Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

du fikk risen til å høres fryktelig kjedelig ut Andy, skal nå prøves, men tror eg spiller gjennom fallout først.

Ja jeg syntes i hvertfall det var det ;)

Men jeg prøvde jo ikke mye da.

 

eg må få spilleren min til å se perfekt ut før eg er fornøyd. og ofte sletter eg de med en gang eg har laget de bare forde det var små ting eg ikke likte på dem.

Lurer på hvor mange ganger jeg har gjort det samme x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det kan komme mer med realistisk stil på fjes og kropp.

Men jeg like Anime stilen. Spes den i Aion. For den lar deg mix det virkelige med anime stilen, så du kan igrunn se som du vil. Men det som ofte er tilfellet med spill som går for en mer realistisk look, er at det ser "ugly". Noe her som har spillet Two Worlds? Jeg har tenkt på noe som jeg likte fra det spillet.

Når man fant flere av et våpen så kunne men legge dem sammen for å få et bedre våpen.

Noe slikt kunne jeg tenkt meg å sett mer av, slik at det ikke bare er å kaste alt man finner.

Syntes Two Worlds var ganske i grå zonen for om jeg likte det eller ikke. Men det hadde masser av ting som var bra. Men så vår character create søppel.

Syntes igrunne det at Oblivion og Fallout har bra character create, men jeg liker ikke det at tingene forandrer seg når man beveger på en instilling. Men må si at jeg måtte legge inn noen mods for at jeg skulle bli fornøyd, spess på fallout. Stod opp for en time siden så nå skal jeg teste risen... Vis ikke det går, så blir jeg nok sittene på xboxen =P

 

BTW. idee.

Har et barn jeg er unkel til som satt ved siden av meg mens jeg spillet halo3:odst, så sier han plutselig. Hadde det ikke vært kult med et Halo MMO. Så siden jeg er laget som jeg er, så begynte ideer å suse rundt i hode mitt. Hva tror dere. Noen gode ideer som bygger seg opp?

Lenke til kommentar

Hmm... kunne blitt en mmo for å si det sånn. Men føler de fleste Ideer kommer til å bli MMO i senere tid x)

Egentlig så er jeg ikke så spesiel fan av Halo serien, men ja. Men hvordan skulle det fungert er det første jeg tenker, en hel haug av folk som skal se ut som Master Chief? jeg ville ikke vært noen av de små fiendene i hvertfall x)

Lenke til kommentar

Tror det neste måtte vært slikt at man valgte sider.

Humans eller Covonent.

Der man velger sitt utgangspunkt.

Ingen skal starte opp som spartan. Men må heller starte opp som normal soldat.

Der man bygger seg opp. Så til slutt blir man spartan.

Tenkte kansje et slags carriere basert sak.

Der man utadannet seg i utviklingen av spillet.

 

Spillet måtte vært delt opp i academy bit, og warzone bit.

 

Når det gjelder convonent så har de flere typer beist. Så kansje de kunne laget enkelt historier som man kun fikk fra vær enkel type alien. Slik at det frista mer å prøve alt.

 

Jeg hadde gjerne vært slik liten alien. Med en stor plasma gunner!

 

Men tror det kansje kunne vært spennende.

 

Så når man ikke er i "warzone"(PvP) så kunne man gjøre mission som man ble sendt ut på. Der man sloss mot infected.

 

Jeg ser dette så for meg nå at jeg tror jeg slutter. Kommer til å bli gal av ideer.

 

Tror den perfekte jobben etter mitt ønske er å være med i starten av plannleggingen av et spill. Å så testing av dem senere etter de lages. Brainstormer og spill tester. Åhhh... drøm...

------------------------------------------------

Da har eg spillet på Risen.

Til nå virker det ganske bra.

Animasjonene er så som så, men det er liksom ikke noe stort problem. For styringen er god. Oppgavene er variert til nå. Der er også masse å utforske. Det virker flott til nå, sånn uten at jeg har satt med dypt i det. Men jeg tror dette fort kan bli en hit hos meg.

 

Vet ikke om det kan være forsjel mellom Demo og hele spillet, men jeg opplever det som bra, og kjenner meg ikke igjen i det Andy fortalt. Men vis man ikke like rpg, så kan dette fort ikke falle i smak. Syntes også at det var bedre en Gothic 3 (thank god) men minnet noe om en "up to date gothic 2."

 

Skal sette meg mer ned med det når tiden lar meg. Tenkte jeg bare skulle skrive noen ord om det slik at dere er oppdatert. ;)

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

det var faktisk et halo MMO under utvikling i 2007 (etter det eg har lest i værtfall), men det ble kanselert så vi får nok ikke se det på en god stund.

 

http://kotaku.com/5053548/ensemble-were-working-on-a-halo-mmo

 

her er en liten artikkel om det og noen bilder av hvordan det skulle bli. personlig tror eg ikke at halo hadde passet som MMO, men kansje eg bare ikke vet nok om halo universet.

