Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop


Anbefalte innlegg

Om man finner et spill til f.eks 99 kr, kan man da kjøpe 4 likense spill å levere inn? Eks. jeg kjøper 4 lost xbox360 spill og velger å bytte dem inn i 2 kampanjer til 1 kr? Er det lov? Eller er det kun lov å levere inn 2 forskjellige titler?

 

Hvis du leser på ekskluderingslista så står det nederst: "Tilbudet gjelder ikke ved innbytte av duplikater"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De sender ikke i posten, du må selv hente det og betale for det.

 

Bodylotion2: Jeg ville ringt dem og spurt hvorfor ikke de har gitt beskjed. Er det evt. mulig du har feil releasedato?

 

Betalte når jeg var og leverte inn de to spillene.

 

Da praktiseres dette forskjellig fra butikk til butikk.

Han på Gamestop (tidl. EB Games) i Tønsberg sa at man betaler når spillet hentes på grunn av kassesystemene deres.

De har sikkert forskjellige kassesystemer utifra hvilken kjede de opprinnelig tilhørte før Gamestop kjøpte de opp.

 

 

Bodylotion2: Da har jo du ditt på det tørre. Bare å ringe og kjefte :p

Lenke til kommentar

Hm, du som jobber på gamestop, hvor strengt er datasystemet deres? Var inne i dag og forhåndsbestilte Uncharted 2 og jeg er ganske sikker på at fyren i kassen slo inn feil produktnummer slik at jeg forhåndsbestilte vanlig versjon, og ikke limited edition, som det stod på plakaten. Er dette noe jeg burde gå og rydde opp i , eller tror du det ordner seg? Blir litt kjipt om de har tatt ned den plakaten når spillet kommer ut, og jeg får beskjed om at jeg bare får vanlig versjon, fordi det er det som ligger i systemet... :huh:

Lenke til kommentar
Gamestop ringer det nummeret du fører opp (kun en gang!) når de har spillet inne.

 

Da holder de av spillet i 48 timer, og hvis du ikke kommer og henter det innen tidsfristen blir det mest sannsynlig utsolgt og du må vente på neste runde.

 

Det er veldig få butikker som gjør slikt som dette. Der jeg jobba holdt vi det av i flere måneder før vi tok det ut.

Lenke til kommentar
Gamestop ringer det nummeret du fører opp (kun en gang!) når de har spillet inne.

 

Da holder de av spillet i 48 timer, og hvis du ikke kommer og henter det innen tidsfristen blir det mest sannsynlig utsolgt og du må vente på neste runde.

 

Det er veldig få butikker som gjør slikt som dette. Der jeg jobba holdt vi det av i flere måneder før vi tok det ut.

 

Ok, kan godt være. Gamestop på Aker Brygge gjør nå det i alle fall slik, så vet dere det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...