Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Ja, burde vært creator på det spillet siden det er et coop spill der man har en figur man utvikler. Hvorfor ikke kunne lage en egenfigur... Kunne vært en simpel type editor og...

 

Vil også nevne at Star Wars Old Republic ser bra ut.

http://pax.gamespot.com/video/6216906/?tag...stories;title;2

 

Det ser man lett nok kommer til å ha et action system. Inbiller meg at der kommer til å være mye armor eller våpen til å finne i dette spillet... Gleder meg.

Men håper character create er bedre en Bioware sitt Mass Effect. Syntes den var litt for simpel. Eller kansje ikke simpel, men følte at ting ble liksom litt likt uansett hvilken valg man tok. Glem det... finner ikke det rette orde for å forklare.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja eg ble inponert over star wars eg også, hadde utrolig mange gode ting i seg. som at man kan ta cover bak ting og at man har den voicen (som TSW også vil ha) men usikker på om TSW får sånn cinimatic effect som den fikk. det var veldig stiligt.

hadde det isje vært for at eg isje liker star wars litt en gang så hadde eg muligens vurdert det :p

Lenke til kommentar

Tror ikke det var gamer som anmeldte filmen. De bare lånte artikkelen tror jeg. ;)

 

Men: Tomorrow Tomorrow! I will conquer the DDO with my mighty lvl. 1 character. Mhahaha......

 

Åså: Noen som er hardcore FinalFantasy fans here. Trenger noen som forteller meg om der er noe rød trå i mellom spillene? Jeg har sett de siste spillene som skal komme ut til FF og lurer litt på en PS3 utgave av det ene. Men jeg liker ikke å starte midt i historier.

Så er det slikt at jeg kan bare starte opp på det som kommer snart? Eller må jeg få med meg de gamle? Jeg har spillet noen av spillen, men det har stoppet etter noen timer.

Noe med det er pga. de ikke sier meg for mye.

Har spillet disse; FF7, FF7 siste til PSP, 3 NDS FF, MMO FF på PS2 og det med cloud til PS1. Men ingen av dem har jeg spillet ferdig. Sett både hollywood versionen av filmen og orginal filmen som er baser på FF7. Er det noe sammenheng i disse spillen.

 

Noen som vet noe om det som kommer snart og om det er bare hoppe i det?

Så også nettop at de hadde brifet med nytt FF på E3... Tror det er mye penger ute å går på dre FF spilla... :D

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

haha then you can come and conquer the world together with my lvl 2 player :D (and yes im only lvl 2 >.<)

 

og eg er ingen stor FF fan, spillte FF 10 og FF7 og sett hollywood filmen til FF7 (som rulte), men eg trooooor isje det er noen sammenheng mellom dem. skal isje si meg helt sikker, men sånn som eg har forstått så er de helt nye historier :p

Lenke til kommentar

Man får jo litt intrykk av at det er slik ja.

 

BTW. noen som gi meg en kjapp oppsumering av den nye tingen til WoW som Gamer.no skrev om? Slø og gidder ikke lese den. Men vis det er noe nevnbart så sleng det frem.

 

Jeg har sett litt rundt på nettet de siste dagene og er på jakt etter noe spennende. Satt noen timer på RoM men det var ikke de kjekkeste timene.

 

Satser på at det blir gang på DDO imårra. Tror det passer flott for en kar som meg.

Men kranic! Hvorfor er du lvl 2 forsatt? Bare ikke fått spillet kansje?

Lenke til kommentar

Angående det med FF serien så kan jeg si meg litt stor fan av det x)

 

Hvis du vil ha kjapp og grei oppsummering av spillene osv så vil jeg foreslå å ta en titt på disse ;)

http://www.gametrailers.com/game/the-final...rospective/4831

Tror ikke det kunne blitt forklart bedre x) veldig bra retrospektiv episoder :)

 

Men raskt svar på ditt spørsmål:

Nei, FF serien har ikke noe sammenheng. Eneste sammenhengen er at fra ca FF1 - FF6 så handlet det om noen krystaller og sånt. Men så kom noe som jeg vil si er et stort geni av et spill og fremdeles er det beste spillet jeg har spilt = Final Fantasy VII (7) !!!!!

 

Elsker FF7 :love: og jeg vet det er sykt mange som har det som sitt favoritt spill x)

 

og egentlig så har jo FF7 noen fortsettelser som:

- Den som kom til PSP

- Den filmen

- Dirge of Cerberuse (den til PS2)

- Og en Anime film

 

Men ellers er det ikke mye fortsettelser. FF10 fikk jo da FF10-2. og jeg tror FF14 er noe det samme som FF11 men er ikke helt sikker. Folkene er i hvertfal det samme. Må si meg skuffet til FF serien etter FF10. FF11 ble aldri aktuelt for min del siden jeg ikke hadde noe bra internett den gang. og FF12 syns jeg hadde merkelig kampsystem, jeg liker bedre de gamle som FF7,8 og 9. 3 fantastiske spill ;)

 

Noe jeg gleder meg til er FFversus13 x)

 

Ble litt mye dette egentlig, men blir fort gira når jeg skriver om FF x)

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Slik det skal være. Kjekt å lese.

