Gå til innhold

Anmeldelse: Brütal Legend (X360)


Anbefalte innlegg

Det jeg tror man burde legge vekt på i større grad, er at karaktèren i stor grad omhandler det tekniske, historien og generelt hele pakken.

Jeg tror ikke det skal være noe som helst problem å kunne gå og kjøpe dette spillet for så å ha en utrolig morsom spill-opplevelse, ihvertfall ikke hvis man skal stole på samtlige anmeldelser så langt :)

 

Tror nesten Tim Schafer har blitt spill-verdenens lille "kosebamse" eller "smågutt", tanken og humoren bak det han gjør veier opp for mye av de tekniske småfeilene.

Litt som tegningen et lite barn gir til foreldrene sine.

 

Må si meg enig. For de fleste som har fulgt Schafer en stund så er det blitt ganske tydelig at man aldri burde forvente noen vidunderlig gameplay fra spilla hans. Men det er heller ikke det som er interessant med de heller. Så lenge gameplay ikke står i veien for opplevelsen så gjør alt det andre spillet verdt pengene :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal si en 7er! Det er jo ganske bra etter gamer stramte opp i karakter systemet! Der er jo nesten en 10er viss du rekner det gamle systemet :)

Vet ikke hva du mener med "det nye" og "det gamle" karaktersystemet, men foruten å fjerne delkarakterene i 2005 har vi ikke gjort noen endringer i karaktersystemet vårt.

 

Hvis det var forsøk på humor, så beklager på forhånd at jeg ikke tok det :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hmmm..fortsatt ikke overbevist nok til et kjøp, eller avskrekket nok til ikke å kjøpe det. What to do?

 

Bra anmeldelse igjen Øystein :)

Kjøp det på gamestop (hvis det er uten plastik irundt, husker ikke helt), riv av den tapebiten på coveråpningshullet forsiktig, slik at den er hel. Spill spillet en stund og vurder om du skal beholde det, eller gå tilbake og levere det tilbake etter du har satt på tapebiten igjen :)

Lenke til kommentar

Her er en liste over soundtracket med de sangene som er å finne på Spotify. Ca. halve spillelista mangler desverre, men man får jo et godt (lyd)bilde av musikken like fullt!

 

Er jeg som har satt den sammen, sånn for ordens skyld.

 

 

Forhåndsbestilte i dag, og når mannen bak kassa ga meg spillet så jeg skulle få se på det var jeg nær ved å få oppleve hvordan det føles å ha vektere springende etter seg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Forhåndsbestilte i dag, og når mannen bak kassa ga meg spillet så jeg skulle få se på det var jeg nær ved å få oppleve hvordan det føles å ha vektere springende etter seg.

Du fikk bare se på det, men ikke fikk det? Det samme skjedde med meg 3 dager før Prototype kom ut, rett og slett dårlig gjort!

Lenke til kommentar

Har bare prøvd Psychonauts av tidligere Double Fine/Tim Schafer spill, men parret opp med Jack Black kan det ikke gå gærent. Kan det spillet her anbefales hvis en er ute etter en billig latter? Trenger et sikkelig 'kosespill'!

Forøvrig en god anmeldelse, ga meg et innblikk i hvordan det er satt sammen som en helhet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...