Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop


Anbefalte innlegg

Har skaffet meg Darksiders og Mass Effect 2 gjennom dette tilbudet, og var innom for et par uker siden for å forhåndsbestille Dante's Inferno. Hadde med spillene Matt Hazard og Superstars V8 Racing, begge kjøpt fra play for tilsammen ca. 120,- kroner, men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen :( Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen sad.gif Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da...

 

 

Jeg har levert mange spill som dem ikke finner i databasen sin, sier til dem at det er kjøpt i England og at det er grunnen. Det har aldri vært noe problem...så om dem ikke har startet å kun ta innbytte i Norske utgave (noe jeg tviler sterkt på) så kan nok du insistere neste gang...

 

Men det er ikke så lett med Gamestop da dem hele tiden tar inn guttunger til å gjøre jobben til eieren for minstelønn...

Lenke til kommentar

men sistnevnte spill ville ikke han kødden i kassa ta inn fordi spillet ikke var lagret i databasen :( Skal prøve igjen og håper det er noen andre på jobb da...

 

Har sjøl bytta inn begge dei spela på gamestop, så det kjem nok mest an på kven som er på jobb ja.

 

Har generelt dårlig inntrykk av kundeservicen på gamingbutikker, med gamestop på absolutt bunn. Einaste unntaket er game (tidlegare spiderman) i Tromsø, der var det god kundeservice! Etter at eg flytta til Oslo har eg ikkje funne nokon grunn til ikkje å handle på nettet, når man ser bort frå det eine gode innbytte-tilbudet til gamestop.

Lenke til kommentar

Ikke noe som er ute etter hva jeg vet. Butikkene får mange ganger ikke vite det noe særlig før kundene.

 

Er det noen her som vet om det kommer flere 1,- kr forhåndsbestillings tilbud snart (inside info ;) )? Sitter på endel spill jeg vil bytte men ser eksklusjonslista stadig vokser så er redd noen av dem havner der snart. Hadde håpet på MAG, Heavy Rain osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...