Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Starter denne tråden med: hei til alle.

bannertopforum1.jpg

 

Jeg liker enkelt og greit MMO og RPG, tenkte rett og slett om å snakke å dele informasjon på den fronten.

Jeg har spilt mange MMO, men de meste har vært gratis eller ikke hatt måndespris.

Prøvte WoW engang, men hadde ikke råd til å holde på videre. (student tider.) =P

 

Når det gjelder MMO går jeg meget fort lei, hvorfor vet jeg ikke...

Så jeg sitter ofte og leter etter nye spill på nett, og av og til havner jeg over noe spennende.

Jeg har sett meg ut noen spill som jeg lurer på om jeg skal satse på å spille.

Aion er et av de, det andre er Blade and Soul.

Begge spill ser meget bra ut.

 

Så til grunnen for tråden.

Jeg kom over Blade and Soul for 10min siden, og jeg har ikke sett spillet blitt nevnet et eneste sted!? Der er også mangen gratis spill, men der er SÅÅÅ mange at man vet ikke hva man skal begi seg ut på. Tror ikke alle er intresser å ha 101 kontoer på det ene og det andre over hele nettet. =P

 

Vil gjerne at det skal deles på info og erfaringer på spill som er ute, i MMO\rpg sjangeren og kansje litt nytt som kommer i fremtiden.

 

For min del er det om å finne det beste spille som gir meg noe glede av å spille i lengre tider.

Som i mangen MMO spill utvikler du characteren din, men jeg liker ofte at man ser det fysisk på figuren enn med tall på tabeller. =P Jeg er også glad i spill som gir litt action følelse, og ikke virker 100% statisk. Jeg ser frem til 3 MMO spill til nå. Aion, Blade and Soul og et annet koreansk skrekk spill som utnytter UnrealMotoren og er gratis til å spille. (kommer engelsk, men ikke noe ennå) (kommer med navnet når jeg husker det. =P )

 

Hva spiller du? Venter på? Gleder deg til? Hørt rykter om? Ambefaler? Kansje noen kule MMO "historier" å fortelle? Spytt ut viss det har med MMO\RPG...

 

 

Dette er Blade And Soul, link til youtube...

 

 

 

PS: Vil helst ikke at det skal bli noe FANBOY diskusjon. TAKK! ;)

 

Edit.

Tråden har glid litt ut, og man er velkommen til å prate om andre typer spill om man vil.

Det glir litt ut i det meste her, så vis det er noe spesielt man vil fortelle så kan man det.

 

Jeg å Kranic kommer nok til å snakke om et eller annet MMO eller RPG i mellom poster, så jeg holder navnet på tråden uendret ^^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. har også hat en periode hvor jeg hoppet fra et mmorpg spill til et annet. Men nå har jeg funnet ut at det meste som er gratis blir man fort lei av, gjelder også alt annet egentlig, klarer ikke å holde meg til et spill mere enn noen uker før jeg finner noe annet jeg vil ha :/

 

Var en gang jeg kjøpte 2 måneders gamecard til warhammer online for å spille med noen venner, som etterhvert (ca 1 uke) ikke gadd mere og bare la det fra seg... så dermed endte jeg opp med et tap >.<

 

Det samme har skjedd wow ca 2 ganger... har en fetter som vil at jeg skal spille wow. Før spilte jeg wow ca 1 måned og litt mer, og sluttet. så kom en expansion pack og jeg begynte igjen, sluttet etter 3 uker. 1 år etter det kom enda en expansion pack og jeg spilte ca 2 måneder.... og nå håper jeg de slutter å lage mere til WoW >.<

 

så egentlig syns jeg MMORPG er noe dritt siden jeg fortsat ikke klare å holde meg unna det (noen ganger) <_<

 

MEN! det er noe jeg gleder meg til og:

 

The Secret World

fordi det IKKE ER LVL SYSTEM!! Yeeeeeeeeey!! håper det blir bra og ikke failer som Age of Conan (som jeg (i motsetning til mine venner) egentlig syns var litt bra)