 

personlig ville eg elsket om de hadde laget en alien vs predator MMO<3 :D

Lenke til kommentar

ja. brainstorming på spill ideer er lett når man finner noe man har lyst til å lage ^^

 

Men ja, Halo er ikke akkurat min sterke side når det kommer til det med historien og sånt x)

tror jeg må ha vært den eneste som har spilt gjennom Halo 1 og 2 uten å ha fått med seg historien xD syns det var så gøy å skyte ting at jeg ikke fulgte med på hva folkene sa XD

 

Men det med brainstorming er veldig lett når man tenker fra en spill serie som har gått for Singel Player i sine fleste spill. sånn som jeg kunne tenke meg å se MMO utgaver av:

 

- Naruto verdenen

- Onepiece verdenen

- Suikoden verdenen

- FF7 verdenen (høres kanskje litt rart ut men jeg hadde sikkert kjøpt det xD)

- Battlefield 2 MMO (noe som meg og noen venner så for oss før i BF2 tidene)

- og mye mere som jeg ikke kommer på akkurat nå x)

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Ser gjerne for meg at naruto blir bra MMO.

Vis du leser litt bak i denne tråden så har det blitt snakket om.

Har mangen ideer på den fronten... Jeg liker meget godt naruto anime serien.

Gidder ikke lese mangaen siden det er så mye dill der. Å så er anime serien mer direct og dekker kun det som er viktig.

 

Men nå tenkte jeg at jeg skulle se mer på Risen. Vil se om jeg kan komme noe lengre siden jeg kom til et større område til å utforske. Må si det at grafisk sett så ser dette spillet ganske bra ut, vis man glemmer folka som de har laget. =\

 

Halo MMO greiene så, ikke så bra ut så kansje det var like så godt. =P

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Rettelse; "Det er mangen MMO spill, men ikke mangen som faller i smak."

 

Men men. Spillet igår på Risen, der jeg kom til en by. Syntes det ser bra ut.

Kamp mot folk er vanskelig da, men det gjør det spennende.

 

Men sånn ellers har jeg tigget NCsoft etter prøvetid på Aion. hehe.

Men eg tror ikkje det slår gjennom, men liker å prøve. ;)

 

Håper det sjer noe spennende snart i spille verden. Merka hjerte hoppet godt da de skrev på Gamer.no at det kom et nytt CS, men så var det bare et nytt slikt spill. =P

Kunne godt vært noe litt sånt stor som man kunne glede seg til. Eg ser det er mye spennende som kommer ut nå for tiden men det er ikke slik at jeg greier å sette meg ordnlig ned med det. OMG.... Skulle liksom gjort så mye. Tror jeg må bare slutte med å kjøpe nytt, og heller bli ferdig med noe av som jeg alt har. :p

Lenke til kommentar

Haha... selge triks.

Men greier ikke helt ennå å tenke finale fantasy. Liker filmene men ikke spillene.

Bra historie og alt det der, men gameplay fenger ikke.

 

Tenkt mye idag om jeg skal droppe mangen spill og bare konsentrer meg om noen.

Men vet ikke hvilkne. Der er litt her og litt der. Men tror det blir først og fremst spill som koster. Så ikke noe MMO spill ennå.

 

----------------------

hmmm....

Earthrise så da bra ut.....

Så ikke noe beta testing omtalt noe plass med første kjikk.

Men men. Tror jeg greier å holde meg =P

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

takkar så mye for link stifi, the så faktisk ganske lovende ut.

rart at eg ikke har lest noe om det spillet noe andre stedet, men det skjer nå ofte.

meldte meg nå på beta testingen så eg får testet om det faktisk er noe bra, men tror isje det er liksom toppen av MMO'er. menmen får nå se ;)

Lenke til kommentar

hmmm....

Earthrise så da bra ut.....

Så ikke noe beta testing omtalt noe plass med første kjikk.

Men men. Tror jeg greier å holde meg =P

Her, tror jeg.

Men betasignup kom 6. Januar.

 

Selv kommer jeg nok ikke til å bry meg om det for mye, det kommer når det kommer :) . Har jo enda til gode å vente på at Fallen Earth blir fikset prøv jeg vurderer å prøve det. Mortal Online lover jo gull og grønne skoger og.

 

 

"Key Features:

 

A unique post-apocalyptic setting where the cloned remnants of mankind battle to survive and rebuild. Yet while humanity may have evolved, human nature remains as treacherous as ever…

Highly customizable characters with over 100 different skills, abilities, and tactics. No artificial "class" restrictions get in the way of making the character you want.

Fast-paced action combat featuring dynamic targeting, customizable power armor, huge mechanized exoskeletons, and hundreds of high-tech weapons.

Sophisticated Player versus Player (PvP) mechanics that let you fight for the established order, join the revolutionary underground, or carve your own bloody path as an independent criminal.

Territorial conquest and defense that matters. In your domain, you create your own rules – or let anarchy reign.

Character progression that keeps you advancing in your career even when you’re not logged in.

An advanced market-based economy with in-game supply and demand based on player activities.

Deep crafting mechanics that let you design and manufacture unique items from customizable blueprints and raw resources"

 

.. Tviler på at jeg kommer til å prøve det da

Endret av chokke
Lenke til kommentar

hørtes jo litt intressangt ut synes nå eg, men virket egentlig litt for sci-fiction for min smak. får nå se ka eg eg synes når beta'en starter, visst eg får invite.

 

btw, etter å ha lest noen førsteintrykk av aion fikk eg mindre lyst til å prøve det, siden de beskrev det som et veldig tradisjonelt MMO og visst eg vil spille et tradisjonelt et spiller eg heller WOW :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...