Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg vil da prøve risen. Jeg fant en version som jeg laster ned til testing.

Håper de ikke har for mangen ting som minner om gothic 3, for da blir det ikke noe kjøp av det her i hus.

 

Tror spillet er ferdig imårra, så jeg skriver kansje litt etter å ha spillet.

Lenke til kommentar

nice :D ja eg får laste ned risen i dag eg og, må få prøvd det i løpet av helgen.

gi oss gjerne ditt intrykk av det MiLLHA, eller andre som har spillt det her.

 

har i det siste fått litt lyst å spille aion bare for å få testet det mer en beta'en, så kan hende eg kjøper det når AoC game tiden min er over.

Lenke til kommentar

Kommer liksom tilbake på aion igjen og igjen...

Jeg vil også prøve det. =\

Syntes de kan komme med trail time snart. slik at jeg kan prøve det i ei uke eller to.

 

Jeg har ikke fått gjort noe idag så jeg har ikke prøvet risen ennå.

Noen som vet om det er med risen som det er med gothic 3 der man ikke lager person men spiller en bestemt person. Satser å sette meg med spillet sendt ikveld. Men får se hva man får til. Mye å spille, men lite tid. =\

 

Kommer tilbake med meninger da jeg har prøvet spillet.

Lenke til kommentar

Prøvde Risen domoen noe få sec, var kjedelig xD var ikke langt jeg kom før jeg ikke gadd mere.

 

Og jeg skjønner ikke hvorfor folk syns aion ser så bra ut :S

 

Noe som en sa som jeg syns hørtes litt bra ut, var: "Aion is like WoW, with wings" xD

Så jeg ser ikke noe grunn til å prøve aion x)

 

Har også hørt at en del av de designerene til Aion kommer egentlig fra de som var med på å skape WoW designet eller noe. og ville lage Aion med bedre design enn wow. Syns Aion stilen ser kjedelig ut. altforstore rustninger og våpner blir for min del kjedelig xD

Lenke til kommentar

skjønnar litt ka du mener andy, personlig så synes eg en del av de aion armoene er litt FOR shiny, de er liksom litt overdrevet. det er noe eg liker veldig god med AoC, de har mer de simple, men geniale armorene :D

plus de er jo basert på rustninger som faktisk har eksistert, men det er nok en smaks sak. forløbig koser eg meg forsatt med AoC.

 

skulle laste ned risen i dag, men ble aldri noe av egentlig. kan du fortelle litt kofor du synes det var kjedeligt?

Lenke til kommentar

Ja... AoC har bra armour ;) et av de få som har bra armour (i mitt syn)

 

Vel... jeg gikk inn i spillet, våknet opp på en strand og loota ting intil jeg snakket med en dame som jeg vekket og fant ut at jeg skulle finne noe å slå med i tilfelle vi skulle møte på noen lootere. fant en klubbe, og gikk videre, drepte en struds og gikk videre til jeg kom til en gråtte hvor ho dama sa at vi kanskje ikke burde gå inn i, jeg gikk, og tok noen lave folk, gikk videre og døde, og quita spillet xD

 

Dialogene var tåpelige, folkene beveget seg noe merkelig mens de snakket så jeg tenkte mere på å lage en parodi klipp av det enn å høre på hva de sa xD

 

kampsystemet var tålig simpelt og greit = trykk på venstre muse knapp for å slå.

 

så... ja...

så ikke noe grunn til å gå fra Fallout 3 til Risen xD

 

Venter heller på borderlands og Dragon Age :D

Lenke til kommentar

:w00t: Dragon Age :w00t:

 

Jeg er med på det dere sier om armor.

Kunne også tenkt med noe som gjenket det ned litt på armor og gear.

Er også lei anime looken. Men jeg pleier normalt like det.

Aion ser ut som det beste spillet til nå med tanke på "face".

Her kan man lage det slik man vil. Men man ser ofte at ting blir stygt å dårlig når de viker fra Anime fjesene.

Kunne tenkt meg flere MMO titler som kom med nå tid klær og våpen. Som på TSW, men også merc og soldat klær. Men håper TSW bruker god tid på character creat. KOmmer iværtfall a bety mye for meg, og hvor mye jeg kommer til å like å utvikle figuren min.

 

Gleder meg også til borderland og Dragon Age.

Mer til dragon age enn borderland. For jo mer jeg ser spillet, jo mer blir jeg rett for at det blir en flopp. Men skal ikke si noe før det kommer. Men gleder meg mer til det neste stalker spillet som kommer. Men er ikke ferdig med det andre ennå. Men det er et bra fps\rpg. Så kommer borderland å sier: "haha, se hva tror er nytt! RPG og FPS, HAHAHAHA...." *lame*

Men kan bli bra pga. våpen biten. Men alt blir gammelt en gang, så det blir nok ikke et unntak dette. ;)

 

Fikk ikke spille noe Risen siden det ble så sendt før jeg kom hjem. Alt du nevner Andy er ting som plager meg fra Gothic3. Håpet at de skulle lære, men det virker ikke slikt.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

syns ikke man trenger å stresse så mye med et fjes på charen sin når man skal ha på seg en hjelm etterhvert xD men tenker man ikke har hjelm på seg på TSW ^^

 

har aldri pøvd elelr sett Gothic 3 egentlig.

 

Syns ting skal ha mere anime look. Syns det er så kjedelig å gå rund med en warrior med masse rynker og stygt hår. Anime stilen ser mere yngre ut x) og jeg er da ungdom og vil være det xD

Lenke til kommentar

du fikk risen til å høres fryktelig kjedelig ut Andy, skal nå prøves, men tror eg spiller gjennom fallout først.

 

og character creation er veldig viktig for meg og, eg må få spilleren min til å se perfekt ut før eg er fornøyd. og ofte sletter eg de med en gang eg har laget de bare forde det var små ting eg ikke likte på dem. så håper virkelig TSW får en god en.

 

har i bunn ingenting i mot "anime" stilen (selvom eg er veldig i mot at aion har anime stil), men har enda til gode å faktisk like et spill som bruker "anime" stilen. liker jo AoC best og det er basert på realistisk grafikk. så er nok min favoritt innen MMO'er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...