Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har allerede prøvd og laste ned spillet på nytt, og re-installert har jeg gjort fire ganger. Uansett hva jeg gjør kan jeg ikke finne launcheren. Den enste gangen jeg kommer med innpå er etter jeg har innstallert.

 

Er det menningen at det skal komme opp en launcher på skrivebordet når du har innstalert?

 

 

( Jeg brukte den midterste dowload tingen på hjemmesiden til spillet )

 

Jeg er Dwarf Cleric, også noe med Scouge.

 

 

Jeg har ikke rukket og komme noe opp i level enda, men har fått et godt førsteinntrykk.

Endret av Whispman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

the bad paladin? how can you be a bad paladin? a paladin is a follower of good and destroyer of evil :p

 

eg fikk isje opp en launcher på skriveborde etter eg hadde installert. eg måtte gå innpå installasjons mappen og finne en som het DnDlauncher eller noe i den dur. så gå inn på den mappen kor du installerte spillet og se om du finner noe der^^

Lenke til kommentar

Det er bare å ta en titt på programfilene dine på PC. Der ligger det en mappe som heter Turbine

Der går du inn i ei mappe som heter det som spillet heter. Der ligger det minst 2 .exe filer du kan bruker Whisper.

 

Men ja, det er litt rart at spillet ikke har shortcut eller noe.

Men det havnet i GAMES mappa mi på vista. Så vis man her Vista så leter man der.

 

Trenger ikke laste ned flere ganger, det hjelper ikke ;)

Lenke til kommentar

ingen vids ble gitt ut, dessvere :(

det ble også kun gitt ut de 4 screenshotsene.

 

men her er en kort omsummering av ka som ble snakket om:

snakket om at selvom klær isje gir stats så er det forsatt basert på at du bør skaffe nytt gear og slikt for det er stats på en del gear. og at de skal ha godt variert med våpen, men du trenger isje bytte ut våpenet ditt for det er som en second charecter og den kan bli bedre og bedre.

det var også snakket om kosen PvP i hollowed earth fungerer, det blir då slåssing over et materiale som heter anima og der det blir holdt nedi noen "cells" som cabaler kan styre (cabal = guild) der kan de sette opp feller og masse sånn.

 

din secret sositys hovedkvarter er ditt viktigste sted på spillet, du vil alltid dra tilbake der for du får missions, vendors og trainers der. du vil begynne som en liten person i hele det systemet også etter som du spiller vil du bli mer og mer viktig innen din secret sosity.

 

det er enda uklart om folk fra forskjellige secret sositys kan spille sammen, altså groupe for missions og slikt.

 

combat blir action basert så visst du bruker grunner så blir det 3rd person shooter altså nesten litt sånn som GTA. og du kan bruke magi til å enchante tingene dine spesielt våpenet var nevnt for å gjøre det bedre.

 

det vil finnes et leaderboard som man kan finne inni spillet og uten for kor scores på spillere og guilder blir ført opp så det blir en kamp om å komme høyest på listen.

 

og ja det var velt den korte oppsummeringen og eg anbefaler dåkkar å lese noen artikler om det får å få bedre info :D

Lenke til kommentar

Liker the med våpene og er litt glad at det er et action system.

Hollow Earth kommer nok ikke til å ha sykt mye å si for meg. Jeg liker ikke slik PvP.

Gleder meg til noen vids. Synd at de ikke har laget noen gameplay til oss å se.

 

Takk for sumup KraniC.

 

BTW. sliter med å se at du er inne i spillet Kranic (DDO)

Prøvte å invite Andy men han sa nei til party med meg =\

Lenke til kommentar

Ja fikk nesten det. ;)

 

Satt for en time siden og tenkte om jeg skulle skifte klasse på DDO...

Eller kansje lage en blandings klasse på den figuren jeg alt har.

 

Jeg er litt usikker. Starta en ny, men spillet ikke mer en tutorial.

Kansje jeg skal bare multi class halflingen. Noen meninger.

Tenker over det. Kansje jeg skal bare holde på videre med den andre. Greit med healing.

 

Ble totalt eid idag på "waterworks." =P

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Det CrimeCraft virker mer som "the club"... ser ikke noe bra ut etter litt titting på youtube.

 

BTW. ser ikke noen av dere på DDO. Spillet litt i går med noen som er et eller to lvl mer enn meg. Fikk noe grei Loot i de questene vi gjorde. Kansje ikke for dem, men for meg. DDO er ganske gøy. Begynner å få den gode gamingen som jeg hadde i MegaTen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...