Gå til innhold

Anmeldelse: Brütal Legend (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pløyde igjennom demoen nå, aaaawesome! Hvis den sier noe som helst om fullversjonen, gleder jeg meg som en unge. Har aldri vært noe særlig til metalhead, men dette traff meg midt i hjertet. Elsket Psychonauts, og digger Tim Schafers arbeid generelt, så skammer meg litt for at jeg egentlig hadde tenkt å la denne tittelen passere.

 

Snurreleif: Don't feed the troll. Ser ut som det er en håndfull små barn som ikke klarer å begrave nerdragen etter UC2-"skandalen", og dermed føler det på sin plass å besudle kommentarfeltet til enhver spillanmeldelse gamer.no kommer med i etterkant. Enn hvor hardt det måtte være, er nok /ignore det beste våpenet mot disse små trollene, så er det jo lov å håpe at moderatorene snart kommer på banen hvis det fortsetter(hint, hint).

Lenke til kommentar

Hva er poenget med disse tallkarakterene som etterfulges av hver anmeldelse? Kan noen være så vennlig og forklare meg hensikten?

 

I mine øyne så virker karakterene ganske tilfeldig og man kan lese to totalt ulike tekster hvor et spill får slakt og man blir nærmest frarådet til å kjøpe det og det andre får delvis ros og man blir rådet til å kjøpe det. Begge spill får 7/10 og når samme person står bak begge anmeldelser så bør det nesten ringe en bjelle en eller annen plass.

 

Gitt at folk bruker anmeldelser som vurderingsfaktor når de skal kjøpe et spill. Burde det ikke da være slik at det er innholdet i selve anmeldelsen som burde være avgjørende og ikke det dumme tallet? Leser jo stadig vekk om tullinger som skriver "Huff, får spillet kun karakter X, nei da blir det ikke kjøp av dette spillet".

 

Burde ikke gamer.no ta ansvar og droppe tallkarakterene og på den måten hjelpe alle disse ignorante menneskene til å ta bedre avgjørelser?

Lenke til kommentar

Hva er poenget med disse tallkarakterene som etterfulges av hver anmeldelse? Kan noen være så vennlig og forklare meg hensikten?

 

I mine øyne så virker karakterene ganske tilfeldig og man kan lese to totalt ulike tekster hvor et spill får slakt og man blir nærmest frarådet til å kjøpe det og det andre får delvis ros og man blir rådet til å kjøpe det. Begge spill får 7/10 og når samme person står bak begge anmeldelser så bør det nesten ringe en bjelle en eller annen plass.

 

Gitt at folk bruker anmeldelser som vurderingsfaktor når de skal kjøpe et spill. Burde det ikke da være slik at det er innholdet i selve anmeldelsen som burde være avgjørende og ikke det dumme tallet? Leser jo stadig vekk om tullinger som skriver "Huff, får spillet kun karakter X, nei da blir det ikke kjøp av dette spillet".

 

Burde ikke gamer.no ta ansvar og droppe tallkarakterene og på den måten hjelpe alle disse ignorante menneskene til å ta bedre avgjørelser?

 

Nei, nå er det på tide at folk begynner å tenke selv. Den trenden med at alt skal serveres på sølvfat å lagt i fanget har gått for langt for å si det veldig fint. Synd at dagens samfunn tilrettelegger for at folk skal bli blottet for sunn fornuft. De som gjør seg opp en egen mening om ting og gjør egne valg virker å være en døende art.

Lenke til kommentar

Et gøyalt spill med mye sjarme og unik stil. Digg å høre metal man vokste opp med på 70-80 tallet også, meget sjelden opplevelse i denne bransjen. Merket at jeg gjennoppdaget noen gamle vinyl titler.

 

Men det blir fort ensformig eg repetitivt selv om det har en drivende historie med morsomme karakterer, og det ble til at jeg gikk lei etter et par timer og føler jeg har vesentlig mer lyst til å spille Uncharted 2 som jeg også har.

 

Absolutt underholdende, men ikke noe must. Faktisk mulig jeg bruker det som et byttespill på Gamestop etterhvert (dog noe usikker siden det har mye sjarm og god gammel metal).

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Bestemte meg for teste demoen først i går, siden jeg allerede hadde forhåndsdømt spillet uten å prøve det *please punch me*

Det var utrolig morsomt! :D Dette skal jeg kjøpe (siden Uncharted 2 er jeg ferdig med)

Bestemte meg nettopp for å høre musikken litt, så jeg fant soundtracklisten på wiki og fyrte opp spotify, de hadde ca 80% av sangene

Brutal Legends Soundtrack

Lenke til kommentar

Håper du tuller? Å velge bort Progenies of the Great Apocalypse er blasfemi, I tell yah!!!

 

Hvorfor skulle jeg tulle? Foretrekker bare skikkelig musikk, ikke "fjortissvartmetall" (Cradle er også en u-ting)

 

 

 

Spillet er det beste jeg har spilt i år ^^

 

For det første var innlegget litt humoristisk ment. Folk har foskjellig smak osv. Fjortissvartmetall? Da lurer jeg på hvor alle fjortissene gjemte seg når jeg var på Dimmu konsert i sommer.. Jeg har egentlig forferdelig sterke meninger mot å stemple diverse metal sjangre som fjortiss ditt of fjortiss datt, men det hører ikke hjemme i denne tråden :)

 

On-Topic: Så langt har dette vært et enormt kult spill, er rimelig enig med anmelder sett bort ifra den Blodfan av sjangern (Metal) jeg er, så hadde jeg nok knallet til med 8/10 basert på personlig opplevelse av spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...