 

Et Marvel Online spill

Det skulle komme men ble kanselert eller noe. Men håper det kommer en bra Marvel Universe eller Marvel Online spill en gang. Why? Because i wanna make a superhero and meet Ironman :rolleyes:

 

Et Suikoden Online spill

Tviler på at det kommer, men hadde vært veldig stilig med tanke på suikoden verdenen og historiene og sånt (I LIKE SUIKODEN)

 

Og sist men ikke minst

Om det kommer et FF7 online spill så hadde jeg kjøpt det. Men tviler på at Square Enix i det hele tatt tenker på det. De går jo bare oppover og oppover med de FF tallene... kan de ikke bare lage flere FF spill Basert på FF7 xD

 

(Sikkert glemt noen spill jeg gleder meg til. LoL)

 

Så egentlig så har jeg lite gratis MMORPG spill å foreslå egentlig

Fant en side med liste for mange gratis spill og jeg prøvde en del av de, men tok ikke lang tid før jeg gjorde noe annet.

 

Og til slutt: Blade & Soul så litt fet ut faktisk.... har aldri hørt om det før nå.

 

Edit: Fant ut etter at jeg skrev alt dette at det stod "Små prat" i Topic navnet xD

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Spillt endel MMO og gått lei de fleste grunnet lite oppfinnsomhet, for lite tid, for dårlig communtity osv..

 

MMO som jeg har spillt mer enn et par lvler og ditchet Star Wars Galaxies, Pirates of the Burning Seas, WoW, Anarchy Online, Eve, Guild Wars, AOC, D&D online [sikkert noen flere]

 

Prøvd nå flere ganger å like Darkfall, men klarer det rett og slett ikke. Likte litt det null lvl begrepet, bare få bedre skills, men gikk kraftig lei pvp gankingen. Greit nok at folk knerter deg av og til, og greit nok at de stjeler utstyret du har, men når du må løpe kaste alt i banken hvert 3 minutt for å kunne beholde en dritt gikk meg kraftig på nærvene etterhvert. Sikkert et greit spill ellers, men det føltes veldig lite "polert" ut egentlig:/

 

Ellers så går jeg å gleder meg til det neste store MMO'et....Star Wars: The Old Replublic. Som ihugget sw fan blir det testing regardless hva omtaler gjelder, får bare se om de klarer å holde på spillere etter 2 måneder...virker litt spennende med en story tale per klasse:)

Lenke til kommentar
Hehe. har også hat en periode hvor jeg hoppet fra et mmorpg spill til et annet. Men nå har jeg funnet ut at det meste som er gratis blir man fort lei av, gjelder også alt annet egentlig, klarer ikke å holde meg til et spill mere enn noen uker før jeg finner noe annet jeg vil ha :/

 

Var en gang jeg kjøpte 2 måneders gamecard til warhammer online for å spille med noen venner, som etterhvert (ca 1 uke) ikke gadd mere og bare la det fra seg... så dermed endte jeg opp med et tap >.<

 

Det samme har skjedd wow ca 2 ganger... har en fetter som vil at jeg skal spille wow. Før spilte jeg wow ca 1 måned og litt mer, og sluttet. så kom en expansion pack og jeg begynte igjen, sluttet etter 3 uker. 1 år etter det kom enda en expansion pack og jeg spilte ca 2 måneder.... og nå håper jeg de slutter å lage mere til WoW >.<

 

så egentlig syns jeg MMORPG er noe dritt siden jeg fortsat ikke klare å holde meg unna det (noen ganger) <_<

 

MEN! det er noe jeg gleder meg til og:

 

The Secret World

fordi det IKKE ER LVL SYSTEM!! Yeeeeeeeeey!! håper det blir bra og ikke failer som Age of Conan (som jeg (i motsetning til mine venner) egentlig syns var litt bra)

 

Et Marvel Online spill

Det skulle komme men ble kanselert eller noe. Men håper det kommer en bra Marvel Universe eller Marvel Online spill en gang. Why? Because i wanna make a superhero and meet Ironman :rolleyes:

