Gå til innhold

Hva tenker du om camping?


Anbefalte innlegg

Noen som vil forklare hva de anser som definisjonen på camping? Jeg og en kamerat har nemlig hatt mange diskusjoner ang dette temaet. Han mener selv at camping er en spillestil hvor du f.eks. setter deg bak en stein, og holder siktet rettet mot samme punktet på vent etter et offer. Dette er selvfølgelig camping, men han mener at dette er den eneste formen for camping man kan foreta seg. Min mening er dog at hvis du planter ut claymores, og stasjonerer deg i et lite område hvor du kontrollerer to til tre forskjellige veier, også kan betegnes som camping. Ikke like "hardcore-camp", men likevel en (etter mine meninger) en pysete spillestil. Han mener derimot at dette bare er "kontroll over et lite område", men er ikke det bare en omformulering for ordet "camping"?

 

Hva sier dere? Kaller man ikke en som f.eks. er på samme taket gjennom en lang tid i gamet for en camper?

Endret av Sprellemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vil forklare hva de anser som definisjonen på camping? Jeg og en kamerat har nemlig hatt mange diskusjoner ang dette temaet. Han mener selv at camping er en spillestil hvor du f.eks. setter deg bak en stein, og holder siktet rettet mot samme punktet på vent etter et offer. Dette er selvfølgelig camping, men han mener at dette er den eneste formen for camping man kan foreta seg. Min mening er dog at hvis du planter ut claymores, og stasjonerer deg i et lite område hvor du kontrollerer to til tre forskjellige veier, også kan betegnes som camping. Ikke like "hardcore-camp", men likevel en (etter mine meninger) en pysete spillestil. Han mener derimot at dette bare er "kontroll over et lite område", men er ikke det bare en omformulering for ordet "camping"?

 

Hva sier dere? Kaller man ikke en som f.eks. er på samme taket gjennom en lang tid i gamet for en camper?

 

Det ligger jo i ordet. Du befinner deg på en plass hele tiden og beveger deg bare innen en ørliten radius.. Så er det selvfølgelig de som tror de er smarte og planter gaymores og alt muligens dritt rundt omkring... SKILLZ!!!1111

Lenke til kommentar

 

Det ligger jo i ordet. Du befinner deg på en plass hele tiden og beveger deg bare innen en ørliten radius.. Så er det selvfølgelig de som tror de er smarte og planter gaymores og alt muligens dritt rundt omkring... SKILLZ!!!1111

 

Klar over at det ligger i ordet, men spørsmålet blir hvor grensen går? Personlig mener jeg at personer som beveger seg innenfor et område på omtrent 20 kvadratmeter over en lengre periode kan kalles for campere. Det er OK når en sniper gjør det (selv om jeg hater det), men når folk stasjonerer seg slik med scavasnger pro og M16 blir det bare for dumt. Hvis de i tillegg har overlegen host, finner jeg ingen glede av å være i det gamet.

Lenke til kommentar

Det er vel ekstremt avhengig av gametypen som spilles. Om det sitter en fyr og vokter over et område med M16 over en lengre periode i Team Deathmatch synes jeg han gjerne kan finne på noe annet. Om det er Headquarters eller Demolition derimot, da synes jeg det er greit. Selvfølgelig avhengig av hvor på mappet fyren sitter. Dette er tross alt objektivbaserte gametypes hvor hovedmålet ikke er å løpe rundt og skaffe seg killstreaks, men å sikre og holde på punkter.

 

Det som avgjør det hele for min del er en blanding av gametype og om personen går direkte til samme sted etter å ha dødd.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Folk som camper er brainless tbh. De har ikke hjerne nok til å forstå mappet og bevege seg smart... Har ingen ting imot å bli skutt i ryggen, så lenge han som gjør det ikke har sittet der å ventet på meg. Er jeg derimot spottet av UAV kan en godt vente bak en vegg, da bruker man bare litt brain...

 

Men uansett, DET ER PUBLIC! Public kommer alltid til å være overfylt av shitters som vil campe til de blir blå i trynet, bare for å høste av de latterlige killstreaksene...

Lenke til kommentar

Camping? Jo, man drar gjerne litt vekk fra byen, enten med telt, campingvogn eller bobil, og slår seg ned et sted. :rolleyes:

 

Neh, vil si at camping er å slå seg ned et sted der du har kontroll over situasjonen. Campingen trenger dog ikke være negativ, for eksempel hvis du holder vakt ved flagget ditt bak en dør, og ingen får tak i det fordi du får tatt dem. Det er en god taktikk, og ikke bare noobete camping. Hvis du camper og det funker, hvorfor slutte med det? Det er taktikk, selvom ofrene blir sure. Og hvorfor skulle man legge bort en god taktikk bare fordi noen blir sure?

 

Det blir jo som om vietnameserne skulle ha slutta med sin taktikk under vietnam-krigen.. Det var en "feig" taktikk, men det var en god en?

Lenke til kommentar

Folk med Assault Rifles eller Sub Machinge Guns er campere.

Folk med Sniper Rifles er snipere. Ikke campere, eller, de skal ikke kalles campere, selv om de camper. De skal kalles snipere.

 

Jeg føler det mangler en konklusjon her. Betyr dette at camping er greit så lenge man har en sniper rifle - eller gjør det ingen forskjell, det bare har et annet navn?

 

Jeg ser ikke problemer med camping i spillmodi som legger opp til det, som Domination og HQ. Egentlig ser jeg ikke problemet i deathmatch-sammenheng heller, så lenge campingen er produktiv (ie. gir deg kills i ca. samme hastighet som det å springe hodeløst rundt på brettet gjør).

 

Mesteparten av tiden slår hele camping-greien meg som det ultimate våpenet til frustrerte småbarn får juling når de spiller online shooters, og det eneste som gjenstår er å angripe motspillernes moralske integritet ved å kalle dem "camper" eller "lame". Sitter du i ro i to sekunder? Camper! Sitter du i ro i to sekunder OG dreper noen? LAME CAMPER!

 

Også videre.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Camping for meg er når en spiller holder seg på samme plass i mer enn 30 sekunder. Syns ikke camping er så stort problem i Modern Warfare 2. Er så lett å få tatt fyren som camper, men hvis personen går til nøyaktig samme plass hele tiden og blir der hele gamet - da blir jeg litt små irritert.

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

En som sitter og vokter over et område = Camper = null skill

En som løper rundt med kniv og ikke noe annet = Rusher = null skill

En som går rundt med assault rifle og dreper folk = Cheater = null skill

En som er god med sniper og no-scoper osv = Sniperfag = null skill

En som bruker SMG, LMG eller hagle = Sprayer = null skill

 

Hva er moralen? Gi faen i hva folk sier da du uansett vil bli slengt dritt etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...