Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig der, men jeg har ikke hatt noe problemer der.

Men etternavn er bare valgfritt. Så det er fornavnet som teller i dette tilfellet.

 

Men jeg fant ut noe som jeg ikke har tenkt på. Det værst med MMO spill er de Launcher programmen som må startes før spillet. De er ofte dårlig. Slite med DDO launcheren nu... =P

 

Hmm.... virker som serverene er nede på DDO... eller er det bare bugs i launcher...

Tror det er server. ;)

 

Lagt merke til alle de rare navnene som folk hadde? lol

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Minha Doll på den ene serveren.

Har ikke kommet inn på den andre. Men har ikke prøvet noe serlig heller.

 

Liker DDO mye. Tror det er nesten fav til nå. ;)

 

Tar å ser om jeg kommer inn på den andre serven sener tror jeg.

Så skriver jeg ned navnet mitt her. ;)

 

Ganske bra at de har det så visuelt bra på et eldre spill som dette. Der var til og med DX10 støtte.

 

Hvor ser man lvl sitt. Jeg sliter litt med hele statsene på spillet. :S

Lenke til kommentar

står at isje du heller finnes MiLLHA, men tror det har noe med at dåkkar må være pålogget for at eg skal kunne legge dåkkar til :p

 

navnet mitt er Sanumy Morgana btw^^

 

og lvlet ser du med å trykke på den papir scroll tingen eller bare se på xp baren din for der vil det stå lvl "x" of "y".

stats systemet har isje eg heller skjønt helt så kan isje være til stor hjelp der :p

 

EDIT: fant ut at man må skrive bare fornavnet for å legge noen til i friends list, eg vet det er jo ganske rart :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Utfra hvordan jeg så det så skulle begge dere fått request fra meg. La til begge uten noe problem. ;)

 

Tror jeg ikke ennå forstår lvl systemet. :p

 

Jeg har laget meg en cleric denne gangen, så vis noe trenger meg så er det bare å gi et pling.

Jeg er kommet til en gråtte der man skal langt under jorden for å starte en gammel maskin eller noe. =)

 

Men nå var det pause... Spiller sikker mer i natt. GØY!!!

Lenke til kommentar

nice, cleric passet perfekt siden eg roller tank :D

så kan vi jo håpe andy rollet en form for dps.

 

men lvling systemet foregår sånn at hver gang baren din går helt opp får du 1 action points som du kan bruke på enhantsment eller ka det no heter. og når du har fått baren opp 5 ganger kan du gå til en trainer og si du vil trene, og då gir han deg nye ting og du går opp i lvl :p

(til høyre for xp baren kan du se kor mange ganger xp baren har gått opp, de kulene blir blå visst du kan lvle opp)

 

har dåkkar begge på friends listen btw^^

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Tror DDO er min favoritt nå...

 

Kranic: Jeg la til deg og Andy. Men det er ikke noe svar på dem... men jeg får opp litt info om dere, om det er dere.

 

Jeg fant ca. ut av lvl systemet. Er level 2 sikkert snart 3.... Ganske gøy DDO alså. Var mye bedre enn ventet, å jeg forventa at det skulle vært bra. ;)

 

Men jeg legger meg nå.... Jeg er alltid så sein. =P

Men er nok på ann igjen på kvelden av imårra. Kansje før. :)

Lenke til kommentar

huggy, DDO er et veldig bra spill det. grafikken er isje toppers akkuratt, men den er ganske bra og alt i alt så er det veldig bra for å være F2P. du bør teste, tar litt tid å komme inn i systemet i starten med er veldig gøy nå du har ;)

 

og MiLLHA, du vi får ingen friends request, vi må legge deg til også på vanlig måte. eg har lagt dåkkar begge til. eneste som er viktig å huske er at man legger folk til med kun fornavn isje etter navn eller mellom navn.

 

og MiLLHA har du helt seriøst spillt til 00.40? kosen kommer du deg opp om morgenen :p

Lenke til kommentar

Min char er Paladin x)

 

Har ikke spilt så mye etter den lille stunden i går. så har ikke fått sett noe på vennlisten enda, men ser den snart. Syns DDO virka fet med tanke på at det er mye mere enn bare å ta mobs og lvl og loote. i de fleste MMO spill hater jeg Dungeons, og var veldig skeptisk til DDO med tanke på navnet xD men må si det faktisk er det spillet med best Dungeons :) og kamp systemet er litt simpelt men greit: bare holde inne museknappen for å slå xD

Lenke til kommentar

Der er litt healing au då. ;)

 

Kranic; eg står opp klokka 9-10 og er oppe til ca. 01:00 am. ;)

 

BTW... Skal fortelle noe kult.

Jeg bestilte et pistol grep til den NOVINT FALCON tingen jeg har. Så etter å betalt noen kroner, kom den på døren... Men det var ikke bare pistol grep.... Det var en helt ny falcon apperat med pistol grep og hele pakka. ALT for nesten ingenting. :D

Lenke til kommentar

Jeg lastet nettopp ned spillet, og spilte et lite stykke inn i den grotta på begynnelsen, også måtte jeg slå av. Når jeg nå skal slå på spillet igjen, finner jeg ikke launcheren. Jeg prøver og søke på datamaskinen, men den finner ikke launcheren, den finner setup wizarden da, så jeg prøvde og installere det ned på nytt, og da kommer det jo fram sånn at du kan starte spillet eller lage deg en account eller lese README. Så der kan jeg starte spillet, men jeg orker ikke installere spillet, som tar cirka 15 min hver gang jeg skal spille...

 

Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar

andy er du og paladin :o

its only one true paladin (me) :p

 

og er enig med det andy, dungeonene på DDO er drit bra :D

og MiLLHA, siden du har 2 stykker no så kan du jo gi den ene til meg *engel fjes*

 

Whispman, eg kan isje helt skjønne ka det er som skjer på pc-en din, siden den på et eller annet vis sletter spillet, men er du sikker på at du lot installasjonen bli helt ferdig? for DDO downloaderen har en sånn funksjon at den lar deg spille spillet selvom den ikke er helt ferdig så du kan spille menst du venter. visst ikke det er det som foretsaker det så kansje du kunne prøvd å laste ned spillet på nytt? bruker du foressten DDO downloaderen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...