 

Et Suikoden Online spill

Tviler på at det kommer, men hadde vært veldig stilig med tanke på suikoden verdenen og historiene og sånt (I LIKE SUIKODEN)

 

Og sist men ikke minst

Om det kommer et FF7 online spill så hadde jeg kjøpt det. Men tviler på at Square Enix i det hele tatt tenker på det. De går jo bare oppover og oppover med de FF tallene... kan de ikke bare lage flere FF spill Basert på FF7 xD

 

(Sikkert glemt noen spill jeg gleder meg til. LoL)

 

Så egentlig så har jeg lite gratis MMORPG spill å foreslå egentlig

Fant en side med liste for mange gratis spill og jeg prøvde en del av de, men tok ikke lang tid før jeg gjorde noe annet.

 

Og til slutt: Blade & Soul så litt fet ut faktisk.... har aldri hørt om det før nå.

 

Edit: Fant ut etter at jeg skrev alt dette at det stod "Små prat" i Topic navnet xD

 

 

Spillt endel MMO og gått lei de fleste grunnet lite oppfinnsomhet, for lite tid, for dårlig communtity osv..

 

MMO som jeg har spillt mer enn et par lvler og ditchet Star Wars Galaxies, Pirates of the Burning Seas, WoW, Anarchy Online, Eve, Guild Wars, AOC, D&D online [sikkert noen flere]

 

Prøvd nå flere ganger å like Darkfall, men klarer det rett og slett ikke. Likte litt det null lvl begrepet, bare få bedre skills, men gikk kraftig lei pvp gankingen. Greit nok at folk knerter deg av og til, og greit nok at de stjeler utstyret du har, men når du må løpe kaste alt i banken hvert 3 minutt for å kunne beholde en dritt gikk meg kraftig på nærvene etterhvert. Sikkert et greit spill ellers, men det føltes veldig lite "polert" ut egentlig:/

 

Ellers så går jeg å gleder meg til det neste store MMO'et....Star Wars: The Old Replublic. Som ihugget sw fan blir det testing regardless hva omtaler gjelder, får bare se om de klarer å holde på spillere etter 2 måneder...virker litt spennende med en story tale per klasse:)

Andy.N.

Må bare skrive ivei, syntes det er bare bra ^^

Har mye av det samme jeg og... Spiller noen uker eller max 2 månder, så gidder jeg ikke mer.

For det fenger ikke. Mangen av MMO spillene kreve mye tid, men gir lite tilbake, å da går jeg fort lei. Men det er et spill jeg spilte hele "Main Missions" på. Shini Gamie Tensei: Megaten tror jeg det heter. Det var super gøy... Spillte det lenge siden jeg begynte med en ClosedBeta konto, og kom ca. lvl 30, så slettet di kontoene for OpenBeta. Men bra spill med mye gøy å gjøre. Bra community også.

Blade and Soul, er overasket om å ikke ha hørt om dette selv ennå. Det er de samme bak Aion som lager det. Kansje det ikke kommer på det Europeske marked? Mange sykt bra MMO kommer ikke til vestlige land. Korea pomper for eks. sykt med MMO ut i Asia. "Jeg vil også ha" =P

 

 

Prnstr

Jeg har kjøpte Guild Wars når det kom, rett og slett for jeg likte ideen med at man ikke skal betale måntlig. Spille har blitt lite spilt siden utstyret var dull. Liker heller ikke hvordan spille er laget med tanke på hvordan man bare treffer folk i byene eller knytte steder på kartet.

