Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så greier jeg ikke mye grinding før jeg går bra lei. Men i megaten lønnet det seg lett å grinde. Men syntes heller du kunne gjort det på annet vis. Men tror teorien på grinding er at man skal glede seg til neste level via insats.

Men farming, det er viktig for et MMO. Trenger muligheten til å farme seg til pengene man trenger.

 

Men istede for grinding så kunne kansje de funne andre gjøremål. Tenker meg også flere naturlige oppgaver. Som gårds arbeid og bygging. Gards arbeid slik at man ble sterkere eller noe sånt.............................................. glem det.

 

Ang. fallout mod lista så er den ferdig utfra hva jeg tror, så jeg legger den nok ut snart.

Kunne kansje bare lagt ut screenshots av list på spillmenyene.

Lenke til kommentar

hadde vært kult med et alternativ til grinding ja, hittil så kommer jo TSW med et, du trenger nødvendigvis ikke å drepe noen monstre for å bli bedre, du kan gjøre andre ting som å utforske og finne historien om steder og slikt. så kan jo håpe at det blir et bra system :p

 

gleder meg til mods listen din btw ;)

Lenke til kommentar

Åhh..... gleder meg til Flashpoint 2. ^^

Men nok om det.

 

right-info.gif

 

Tenkte det var på tide meg litt fallout3 mod list.

Ble glad da Kranic sa han gledet seg. ^^

 

Her er lista rett fra fallout selv. Vis man skal ha disse så søker man bare med navnet på modden.

 

falloutmodlist1.jpg

 

Siden jeg fant nesten alt på var Nexus

Her er linken.(igjen)

http://fallout3nexus.com/

 

Denne siden er kjent for oss som har moddet oblivion.

Linken sender deg til fallout biten av siden.

Jeg vil også nevne at jeg ambefaler å registrer seg på denne siden vis man skal ha disse moddene. Man slippe mye leting da. Kan garantere at du ikke får søppel mail fra dem, iværtfall så har ikke jeg.

 

Håper noen liker dette, jeg har brukt litt tid på å velge de rette moddene, men dette kommer til å lage spillet vanskeligere. Å mye av modsene er etter min smak.

Men til tross at spillet blir vanskeliger, så har jeg også en mod som gir deg et fett underground lair. Som hjelper ganske mye.

 

Jeg har også moddet spillet grafikk messig, men de viser ikke opp på mod lista siden slike mods er ofte løse filer. Så jeg vil ambefale å lete litt etter noen mods på nexus som gir deg MYE mer eyecandy enn før. Men man må nesten se selv hva man liker på den fronten.

 

Merk også at disse modene gjør spillet større, og at noen av modelene (våpen f.eks.) er av høyere kvalitet en orginalt og kan derfor gi litt lagg når brukt. Men jeg testet spillet med mods på 2 PCer. Der den dårligste hadde et Nvidia 8600M.

 

Der er også noen mod installer som er orginale, og laget fra Bethesda som man må betale for. Disse er normalt vært pengene. Men jeg personlig liker ikke Zeta og Point Lookout. Så kan dere se selv om det er av interrese, men ikke si jeg ikke advarte.

 

Håper dere liker det, så får dere kose dere i ødemarken.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

flott liste MiLLHA det ser ut som du har fått til en god blanding av mods.

gleder meg spesielt til å prøve jaynus modene, antar meste parten de kommer fra jaynus Realism Overhaul?

 

kosen er det å spille med disse modene då? er spillet noe bedre eller bare anderledes? satser på eg får gidd til å spille gjennom resten av fallout i helgen også sitte på modsene deretter ;)

 

takk for en god liste og gleder meg til å prøve de^^

Lenke til kommentar

Jeg syntes at spillet ble bedre.

Vil også si at ting tar mer tid. Siden man trenger og sloss med flere folk om gangen.

Å ofte så er det ikke smart å bruke V.A.T.S for mye pga. alle folkene som man sloss mot samtidig.

 

Der er 2 våpen jeg har lagt til som er over gjennomsnittet sterke.

Men siden spillet har blitt vanskelig på en litt annen måte enn før så hjelper ikke disse våpene mye. Uansett så må man jo ha penger til mangen av dem, og de koster endel.

Merk også at de mest heftige våpene er gjemt. Så med litt exploring så finner man dem kansje.

 

Vil også si at jeg ambefaler å laster ned TYPE3 body til fallout.

Syntes det gir spillet noe extra. ;)

 

Åh... så glemte jeg å si at man må redigere en av Fallout_default.ini filene.

