeg savner litt våpen-modifikasjon ingame.

 

* Våpen som ser møkkete ut etter å ha levd lenge, evt mulighet for å gi de et personlig uttrykk for å gi spillerne større følelse av individualitet. (Noe ala camoskins fra mw2, bare ikke så skrikende og teite farger som de hadde) Dette trenger ikke å følge med våpnet når det mistes, kun på egne 1ste persons skins.

 

Noen som har flere tips i lys av de siste forandringene som er blitt gjort? Synes dette er et skikkelig grom-spill, men jeg spiller mye alene for tiden, har lagt til en del forumfolk i kveld da. både herfra og fra diskusjon :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ganske mange ting jeg ville likt at de endra eller la til. Mye av det er nevnt allerede. De burde ta BF2 som et prakteksempel og forbedre det. En av de tingene jeg hadde ønska de hadde lagt til MEST - er Q-funksjonen som innebærer radio, forskjellige commands og en generell god intercomm.

 

får bare håpe at de legger alt dette til i BF3, og at de ikke gjør BF3 til en fornyet versjon av BC2. Heller en fornyet, awesome versjon av BF2. :) Gjerne med Frostbite-motoren, fysikken, lydene og alt det der. :D

Lenke til kommentar

Syns at våpen skaden i hele spillet er latterlig noen ganger. Må tømme hele magasinet for å drepe noen. Også hvem overlever å bli truffet av .50 cal i virkeligheten?

Er enig med deg. Men skal spillet være realistisk, må de også gjøre det slik at du blør ihjel når du blir skutt + at du faller om du blir skutt i beina. Det hadde faktisk vært ganske moro! :D

 

EDIT: Ang. .50 cal-overlevelse: Overlevde .50 cal-skudd i magen

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...