 

Ang. PvP, så er det supert, liker det... Men der skal være regler som gjør PvP opplevelsen behagelig, og ikke tressen. Perfect World har et slakt PvP system, men gode regler. ^^

 

Star Wars MMO hadde vært tingen. Kunne tenkt meg et litt annet spill da. Der man kansje laget en figur utfra alle de rasene som er i star wars og så started et liv. Begynn som ung, og bygg seg opp. Jobber som Frakte Pilot, eller Merchant eller noe annet simpelt genial. Slik at man kunne handle varer rundt i galaksen\universet. Der måtte også vært høyer "Goals" som å bli jedi eller imperial vakt\pilot\general. Ønsker rett og slett mye å velge mellom. ^^

 

 

Ellerst er det et annet GTA inspirert MMO som har tatt min interrese.

ABP, At Bullet Point, tror eg det heter. (dette virker til å være feil siden jeg ikke får resultat på google via dette navnet) Her kan man gjøre ca. det man gjør i gta, men med 100 andre online spillere på samme kart ^^ Elsker Sandkasse spill som GTA, og det at man har en SYK detalje rik character editor og direkt action, skader ikke.

 

 

Her er også noen spill som jeg liker, og kan trygt ambefale for intresserte.

 

MMO bilspill

- Project Torque

 

MMO RPG

- Requiem: Bloodmare = Siden

- Shin Megami Tensei Imagine = Siden.

- Perfect World International = Siden.

- Cabal = Siden.

 

Disse kommer jeg på nå, kommer kansje flere ideer senere. Kan også prøve Luna, men tror ikke det fenger mange. Bra laget, enkelt og grei, super søtt (Hull i tanna). Men for simpelt. =(

 

Gleder meg å høre mer. Kansje det er noen Aion Beta Testere som vil dele noe info med meg om spillet. Jeg liker ofte en dyp Character Creator, har Aion det utenom fjeset? (Editor for fjes ser meget bra ut.)

 

Legger meg nå, blei litt seint. (rockband duel med en kompis XP )

Skal kjekke posten imårra og gleder meg til å høre mer fra alle. ^^ NATT

Lenke til kommentar

Halloen! Kom over denne tråden og må si jeg likte den. Er selv en stor fan av MMOsjangeren, men jeg har ikke de samme problemene som dere. Jeg for min del klarer faktisk å spille et MMO over lengre tid. Men grunnen til at jeg poster her er fordi jeg ser at dere har ønsker om MMOs som faktisk er på vei, men som det ser ut til at dere ikke har fått med dere. Unasett... her er en liste over div MMOs som jeg kommer på i farten som har noe med ønskene dere å gjøre. Noen av de begynner faktisk å bli "gamle" mens andre igjen ikke er ferdig utviklet enda.

 

Kos dere ^^

 

Du vil spille som superhelt og møte Ironman? Sjekk ut dette;

http://champions-online.com/

 

hvis ikke det er nok så fins jo...

 

... City of Heroes og City of Villains da.

http://www.cityofheroes.com/

 

Og hvis du likte AoC... AoC er tilbake igjen med masse nytt og bedre system. Det funker faktisk som det skal nå, og DrctX 10 er et faktum. Så test det ut hvis du har lyst. 2 uker gratis for de som har en account fra før btw ;)

 

Og i 2010 kommer det et nytt Star Wars onlinespill, som etter hva produsenten sier skal bli massivt og legendarisk. Sjekk ut!

http://www.swtor.com/

 

Ja, også nevner dere et online FF ;) det kommer også skal du se.

http://na.finalfantasyxiv.com/

 

Ser ut til at dere kommer til å få et kjekt 2010 =D hehe

 

Ellers er det lite som vekker min oppmerksomhet. Tenkte bare jeg skulle nevne det ^^

 

-Cocho

Endret av Cocho
Lenke til kommentar

Synd at du ikke gleder deg til noe. =\

Men takk for all infoen. ^^

 

Så hvilkne spill var det du spillte, eller spiller?

 

PS: Er det noen som kan si om det nye AoC pathcen var noe? Ble spille noe bedre?

Jeg syntes at AoC var bra som det var, Manglet bare noen gode regler i PvP. Men vis jeg ikke tar feil skulle det komme i den siste store patchen.

