Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du spiller Adept selv og tar med deg Miranda og Garrus, har du 2x Warp og 2x Overload tilgjengelig at all times, pluss alle de andre tingene. Så bare velger du assault rifle når du får våpenoppgraderingen i Collector Cruiser, og plutselig har du rimelig ok firepower også.

Prøver dette tipset nå. Lurer bare litt på hvilken bonus power jeg skal velge helt på starten..

Lenke til kommentar

Hva skjedde egentlig med nye armor? Tror ikke jeg fant noen nye eller skiftet til noen nye i løpet av første gjennomspilling. Hvor får man kjøpt armor?

 

Du kan kjøpe armor-deler i butikker(skuldre, hjelm, legs osv). For å skifte armor må du ta heisen opp til captains quarter (i normandy) og skifte ved skapet der. Der kan du bytte ut deler, skifte mønster, farger osv.

 

Lakus: bioshock 2 du snakker om nå eller? :p

Lenke til kommentar

Seriøst, har ingen lyst til å gjennomføre min andre gjennomspilling. Bare føler det her ble Mass Effect 1,5 istedenfor 2, var som en expansion pack og ikke et fullverdig spill iforhold til hva du skulle gjøre og hvordan det endret noe av hva universet stod ovenfor. Det var bare for å gjøre deg klar til en 3'er, stod ikke på sine egne ben i det hele tatt. Tross alt stor verdi innenfor story telling og hvor godt karakterer er skrevet, så mangler det rpg elementene som gjorde at Mass Effect var et navn verdt å nevne uansett.

 

Meh, jaja, blir litt ranting når jeg skrur på Stonegard her i huset. Noen som har dratt igjennom det mer enn 1 gang her?

Lenke til kommentar

Tuller du? Fire ganger her, skal til å starte på 5.

 

Seriøst? Jeg er enig med Akrabra. ME2 var et bra spill, men jeg syntes ikke det kvalifiserer til to gjennomspillinger på så kort tid. Langt i fra fire. Valgene du gjør gir ikke så store utslag som det burde gjort, og med et manglende loot-system og et skandaløst ferdighetspoengssystem ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal gidde å bruke mer tid på ME2 dette året.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke noe behov for å spille gjennom spillet en gang til med det første. Kan hende det er fordi jeg føler jeg fikk gjort alt som var verdt å gjøre i min første gjennomspilling. Da jeg startet på nytt igjen dagen etter jeg hadde fullført det for første gang byttet jeg spill etter ikke mer enn en time - sikkert litt mindre.

 

Kommer utvilsomt til å spille det igjen, men ikke med det første. Litt rart egentlig da jeg gjerne spilte gjennom det forrige spillet flere ganger på rad.

Lenke til kommentar

Hvis du spiller Adept selv og tar med deg Miranda og Garrus, har du 2x Warp og 2x Overload tilgjengelig at all times, pluss alle de andre tingene. Så bare velger du assault rifle når du får våpenoppgraderingen i Collector Cruiser, og plutselig har du rimelig ok firepower også.

Prøver dette tipset nå. Lurer bare litt på hvilken bonus power jeg skal velge helt på starten..

 

Jeg valgte Warp Ammo (Jack sin unike greie, ekstra skade på barriers, armor og health). Så bare utvikler du den til Squad Warp Ammo, og samtlige biter godt fra seg. Fungerer selvsagt ekstra godt når du bruker Miranda og Garrus, siden det av dem bare er Garrus som har en ammo-power (Armor Piercing), og den er unlockable - så du har den ikke fra begynnelsen av.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Noen som har fått alle armorene?

 

Jeg fant ut at man bare får noen armors via pre-order. Var det noen som fikk dette via CDON? Jeg tror ikke at jeg fikk dem. O.o;

 

Og hvordan får man tak i collector's armor? Jeg tastet inn koden på hjemmesiden, men har ennå ikke fått det i kapteinrommet mitt etter å ha restartet maskinen.*

 

*nvm fant det ut..

 

...men er så irritert på grunn av pre-order stuff, kan ikke fordra slikt.

Endret av Lonely Link
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...