Gå til innhold

Spill ID - Finn navnet på et glemt spill (Fra Innlegg.no)


Anbefalte innlegg

MERK: Denne tråden er stengt fordi den opprinnelig kom fra Innlegg.no og vi allerede hadde en tilsvarende tråd ved Diskusjon.no. Bruk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625715

 

Ser at det allerede har kommet opp en del tråder med "Glemt navnet på gammelt spill" osv. Vel, her kan du få svar! Husker du ikke hva spillet heter, men husker noenlunde gameplay, år og grafikk? Spør her, så hjelper vi deg så godt du kan!

Endret av TSP waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt flaut men, Spillet går ut på å bygge en sånn evil lair base! Det hele fåregår i litt sånn theme hospital stil der du rekruterer minions gjør slemme oppdrag rundt om i verden beskytte vulkan øya di og leier inn spesial minions med spuer krefter! Jeg kommer bae ikke på hva spillet heter!! Takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar
Kanskje litt flaut men, Spillet går ut på å bygge en sånn evil lair base! Det hele fåregår i litt sånn theme hospital stil der du rekruterer minions gjør slemme oppdrag rundt om i verden beskytte vulkan øya di og leier inn spesial minions med spuer krefter! Jeg kommer bae ikke på hva spillet heter!! Takker og bukker for svar!

Evil Genius?

Lenke til kommentar
Kanskje litt flaut men, Spillet går ut på å bygge en sånn evil lair base! Det hele fåregår i litt sånn theme hospital stil der du rekruterer minions gjør slemme oppdrag rundt om i verden beskytte vulkan øya di og leier inn spesial minions med spuer krefter! Jeg kommer bae ikke på hva spillet heter!! Takker og bukker for svar!

Evil Genius?

Takker og bukker:-) Elsker å være slem!!!

Lenke til kommentar

Har et spill jeg har lett etter en stund.

 

Er et puzzle/plattform spill, der du er en strek. Man starter på kanten i en firkant, med "fiender" som beveger seg rundt inne i firkanten. Målet med spillet er å stenge av en viss størrelse av firkanten uten at "fienden" treffer deg.

Endret av Stu
Lenke til kommentar

Leter etter et spill jeg prøvde bare såvidt for ca. et halvt år siden. Er et turbasert strategispill til PC. Ligner på hearts of iron, men med bedre grafikk. Siden jeg bare prøvde såvidt kan jeg ikke så mye om karakteristisk gameplay, eneste jeg husker er at turtorialen gikk ut på noe flyangrep i stillehavet, er nesten sikker på at spillet var satt til WWII.

..også postet på diskusjon.no uten hell

Lenke til kommentar
Har et spill jeg har lett etter en stund.

 

Er et puzzle/plattform spill, der du er en strek. Man starter på kanten i en firkant, med "fiender" som beveger seg rundt inne i firkanten. Målet med spillet er å stenge av en viss størrelse av firkanten uten at "fienden" treffer deg.

 

Opprinnelig Stix eller Quix, så langt jeg vet, tilbake på 80-tallet. Har nok kommet i mange andre varianter og navn etterpå.

Lenke til kommentar

Ingen av disse heller.. Selve interfacen var som på hearts of iron (mer blankpolert), som et oversiktskart over landområder.

Takker for forsøket

 

Kan du gi en litt mer utfyllende beskrivelse av hvordan spillet så ut? Når du sier "penere" grafikk enn HOI2, hva mener du egentlig? Var det i 3D?

Lenke til kommentar

Ingen av disse heller.. Selve interfacen var som på hearts of iron (mer blankpolert), som et oversiktskart over landområder.

Takker for forsøket

 

Kan du gi en litt mer utfyllende beskrivelse av hvordan spillet så ut? Når du sier "penere" grafikk enn HOI2, hva mener du egentlig? Var det i 3D?

 

Hehe, kan se ut som jeg har tabbet meg litt ut.... Gikk gjennom tutorialen til HOI2 nå, og der va jeg jo i stillehavet (doomsday velogmerke), så det var nok det jeg tenkte på. Men har noen bilder i hodet om en annen grafikk, som sikkert er et annet spill, men det får bare være:)

Endret av Edvino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...