Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om Firewalker-pakken da? :) Det er moro å styre Hammerhead'en, men akkurat nå har jeg dødd 15 ganger på Corang-oppdraget, og synes derfor at vanskelighetsgraden er litt drøy..

 

EDIT: Og Hammerhead-hovercraften er definitivt ett skritt i riktig retning fra Mako'en i ME1!

Endret av knerken
Lenke til kommentar

Føler meg litt lat nå, så copy-paster mitt innlegg fra BioWare-forumet:

 

Just finished playing the Hammerhead missions now, actually. Lack of decent armor/shielding and autosave/save only bothered me on one mission. It features heavily in the OP, and it's hard to disagree. I did get sick of it and ended up abusing the AI (turned out you can do that also at the very end). Overall, these missions were a bit weak and if they were cut from the full game it is perfectly understandable.

 

Have to give praise for the volcano planet escape part though, that was cool and cinematic. The rest from "pretty decent" to "meh". Won't play these missions again. Good thing they were free, would probably have regretted paying for them.

 

And no, I'm no Mako fan. I hope it will stay away.

 

Mer morsom å styre enn Makoen, men ikke så fryktelig gode oppdrag.

Lenke til kommentar

Synes Firewalkergreia er sånn ca. "helt OK". Jeg haaaater (hatet) Mako'en. Seriøst hater den. Om jeg ikke spiller igjennom ME1 noensinne igjen er det på grunn av akkurat den. På den annen side blir jo Hammerheaden en helt egen sak, med kun 5 missions, som stort sett er et race fra A til B med et par folk i veien, så den kan ikke helt sammenlignes sånn sett.

 

Men en grei nok pakke. Skulle ønske levelcapen var noe høyere (kommer vel 5 til i april en gang)

Lenke til kommentar

btw

 

Du får ekstra våpentrening i løpet av et av plot-oppdragene:

På den "tomme" Collector Cruiser-greien

 

Vet noen om det missionet blir trigget av noe spesielt, eller om det bare dukker opp etter en stund? Minnes kanskje det er rett etter at første runde med lakeier er rekruttert..? (dossier: oppdragene) Planlegger ny gjennomspilling i hodet på jobb :ph34r:

Lenke til kommentar

Når du blir sendt for å gjøre ditt og datt avhenger av hvor mange "skikkelige" missions du har gjort siden sist - skikkelige vil altså si rekruttering og loyaltygreier. Eneste som ikke er helt låst i så måte er oppdraget fra TIM som kommer etter at du har hentet Mordin og noen flere. Jo tidligere du henter Mordin, jo tidligere sender de deg avgårde.

Lenke til kommentar

Heisann godtfolk! Holder nå på med min første gjennomspilling av ME2, og har kommet til første gang man "treffer" på Ashley og collectorene. Tingen er at jeg valgte å spille som vanguard, noe som jeg egentlig syns er gruelig kjedelig pga. små kjedelige våpen osv...

 

Så er det noen som har en savegame som er på ca det punktet jeg er, med en Soldier class?

Lenke til kommentar

Noen flere som har lastet ned Kasumi? Var definitivt verdt de 560 MS-poengene. Det helt klart mest gjennomførte loyaltymissionet til nå, i tillegg til at hun var en skamrå karakter. Veldig sympatisk, men ikke så mye at hun ble irriterende.

 

Viste ikke at det fantes flere DLCer til Mass effect 2 (enda). Er hun verd å ha på teamet? Er hun potential Love Interest?

Lenke til kommentar

Har vel nesten gått igjennom missionet, og det er et ganske originalt mission, men Kasumi er vel egentlig bare en liten remodellering av Tali uten masken.

 

@Vaine: Kasumi er en kvinnelig Zaeed og er type infiltrator

 

Verdt pengane? Har du eit anslag på speletid?

 

Er litt skeptisk etter Firewalker-pakken, det var bra den var gratis for å seie det slik. Vel, eg hadde gjerne bytta bort planetskanneren mot litt flygebil-køyring.

Lenke til kommentar

Definitivt ikke verdt pengene spør du meg. Kan vel sammenlignes med Zaaed-oppdraget i lengde, tenker jeg brukte et sted mellom en halvtime og én time. I det hele tatt relativt uengasjerende, og du får definitiv ikke valuta for pengene. Håper BioWare ikke gulper det samme neste gang de kommer med DLC, ellers ser det mørkt ut for ME2.

 

Dessverre. :(

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Selv mange som er positive til karakteren og oppdraget hennes ser ut til å være litt kritiske til prisen.

 

Selv vet jeg ikke om jeg kommer til å punge ut ennå. Må i såfall få lyst til en 7. gjennomspilling først (Kasumi har noen kommentarer underveis, akkurat som de andre karakterene, så man får ikke like mye ut av DLC-en hvis man bare rekrutterer henne + gjør lojalitetsoppdraget).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...