 

PS: God Morgen :D

Lenke til kommentar
Du vil spille som superhelt og møte Ironman? Sjekk ut dette;

http://champions-online.com/

 

-Cocho

 

For å være veldig pirkete og for bare å klare opp i ting. Ironman er en del av Marvel Universe, så det eneste stedet vi egentlig ville møtt han hadde vært i Marvel Universe Online. Som dessverre ble kanselert. Men for all del så er det jo noen som kan lage en character som ligner på Ironman ;)

 

edit: og jeg skal for all del spille Champions Online når det kommer :D

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Star Wars MMO hadde vært tingen. Kunne tenkt meg et litt annet spill da. Der man kansje laget en figur utfra alle de rasene som er i star wars og så started et liv. Begynn som ung, og bygg seg opp. Jobber som Frakte Pilot, eller Merchant eller noe annet simpelt genial. Slik at man kunne handle varer rundt i galaksen\universet. Der måtte også vært høyer "Goals" som å bli jedi eller imperial vakt\pilot\general. Ønsker rett og slett mye å velge mellom. ^^

 

Ah, jeg gleder meg mye til star wars the old republic. Blir nok en del å velge mellom, hittil er ihvertfall klassene jedi, sith, smuggler og bounty hunter annonsert og det skal bli komme fire til.

Lenke til kommentar
Du vil spille som superhelt og møte Ironman? Sjekk ut dette;

http://champions-online.com/

 

-Cocho

 

For å være veldig pirkete og for bare å klare opp i ting. Ironman er en del av Marvel Universe, så det eneste stedet vi egentlig ville møtt han hadde vært i Marvel Universe Online. Som dessverre ble kanselert. Men for all del så er det jo noen som kan lage en character som ligner på Ironman ;)

 

edit: og jeg skal for all del spille Champions Online når det kommer :D

 

Jeg vet det, men spillet er forholdsvist likt Marvel og som du sier kommer man til å møte på en masse av NPCs som er 99% like de kjente marvelfigurene.

Lenke til kommentar
Du vil spille som superhelt og møte Ironman? Sjekk ut dette;

http://champions-online.com/

 

-Cocho

 

For å være veldig pirkete og for bare å klare opp i ting. Ironman er en del av Marvel Universe, så det eneste stedet vi egentlig ville møtt han hadde vært i Marvel Universe Online. Som dessverre ble kanselert. Men for all del så er det jo noen som kan lage en character som ligner på Ironman ;)

 

edit: og jeg skal for all del spille Champions Online når det kommer :D

 

Jeg vet det, men spillet er forholdsvist likt Marvel og som du sier kommer man til å møte på en masse av NPCs som er 99% like de kjente marvelfigurene.

 

På hvilken måte? At det er superhelter? Og jeg tviler veldig på at de lager npc's som kommer til å ligne på marvel (eller DC for den del) helter, med tanke på lisens osv.

Men at det er spillere som bruker Character Creator til å lage sine egne kopier av kjente superhelter etc. er jo forsåvidt ikke noe å se bortifra. CoX er jo et godt eksempel på dette.

Lenke til kommentar

Det er en del MMO's jeg "gleder" meg til, jeg sier det sånn fordi jeg har spillt MMO's ganske lenge nå og det er SVÆRT sjeldent jeg finner det spillet som jeg faktisk holder på med i lengre tids perioder (3mnd - 1år+).

Det er 2 spill jeg holder ett godt øye med for tiden og det er Star Wars: The Old Republic og Mortal Online.

 

Ellers er noen av spillene jeg sansynligvis kommer til å ta en titt innom:

 

All Points Bulletin

DC Universe Online

Star Trek Online

Champions Online

Aion

Lenke til kommentar
Du vil spille som superhelt og møte Ironman? Sjekk ut dette;

http://champions-online.com/

 

-Cocho

 

For å være veldig pirkete og for bare å klare opp i ting. Ironman er en del av Marvel Universe, så det eneste stedet vi egentlig ville møtt han hadde vært i Marvel Universe Online. Som dessverre ble kanselert. Men for all del så er det jo noen som kan lage en character som ligner på Ironman ;)

 

edit: og jeg skal for all del spille Champions Online når det kommer :D

 

Jeg vet det, men spillet er forholdsvist likt Marvel og som du sier kommer man til å møte på en masse av NPCs som er 99% like de kjente marvelfigurene.

