Gå til innhold

Hvilken oppdateringer og endringer mener du BC2 trenger?


Anbefalte innlegg

Rams opp dine forslag her.

 

(PC)

- Mulighet til chat med venner på vennelista.

- Kunne legge til folk ved å høyreklikke på de i serverlista.

- Søke etter bare Hardcore baner.

- Legge til Q-kommandoen som i Battlefield 2. Det kan da ikke være så vanskelig på PCen?

- Chatte når man er død.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Mulighet til å spille on-line på PC (Jeg har riktig nok ikke prøvd såååå mange ganger, men jeg har bare kommet inn og fått spille en gang).

 

Ingen problemer siden søndag her. Hvis alt annet feiler så kan du søke på f.eks "Battlefield.no" eller "Multigamer" i server browseren, de har slått av punkbuster til EA/PB/Serveradmins klarer å bli enige om hvilken versjon av punkbuster som gjelder.

 

Muligheten til å forme klassene sine før man joiner en server.

 

Ja! God idé!

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

 

Ingen problemer siden søndag her. Hvis alt annet feiler så kan du søke på f.eks "Battlefield.no" eller "Multigamer" i server browseren, de har slått av punkbuster til EA/PB/Serveradmins klarer å bli enige om hvilken versjon av punkbuster som gjelder.

 

 

Jeg har ikke prøvd siden søndag (kanskje mandag) og da fungerte heller ikke søk etter servere. Tenkte jeg venter til de får vikset de største problemene slik at jeg slipper å irritere meg over det. Får prøve igjen i dag.

 

Det lille jeg fikk spilt virket ok selv om det tok litt for mange kuler å drepe noen. Har ikke prøvd hardcore og satser på at det er bedre.

Lenke til kommentar

Balanse messig:

40 mm grenade (noobtube) bør revurderes noe, det er heller overbrukt og rimelig stor splash gjør at du trenger ikke treffe i nærheten engang. Gjøre primary mer effektiv (mindre recoil) kunne vært en løsning muligens da akkurat nå spretter våpnet over alt om en fyrer løs og derfor enklere med en tube.

 

En skulle ønske en kunne begrense antall recon på enkelte kart, men det kommer neppe til å skje. opplevd å ha en konstant barrage på rush objektive i flere minutter med en squad+ av recons som samspilte.

 

Generelt mener jeg assault weapons primary bør få mindre recoil så de ikke spretter rundt så mye og dermed blir mer brukbare i forhold til tuben. Og gjøre smoke launcher mer brukbar, det er utrolig hvor effektiv den er når du er angriper til å dekke alt med røyk og komme de inn, de kan ikke treffe det de ikke ser (de trenger desverre ikke det med tubes og mortar heller da men).

 

En del våpen bør rebalanseres, noen er rett og slett for svake og noen andre er for sterke igjen. Dette vises på hvilke våpen folk bruker ofte, det er noen våpen ingen vil bruke.

 

 

Men absolutt mest kritisk for øyeblikket er:

Få PB opp og fungerende igjen, siden PB ble slått av på de fleste servere i påvente av fix så har jeg sett en eksplosjon av cheaters på serverne (I3D.net, TV2.no rush) der folk har spawnet i fiendens baser med fiendens skin. Spesielt merkbart på rush kart hvor like etter at basen falt så har en fiende spawnet i basen din og tatt heli som nettopp spawnet. (altså før omerådet ble åpnet for angriper).

 

Det er ikke å komme unna at mest sannsynlig er det også en god del wallhack som er i bruk der også. Tok en titt rundt nå og fant slike hack fritt tilgjengelig på nettet og risikofritt så lenge pb er nede. Dermed selv om PB er et slit å ha med å gjøre, ønsker jeg det tilbake så fort som mulig mens før det ødelegger spill opplevelsen for alle andre.

 

Og gjerne noe mer aktive admins på serverne, har rapportert og mange ropte i chat om at admin måtte se på enkelte personer spesielt de rundene vi hadde med personer som spawnet i vår base med vårt skin og skjøt oss i ryggen.

 

Oppsummering:

- PB tilbake på (fix feil og patch)

- Stabilitet til servere (EA)

- Aktive admins

- Balanse, noobtube vs assault primary

- Fungerende VOIP hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar

Det meste har med gui/interface å gjøre, den generelle balansen ser ut til å være grei. Edit: Begynner å lure litt på maskingeværene til medic, kan se ut som de kan skyte litt vel lenge til tider uten for stor straff.

 

  • Bedre filter muligheter i server browseren. Bl.a kunne velge maks ping, velge game mode, case insensitive server søk/filter
  • Auto login og valg av soldat, tilsvarende f. eks 2142
  • Snakke og commando rose tilsvarende BF2(142)
  • Kunne se scoreboard når du er død
  • Lagre hvilke våpen og gadgets som er standard valgt
  • Få PB til å fungere. Men jeg har spilt på servere hvor det har stått at PB er på.
  • Mulighet til å velge klassisk vising av hvor mye liv man har (igjen)
  • Mulighet til å velge hvor mini map skal være plassert
  • Zoom mulighet på mini map
  • Kunne velge hvilken knapp hver enkelt gadget skal være på. Når jeg spiller medic ønsker jeg heal kit på 4 og revive på 5, mens som assault så ønsker jeg tube på 4 og ammo på 5. For å få til dette pr i dag må jeg endre taste oppsett etter hvilken klasse jeg spiller. Generelt bedre mulighet til å skreddersy oppsettet etter egne preferanser.
  • Zoom mulighet på recon, foretrekker det fremfor å måtte velge mellom 4x, 10x eller 12x kikkertsikte.

 

Er det jeg kommer på i øyeblikket. Skjønner ikke hvorfor de har unnlatt å ta med de elementene som har vist seg å fungere i tidligere BF spill.

 

Edit: Lagt til noen flere punkter

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Eneste jeg ønsker meg er muligheten til å ikke bare samle èn squad, men to (eller tre). På Xbox 360 er det iallefall sinnssykt irriterende å ikke kunne ha med flere enn tre spillere inn i matchmaking. Hvorfor kan man ikke samle f.eks 12 spillere, dele seg opp i tre squads og så søke etter matcher? Tre norske squads mot tre svenske squads osv kunne vært riktig så morsomt.

Lenke til kommentar

autologin

 

serverbrowser som viser servere mens den oppdateres og ikke venter til oppdateringer er ferdig

 

medics burde bruke lenger tid på å heale, er lite som er så irriterende som at du dreper noen fiender, og så kommer det er medic løpende og i forbifarten toucher han en av teammatene som plutselig har full hp igjen. eller gjøre medicen tregere og lettere å se annet enn at han har rød lue, whatever.

 

assaultriflene kunne hatt litt flere kuler per magasin

 

folk bør ikke kunne spawne vet teammates med under f.eks. 50% hp og som har tatt damage de siste 7 sekunder eller noe. plagsomt at du er i en firefight så popper det to fiender opp ratt ved han du skyter på. litt som spawnkilling i mw2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...