Skal ta en titt på vidzen.

 

Men jeg har spillet litt FF7 men det var ikke mye. Jeg fikk ikke spille det når det var nytt og tok en titt flere år etter det kom. Pga. grafikk og kampsystem så trakk jeg meg litt.

Men har spillet PSP spillet og sett noe episoder av anime(tror den er på 2-3 ep.) og filmen. Liker filmen mye, å har den i hylla. Ønsker meg den på blueray.

Liker igrunn historie og det visuelle i FF spillene. Men har ikke spillet noen av dem ferdig.

Det var ikke før jeg spillet Eternal Sonata at jeg vuderte et nytt forsøk på et nytt FF spill.

Det som kommer ser bra ut. Det andre som kommer ligner litt på online spillet jeg spillet som var i FF serien på PS2. Characterene gjør i det minste.

 

Men nå får vi se. Det er så sykt mye hele tiden som kommer som må prøves.;)

Ser frem til mye, men har ikke kontroll på de tingene siden gamer ikke har den release tingen de hadde før. :\

Lenke til kommentar

eg er isje mer en lvl 2 forde eg tenkte eg skulle vente litt på deg så eg isje tro helt fra deg (engel fjes) også forde at det er isje bare å enkelt som å få xp baren opp for å gå opp lvl der. du må få xp baren opp 5 ganger for å gå opp 1 lvl :p

 

DDO har max lvl på 20, men de sier at de 20 lvlene tilsvarer 80 lvler i andre spill (tror de tenke på wow, AoC og slikt) men som sagt så venter eg litt på at du skal komme den i gang så vi kan spille sammen :D

 

angeånde nye ting i wow så leste eg isje artikkelen sjøl, men eg kan fortelle det eg vet:

- remake av azeroth, zoner blir forandret

- noen nye zoner

- 2 nye raser worgen (alliance) goblin (horde)

- en del nye rare class/race comboer (eks tauren paladin og night elf mage, ka faen er det blizzard tenker på)

- lvl cap på 85

- ny main boss, evil dude type. (deathwing)

- malstrømmen i midten av azeroth skal få noe handling med seg

 

og det var vel alt eg vet om akkuratt no :p

 

EDIT: glemte å nevne at eg er lvl 3 no :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Ja men er ikke det noe gammelt det? Er kansje ikke det gamer hadde på forside noe nytt, men kansje mer om det gamle?

 

Jaja, skal ikke spille wow alikevel.

 

Laster ned DDO client nu. Så imårra er jeg igang.

 

Jeg har et barn jeg er unkel til som likte godt det Perfect World Int.

Jeg satt endel med det gamle PW, så spillet jeg litt på PW int. med gutten når han begynte.

Men slutta ganske fort. Men de har hatt en update nå, der det er litt nytt som er gjort.

Innholde viser seg å være mye mer enn det gamle. Men nå kommer noen nye byer og plasser + en ny klasse. Fiske folk vil jeg kalle dem. ^^

 

Men Jeg satt meg ned og tok en titt. Fikk litt dilla på det. Så vis DDO bommer så spiller jeg PW igjen. :p

 

Men DDO blir det uansett. Gleder meg. Men jeg kommer nok til å irritere meg om lvl systemet.

Eller kansje ikke... Pleier alltid finne noe som jeg ikke liker. :p

 

Men gleder meg.

 

Dæmn, DDO var vist ferdig.. hahaha...

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

haha ja DDO downloaderen bruker ikke akkuratt lang tid, dessuten har de laget den sånn at man kan spille selvom den ikke er helt ferdig. som er veldig stilig for då kan man spille gjennom start stedet menst man venter på at spille skal bli ferdig :p

 

har du funnet ut ka rase og klasse du skal være då? eg e human paladin.

tenkte eg skulle gå for tank denne gangen og, gjør stort sett alltid det.

 

PW er det veldig lenge siden eg har spillt, spillte det når det kom ut, men ble lei det etterhvert forde animasjonene var dårlig og det var mye grind :p

Lenke til kommentar

Kranic!!! Kan du sende meg en friend referal!!! Ser ikke ut som jeg kommer inn vist ikke!

 

F*#¤" eg e sint nå....

Skal legge opp profil på turbin sine sider slikt at eg kan spille.

Men kommer bare opp at der er session timeout når jeg skriver inn forum navn...

MÅTTE DETTE BRENNE!

 

Godt å få det ut av systemet ;)

Noen tips?

 

NOEN SOM HAR FÅTT REGISTRERT SEG HOS TURBINE FOR DDO?

 

Fant ut av det.

Hvilken server er du på Kranic????

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Eg starta på den første på lista av servere.

Spilleren min heter Minha Doll.

 

Greit spill det DDO. Men jeg har litt vondt i hode. Det var mye å finne ut av. Ting kunne vært litt mer lett lest.

 

Kommer nok til å spillle mer på det ikveld. Men jeg må ha en pause. Spillet ikke lengre enn til første by.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...