 

På hvilken måte? At det er superhelter? Og jeg tviler veldig på at de lager npc's som kommer til å ligne på marvel (eller DC for den del) helter, med tanke på lisens osv.

Men at det er spillere som bruker Character Creator til å lage sine egne kopier av kjente superhelter etc. er jo forsåvidt ikke noe å se bortifra. CoX er jo et godt eksempel på dette.

 

Du kan ha et poeng der. Jeg tenker bare på hvordan City of Heroes var jeg. Fikk en del sånn "Aha! Han der ligner på han der fra Marvel, lol!" når jeg testa det. Tror ikke de kan ta de for lisense så lenge de ikke kaller de det samme. Han på websiden til Champions Online ligner ekstremt på Captain America spør du meg ;) eller en blå versjon av Ironman. Menmen... kan hende du har rett.

Lenke til kommentar

Tror begge har rett.

Blir det helter, så blir det ofte noe man har sett før. Men det er som du sa at det ikke er lisens problemer så lenge det ikke heter det samme.

De kan lage CopperMan som ser helt lik ut som IronMan uten noe stor oppstyr. LoL

 

Etter å ha lest Banandan sin liste med spill, så jeg hva det het det som jeg kalte "ABP, At Bullet Point". Det var vist "All Points Bulletin" Ser meget spennende. ^^

 

Liker det jeg ser til nå her ^^

 

Mortal Online... hmmm... høres jo spennende ut. Er det en stor title, eller bare ennå et nytt free2play kopi? Noen som vet litt om dette?

 

Star Wars spillet høres greit ut. KLasser som smuggler og bounty hunter virker spennende. ^^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Testa Darkfall, men ble grådig lei når all tiden som ble dedikert til spillet gikk ut på å løpe fra en eller annen dude med high skills og killer items som ville drepe deg "Just for fun". Hadde samla 1k Wood som jeg skulle bruke til å lage piler slik at jeg fikk opp ranged skillen min, men på veien til banken ble jeg drept :cry:

 

Til slutt ble jeg med i en Guild med Guild City og en allianse, men ting ble ikke bedre når folk da drepte meg fordi jeg var med i "feil" allianse xD hehe

 

Spillet er greit det, men det ble litt for masse krøll hele veien til at jeg kan like det.

 

I starten var det 8/10, men etter 3 uker ble det mer 6/10 etter min mening.

 

Dog er det andre ting som er kjekt med det da.

Du kan loote alt, noe som er kjekt så lenge det ikke er deg som ligger der og blir lootet for alt du eier og har :D

 

Bra spill, men litt for stress etter min mening.

Lenke til kommentar
Darkfall, hvor mye er det i måntlig for å spille det? Er det trail tid på det?

 

The following information concerns the European Servers:

First you have to download the game client which costs 42 Euro. Residents of the European Union are charged VAT 19% so the client download costs 49.98 Euro.

 

There is a monthly subscription to access the

 

Not at this time. We may offer a limited trial in the future.
Endret av Stifi
Lenke til kommentar
Halloen! Kom over denne tråden og må si jeg likte den. Er selv en stor fan av MMOsjangeren, men jeg har ikke de samme problemene som dere. Jeg for min del klarer faktisk å spille et MMO over lengre tid. Men grunnen til at jeg poster her er fordi jeg ser at dere har ønsker om MMOs som faktisk er på vei, men som det ser ut til at dere ikke har fått med dere. Unasett... her er en liste over div MMOs som jeg kommer på i farten som har noe med ønskene dere å gjøre. Noen av de begynner faktisk å bli "gamle" mens andre igjen ikke er ferdig utviklet enda.

