Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop


Anbefalte innlegg

Var der idag og leverte in 10 utrolig gamle og velbrukte spill for å så forhåndsbestille Dragon Age, The Saboteur, Splinter Cell:C, Lego:Rock Band og Brutal Legend. Ikke nok med at jeg ble kvitt gamle og noen ekstremt dårlige spill men jeg fikk noe av det jeg ville ha. Mangler bare å få litt mer cash så jeg kan pre-ordre Tekken og Forza!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff 1 spiller per platform, dårli nytt det der.

Her har jeg bestilt 6 spill som jeg skulle bytte inn ifra play.com

Vil det gå greit hvis jeg ''sprer'' forhåndsbestillingene mine på hver butikk? (har 3 stk gamestop i byen min)

 

Eller hvis ikke det funker noen annen strategi?

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke noe problem med å få fem spill. Dog dette var på strømmen storsenter, aner ikke om han bare er lat eller hva det var, han sparte meg jo for hele fem kroner(!) også ved å glemme å slå inn. Men sånn som jeg forsto det 1 spill per platform er slik at det er prisen for hvert enkelt spill du vil ha og ikke for å bestille flere om gangen

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke noe problem med å få fem spill. Dog dette var på strømmen storsenter, aner ikke om han bare er lat eller hva det var, han sparte meg jo for hele fem kroner(!) også ved å glemme å slå inn. Men sånn som jeg forsto det 1 spill per platform er slik at det er prisen for hvert enkelt spill du vil ha og ikke for å bestille flere om gangen

 

Ahh hehe e tenkte meg 1 spill per konsoll e da...men takker for informasjonen.

Lenke til kommentar

Det var nok fordi du benyttet tilbudet før det ble endret Worthy. Har vært sånn at man kunne levere inn så mange spill man vil frem til sånn ca. nå.

 

Edit: Og ja, jeg er sikker på at du kan bestille fra tre forskjellige butikker. Tror ikke det gjør noe om du bestiller i en butikk og kommer til bake neste uke en gang..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Slik jeg tolker det er jo det ikke noe forskjell på dealene med antall spill. Du kan kjøpe 6 brukte xbox 360 spill og bytte 2 og 2 og 2 spill inn og få 3 spill til totalt 3 kr. Du kan f.eks ikke bytte inn 4 spill mot 2 kopier av Dragon Age. Det er jo det samme som det tidligere innbyttet.

 

Jeg byttet inn for en stund siden 2 spill mot Pro Evolution Soccer 10 for 199 kr når det skulle komme ut. Jeg ser jo nå at jeg kan få kjøpt det for 1 kr. Hva skjer da? Må jeg fortsatt betale 199 eller kan jeg få deg omgjort?

Endret av Bodylotion2
Lenke til kommentar

Jeg byttet inn for en stund siden 2 spill mot Pro Evolution Soccer 10, og måtte da betale 199 kr for det. Jeg ser jo nå at jeg kan få kjøpt det for 1 kr. Hva skjer da? Må jeg fortsatt betale 199 eller kan jeg få deg omgjort?

 

Om du ikke har betalt de 199 kr enda kan du vel bare peke på plakaten og si at du skal få spillet for 1 kr, om du har betalt derimot kan det nok bli vanskelig å få tilbake pengene. Men du får ringe dem eller stikke ned og høre. :)

Lenke til kommentar

Jeg byttet inn for en stund siden 2 spill mot Pro Evolution Soccer 10, og måtte da betale 199 kr for det. Jeg ser jo nå at jeg kan få kjøpt det for 1 kr. Hva skjer da? Må jeg fortsatt betale 199 eller kan jeg få deg omgjort?

 

Om du ikke har betalt de 199 kr enda kan du vel bare peke på plakaten og si at du skal få spillet for 1 kr, om du har betalt derimot kan det nok bli vanskelig å få tilbake pengene. Men du får ringe dem eller stikke ned og høre. :)

 

Takk for svar. Jeg har ikke betalt enda for det, men de sa til meg når jeg bestilte det at de skulle ringe når det kom, også båtte jeg betale 199. Men mener jeg har lest tidligere her at noen som jobber på gamestop sier at har man først bestillt et spill til 199, så vil ikke Gamestop omgjøre dette til 1 kr (om det er tilbud som på pes 10 nå)... da er det ditt eget loss.....

 

 

Noen her som kan bekrefte om det stemmer? Evnt noen som kan bekrefte de har tidligere fått omgjort en slik deal fra 199 til 1 kr om tilbud kom.?

Lenke til kommentar

Uansett så er min oppfatning at alle Gamestop-ansatte har egne meninger, og kommer med påstander som de tenker er logiske oppi sine egne hoder, men som egentlig er alt annet enn sanne. Dette betyr at om du får avslag på denne dealen den ene dagen, kan du stikke tilbake til samme butikk og møte en ny ansatt, og da er det plutselig greit.

Lenke til kommentar

Kjedelig at det er kun et spill per plattform nå, men jeg har allerede røsket med meg de titlene som var interessante. Koselig å se at Dj Hero har en ganske behagelig pris ved innbytte, kommer iallefall til å benytte meg av det.

 

Og, kan de bestemme seg om Left 4 Dead 2 og AC2 skal holde til i Q3 eller Q4?

Lenke til kommentar

Kjedelig at det er kun et spill per plattform nå, men jeg har allerede røsket med meg de titlene som var interessante. Koselig å se at Dj Hero har en ganske behagelig pris ved innbytte, kommer iallefall til å benytte meg av det.

 

Og, kan de bestemme seg om Left 4 Dead 2 og AC2 skal holde til i Q3 eller Q4?

 

Hva mener du?

 

I Q3 sto det:

Disse tilbudene gjelder dagen før relasedatoen og kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabbater. Prisen gjelder 1 spill pr plattform. Kan kun benyttes når innbytte og kjøp er av samme plattform. ….. Kun 1 kjøp pr tittel.

 

Står jo akkurat det samme på Q4. Det betyr jo at du forstsatt kan kjøpe alle xbox 360 spillene i kampansjen til 1 kr, så lenge spillene du bytter inn ikke er 2 like spill.

 

 

Er det noe annet med liten skrift jeg ikke får med meg siden alle skriver at vi ikke får kjøpe mer en bare 1 spill totalt av q4 titlene???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...