Gå til innhold

Nytt Fallout til høsten (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt dem selv, men det virker som om Obsidian prøver å binde sammen de gamle spillene med New Vegas.

 

Flagget helt på slutten av teaseren viser at NCR, New Calfifornia Republic, kommer til å være med i New Vegas. NCR var en viktig aktør i Fallout 2.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Om eg hugse rett, som det ikkje er ein garanti for, so vart NCR etter Fallout 2 'tidsonen' ein mykje meir aggressiv og imperialistisk stat enn det som staten/byen gjorde intrykk for i Fallout 2. Trur kanskje det vart nemnt i Fallout Tactics eller ein annan stad der at NCR invaderte store territorium og tok over f.eks Vault City.

Lenke til kommentar

Hovedkonflikten i spillet vil trolig dreie seg om hvem som kontrollerer Hoover Dam. Det er mulig at demningen overlevde atomkrigen og det er nettopp den New Vegas bruker som kraftverk.

 

Hoover Dam er for øvrig verdens 38. største vannkraftverk. I Fallout: New Vegas hadde den trolig vært USAs aller kraftigste kraftverk.

Lenke til kommentar

Interessant at du skulle nemna Hoover Dam! Eg gjekk på Fallout Wiki 'The Vault' (http://fallout.wikia.com) og sjekka opp om NCR for å sjå om eg ikkje var heilt på bomtur. Da viste seg at Hoover Dam er faktisk ein post-apokalyptisk by som var ein del av NCR og ein sentral del av Fallout 3 som Black Isle skulle laga for lenge sio (det vart kansellert).

 

 

Her er artikkelen på wiki'en om Hoover Dam.

 

http://fallout.wikia.com/wiki/Hoover_Dam

Lenke til kommentar

Fallout 3 er, forutenom en litt kort og tam hovedhistoriene, ett av de beste og mest stemningsfylte spillene jeg har spilt. Tror New Vegas, hvis det blir en hybrid mellom Fallout 3 og 1ern og 2ern, sinnsykt bra. Og jeg vil også tippe, med det faktum at mye av jobben med design er gjort i både spill nr 1, 2 og 3, at den "korte" tiden utviklerne har hatt å gjøre jobben på, at de leverer ett glimrende spill.

Lenke til kommentar

Alltid deilig å sitte inne en kald høstkveld og spille et godt RPG spill mens det er mørkt og kaldt ute. Så godt å vite at det ivertfall kommer ett spill i høst som jeg vet jeg skal ha. Hva annet bra er det som kommer i høst/vinter? Super Mario Galaxy 2 og nye Zelda? Det er vel de eneste jeg vet om, for nesten alle storspillene kommer jo de første månedene i år.

Lenke til kommentar

Hvem var det som utviklet Fallout3?

 

Da jeg leste om dette spillet første gang sa de at det ikke skulle ha noe tilknytning til historien som utspilte seg i Fallout3.

Men de har tydeligvis noen tråder tilbake til Fallout2 da, med tanke på det flagget som ble vist.

Lenke til kommentar

Får en stygg følelse av at dette bare kommer til å være fallout 3 satt i en annen by :cry:

Fallout 3 var liksom ikke Fallout <_<

 

Dagens unge spillere vet ikke om noe annet ;) Så sant de ikke har fått tak i Fallout 1 og 2.

 

Fallout 3 er et bra spill som du sier , men å kalle det Fallout er som når Kina kjøpte Volvo og satte Volvo-merket på en av såpestykke bilene sine.

De kan lage neste spill mindre kjedelig, men det vil alltid være en postapolyptisk versjon av oblivion.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...