 

Kos dere ^^

 

Du vil spille som superhelt og møte Ironman? Sjekk ut dette;

http://champions-online.com/

 

hvis ikke det er nok så fins jo...

 

... City of Heroes og City of Villains da.

http://www.cityofheroes.com/

 

Og hvis du likte AoC... AoC er tilbake igjen med masse nytt og bedre system. Det funker faktisk som det skal nå, og DrctX 10 er et faktum. Så test det ut hvis du har lyst. 2 uker gratis for de som har en account fra før btw ;)

 

Og i 2010 kommer det et nytt Star Wars onlinespill, som etter hva produsenten sier skal bli massivt og legendarisk. Sjekk ut!

http://www.swtor.com/

 

Ja, også nevner dere et online FF ;) det kommer også skal du se.

http://na.finalfantasyxiv.com/

 

Ser ut til at dere kommer til å få et kjekt 2010 =D hehe

 

Ellers er det lite som vekker min oppmerksomhet. Tenkte bare jeg skulle nevne det ^^

 

-Cocho

 

Har hørt om de fleste tingene der ;)

og:

CoH/V har jeg prøvd før, spilte en stund og sluttet.

Min mening om det: Man kan nesten sitte lengre i spillet ved å lage fult av nye Chars enn å spille spillet >.<

Har faktisk prøvd å lage en Ironman lignende char selv... så dumt ut xD

Champions Online virker litt tøft men mere som en bedre versjon av CoH/V, men om det kommer trail så skal jeg prøve den og.

Men gleder meg heller til et Orginalt Marvel online spill

 

Angående AoC så har jeg planer om å prøve den 14 dagers tingen jeg fikk. men akkurat nå er jeg ikke med hjemme pc'en x)

AoC hadde veldig bra kamp system syns jeg, men likte ikke loadingen for å komme til andre steder, nesten bare WoW som har gjort det bra med tanke på det. (Av det jeg har prøvd)

 

Og det SW spillet skal jeg også prøve :p Jedi/Sith er alt jeg vil... >.<

Var i hvertfall epic trailer på E3

 

og FF14 kom som et sjokk :S

"hvorfor?" var noe av det første jeg tenkte da jeg så online teksten. og må inrømme jeg ble litt skuffet, for det virket som om de vil på bygge det de har i FF11. kan de ikke heller lage en ny verden eller en FF7 verden? >.<

Men må nok prøves uansett

 

og noe jeg kom på:

 

om det er noe jeg ønsker mest av online spill så er det et: Onepiece Online verden !! Elsker Anime serien x)

Men med tanke på at serien ikke er ferdig så håper jeg de venter.

og da jeg tenkte på det kom jegg på et spill som heter: The pirate King online (eller noe sånt)

Tror de som laget det ble inspirert av Onepiece, men egentlig dårlig spill syns jeg :/

 

ellers så kan jeg nevne en av mine skuffelser:

Dynasty Warriors online

Som bare ble lansert i Japan eller noe.

 

Teit å lansere spill til bare et land :( sånn som korea gjør

Lenke til kommentar

Der er ofte en god grunn for at det lanseres i et land.

Asia er glade i en ting, og resten av verden noe annet.

Men jeg syntes at mye fra Asia er bra, og elsker animen de leverer. (Japanske damer også.)

Men det var litt "offtopic".

Vis jeg skulle ønsket meg en MMO baser anime så er det Naruto. For det er alt kartlagte byer i den serien, verdenen er også ferdig laget opp.

De kunne startet med å levere Konoha\fire country og så kom land for land ettervært.

Hadde fint betalt for det. Sykt mye person\magi\skill\ ting som kan lages til spillet. Kunne vært super mye snadder. Jeg kom nesten i drømme land. Tror jeg må skrive ned ideene mine =P

 

FF online spill fenger lite hos meg. Da jeg hadde PS2 kjøpte jeg tastatur og et FF online spill, og det fenget lite. Solgte profil og alt etter 2mnd. =\

 

Takk for infoen Stifi. (bra profil bilder =P )

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...