Gå til innhold

Hva tenker du om camping?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En som sitter og vokter over et område = Camper = null skill

En som løper rundt med kniv og ikke noe annet = Rusher = null skill

En som går rundt med assault rifle og dreper folk = Cheater = null skill

En som er god med sniper og no-scoper osv = Sniperfag = null skill

En som bruker SMG, LMG eller hagle = Sprayer = null skill

 

Hva er moralen? Gi faen i hva folk sier da du uansett vil bli slengt dritt etter.

 

+1

Lenke til kommentar

Legg merke til at jeg skrev "god med sniperen" og ikke "god til å snipe". En som er god med sniperen kan ikke bare bruke den på avstand, men også ta fiendene som kommer nærme han med den. Derfor en no-scope en "del" av en som en god med den.

No-scope går jo på pure luck, ikke skill.

Kula kan gå hvilkensomhelst vei i siktet, som er stort.

Mye bedre å quickscope.

Lenke til kommentar

Mente selvfølgelig guickscope, beklager. Men er det ingen metode å bruke den i no-scope? I de fleste spill er det jo faktisk noen visse regler en kan lære seg og dermed kunne no-scope med snipere.

Mulig det finnes regler, men vil tro det er rimelig random.

Mye vanskeligere å noscope i mw2.

Lenke til kommentar

Campere er folk som setter seg et sted der de vanskelig oppdages/tenkes å være over en lengre periode og har god mulighet til å skyte folk i ryggen/fra en weird vinkel, f. eks oppå et lite bord i et hjørne ved en dør eller i toppen av en trapp eller lignende. Det er camping for min del. Heldigvis er de enkle å ta ut i vanlig gameplay, men i HC kan de være kjipe å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar

Folk som camper er brainless tbh. De har ikke hjerne nok til å forstå mappet og bevege seg smart... Har ingen ting imot å bli skutt i ryggen, så lenge han som gjør det ikke har sittet der å ventet på meg. Er jeg derimot spottet av UAV kan en godt vente bak en vegg, da bruker man bare litt brain...

 

Men uansett, DET ER PUBLIC! Public kommer alltid til å være overfylt av shitters som vil campe til de blir blå i trynet, bare for å høste av de latterlige killstreaksene...

 

Call of Duty dette her. Search and Destroy. Hele poenget er å forsvare punkt A og punkt B. Skal man da løpe rundt som hodeløse høns? Nei. Camping er ikke noe negativt, det er taktikk. Samme gjelder andre modes siden det er killstreaks man kan vinne seg. Enkelte kan campe seg fram til Nuke og vinne hele greia. Kjipt for resten men for han dominerer han. Tactics my friends!

Lenke til kommentar

Først av alt, det finnes to typer camping, statisk og dynamisk. Statisk sitter du omtrent heilt stille evt med claymores. Dynamisk flytter du deg enten i samme område (om det er relativt stort) eller til ulike gode kill-farm spots.

 

Og uansett kva dere kaller det, så er det strategi og det er veldig effektivt. Den som vinner kampen er best, om du ser vekk fra cheats og exploits. Nuke er nærmest umulig om du skal springe rundt som ein tulling der du har stor sjangse for å bli skutt i ansiktet av ein shotgun rundt neste hjørne.

 

Ein velplassert granat er alt som skal til for å drepe "statiske" campere. De dynamiske er det verre med, men med litt "skills" og evt. samarbeid går det også fint.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt større problemer og irritasjon rundt folk som ambusher folk fra hjørner med kniv med overlegen range enn personer som har campet på ett sted. Å fly rundt med kniv, gjør deg ikke til en mann :p

 

Ingenting gjør faktisk noe til en mann på CoD egentlig, men det som er mest ''manndig'' er å faktisk angripe med en assault rifle. Kjøre et standard løp uten eventuell camping eller ambushing.

Endret av AltF4
Fjernet sitering
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er jo flere forskjellige ting som folk desverre tar under en og samme vinge, altså camping. Min egen definisjon er slik, som jeg har også sett andre har vært enige i:

 

Camping: Camping involverer i å sitte på et svært lite område med minimal bevegelse mens du venter på at en spiller skal dukke opp, enten om man sitter i et sted med stor trafikk eller liten. Sitter gjerne et sted hvor det er vanskelig å bli oppdaget/ og bli drept ved senere anledning.

 

Mens det som folk tar under samme vinge er defending. Når folk defender, sitter man innenfor et større område en når man camper, men ikke bortgjemt, men heller på et ''chokepoint''. Det er stor forskjell på et bortgjemt sted i et hjørne og midt i glaninga på bakken.

 

Ps. Håper jeg formulerte meg riktig :p

Endret av Abaddon
Lenke til kommentar

Det er jo flere forskjellige ting som folk desverre tar under en og samme vinge, altså camping. Min egen definisjon er slik, som jeg har også sett andre har vært enige i:

 

Camping: Camping involverer i å sitte på et svært lite område med minimal bevegelse mens du venter på at en spiller skal dukke opp, enten om man sitter i et sted med stor trafikk eller liten. Sitter gjerne et sted hvor det er vanskelig å bli oppdaget/ og bli drept ved senere anledning.

 

Mens det som folk tar under samme vinge er defending. Når folk defender, sitter man innenfor et større område en når man camper, men ikke bortgjemt, men heller på et ''chokepoint''. Det er stor forskjell på et bortgjemt sted i et hjørne og midt i glaninga på bakken.

 

Ps. Håper jeg formulerte meg riktig :p

 

 

+1

 

Bra formulert :)

Lenke til kommentar

Når folk kan campe så my i Domination og Team Deathmatch med heartbeatsensor og commdando du kan stikke 15 meter fra fienden din og treffe han er latterlig...

 

Har aldri opplevd så mye camping som så nettopp MW2... Noen jeg møter er som meg løper rett på og denge de ned. Noen setter opp teltet og venter på marsmallowene skal bli ferdige :whistle:

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Det er desverre veldig mye camping i MW2, men det er nok også noe man er nødt til å leve med i spillet også. I slike spill har det alltid vært campere, og med mindre man finner opp et system som kan få fjerna disse, så er man nødt til å takle det på best mulig måte. Gjelder bare å holde hodet kaldt når du møter disse camperne, selv om det kan være ganske vanskelig noen ganger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...