Detter er pga. texturer.

 

Det som må gjøres er at man bare søker etter Fallout_default.ini i windows.

Så tar man å åpner disse filene i text editor. Så leter man etter "bInvalidateOlderFiles=0". Letingen går letter vis man trykker "ctrl+F" å søker etter old.

Når man finner denne så forandrer man det til "bInvalidateOlderFiles=1".

Så skal alt funke.

 

Håper det hjelper noen. Skal si ifra vis det er noe som jeg ikke har lagt merke til nå og som må fikses...

 

-------------------

Lurte på om noen viste om en god mod til fallout, som gjør alt man plukker opp mer balangsert. For jeg finer en overflod av granater, men lite av noe annet. ;=\

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

skal nok legge på disse modsene når eg har rundet fallout en gang for å teste, men bruker jo så sykelig lang tid på det og. men tar det nå som det kommer :p

 

prøvde risen demoen i dag og må si at spillet virket veldig bra, men virket også veldig vanskelig for findene tok veldig mye dmg og noen var litt vanskelig å treffe. irriterende fugler som hopper rundtom asså. men tror eg må skaffe meg dette en gang i tiden, men tror eg venter til det blir litt billigere. også synes eg demoen kunne vist litt flere funksjoner, den var litt slapp :p

Lenke til kommentar

Risen er døds vanskelig spør du meg. Men det gjør det kjekt au.

Der er også masser å begi seg utpå. Eg spille orginal og ikke demo, så jeg har sett mangen av funsjonene. Det som jeg liker minst er rett og slett menneske modelene og tale animasjonene. Men det går da bra.

 

Spillet skulle koste 250kr på en eller annen side tror jeg. Der man laster det ned.

Lenke til kommentar

ja det er jo alltid kult med en utfordring i spill, antar du kjøpte det på direct2drive eller steam da? men 250 er jo veldig lite for et helt nytt spill. sikker på det ikke var mer?

 

foressten, foreslår at du poster den der mod listen din på fallout 3 forumet og i tilfelle det er noen der som har lyst på et mer realistisk fallout :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Kunne kansje lagt det på fallout 3 forumet.

Men jeg er ikke medlem på forumet, og er ikke 100% sikker om jeg kommer til å gjøre det.

Men vis du har bruker der, kunne kansje du bare lagt den der. Vis du gidder, det er opp til deg.

 

Jeg er så dritt giret nå.

Interstellar Marines la ut en Model Demo. Jeg liker den syk. Ser bra ut.

Det er en ingame rom "still bilde", så man kan går round i. Meget impressiv.

Å de har fått dama som har stemmen i system shock til å spille stemme i spillet.

Anyhuuuu....

 

Brutal Legens var bra. Bedre enn vented. Så det blir også et kjøp her tror jeg. Jack Black ruler.

 

Når det gjelder Risen, så tror jeg det var 250kr et sted. Men det kan være feil.

Lenke til kommentar

;)

Still bilde i 3D. Det er "The Vault."

Jeg gleder meg til spillet. Det skal ha heftig Coop.

 

Nettop rocket Rock Band på Mic og Guitar.

Å spillet noe jeg ambefaler. Shadow Complex på xbox. Beste spillet med retro feel på lenge.

Ganske high tech også for et side scroller.

 

Noen som spiller DDO.

Jeg får aldri ordentli spillet, men det går da bra.

Jeg fant ut at det problemet med å gå solo ikke er et problem.

Det er bare å "leie" en Merch.

Det er folk som leier ut mannkraft som er styret av NPC.

Funker meget bra vis du har mangen fiender å sloss mot.

Tok over 200 kobolt på normal med en "merch".

 

Men men... Spillet blir bare mer og mer givende.

Men ser at det er bare mer og mer av innholde som begynner å koste. =S

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Utenom DDO, så spiller jeg Runes and Magic. Men blir lite av det.

Lite DDO også, men det er det eneste MMO spillet jeg spillet nå for tiden.

Blir heller mer RPG. Risen, Fallout3 (med mods), Oblivion (igjen)...

Men jeg har en sykdom. Alt må prøves. =S

Må nesten prøve å droppe mangen av de spillene jeg holder på med og konsentrere meg om et av dem. =\

 

Tror kansje en reinstall vil hjelpe på PCen, slik at der ikke er så mangen spill installert. =P

 

Men sitter ennå å er usikker på Aion. Kommer liksom alltid tilbake til det når det gjelder MMO.

 

Men nok om det.

Må se ep.3 av Stargate Univers. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...