Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

så veldig sant.

fra onsdag av blir ddo F2P med mikrotransaksjons system, som vil si at du kan spille så mye du vil gratis, men visse ting må du betale en gangs beløp for, som nye dungeons set og slikt. men alt grunn innholde kan du spille gratis. dette gjelder kun den amerikanske versjonen så visst du registrerer deg på www.ddo.com så kan du spille gratis av fra onsdag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt giret på DDO. ^^

Når det kommer en netbook med dedikert skjermkort så står jeg først i køen.

Netbooken er en av de beste PCene jeg har hatt. Med tanke at de er praktisk.

 

Det med guild i DDO og skype så er jeg med. ONO PROBLEMO.

Så ses på onsdag. BTW, har du laget guild? Hva kreves for å lage guild i DDO?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

WAR eller CO? Setter egentlig en ganske så stor knapp på CO siden det ser awesome ut, og WAR har jeg prøvd, etter min mening var det helt greit. Får ikke spilt noen av dem før oktober en gang, men har lyst til å velgex

Lenke til kommentar

personlig ville eg tatt War for eg synes CO virket mer som et action spill og eg ville isje betalt måndentlig for det. liker War sine classer og de har en god setting i spillet, selvom eg til tider ikke liker animasjonene deres. men ja som sagt min personlige mening er War, men du bør prøve begge 2 og velge ut ifra ka du sjøl liker best :p

Lenke til kommentar

Ville selv, og har valgt CO. Mye pga av at jeg ikke er så begeistret for grind, noe som det foregår en god del av i WAR. KraniC tar det på kornet og sier at CO det er et Action MMO, noe det er, og noe utviklerne alltid har sagt at det er. Det er som sagt mye mer action rundt CO, og hele spillet har på en måte en fin flyt, har egentlig aldri blitt noe kjedelig. Og har du en kompis og spille med blir det bare bedre :)

Det skiller seg også ut av fra de generiske MMO'ene på markedet i dag, så det er et lite friskt pust for meg når jeg spiller det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det suger litt, mem hvis det gjør at det kan være mer som skjer på en gang, og man kan spile med ALLE vennene sine som spiller det spillet uten det servertullet, er det mer enn flott! Hvordan er lvlsystemet og talent points(i mangel av ord)?

Lenke til kommentar

Det er mange instances hvor det er nok av plass til at vennene dine kan joine. Dessuten så når du logger inn velger spillet automatisk det instancet som du har flest venner på, hvis den ikke er full ofcourse. Du lvler opp og talent points blir brukt til å oppgradere angrep du har fra før av. Man får ikke talent points hvert lvl bare så det er sagt, og man kan velge ny skill i lvl 5, 8, 11, 14, 17, 20 osv. Lvlinga er heller ikke så verst, jeg og en kompis ble lvl 20 i løpet av 2 dager med spilling, 5-7 timers /played, og det er jo halveis til endgame.

Lenke til kommentar

CO var da bra det, men ikke det som jeg var på jakt etter.

Føler ikke noe fremgang og utvikling på characteren din.

Du finner ikke armor og våpen. Men det er forståbart pga. theme som spillet har.

Men jeg personlig liker det at man kan finne ting og gjendstander som man kan bruker visuelt til å vis utvikling på character.

 

BTW... Noen som gleder seg til Borderlands... Når det kommer, blir nok jeg sittene en stund.

Tenkter bare på hvor mangen timer jeg har brukt på begge stalker spillene.

Lenke til kommentar

er enig med deg MiLLHA, men seff det er jo bare en smaks sak så bør teste begge så ser du hvilket du liker best :p

 

og eg gleder meg sykt til borderlands, liker det at det finnes så mange våpen å slikt. tror det kommer til å bli veldig bra. liker også det at man kan spille sammen med venner gjennom nettet så det blir ganske gøy å spille sammen med venner. men kosen er det den online funksjonen fungerer egentlig? bare har man en sånn funksjon kor mange legger folk til i spillet? og i så fall, kosen er det visst personen du vil spille med isje har komt like langt som deg?

Lenke til kommentar

CO har aldri hatt intensjonen av å være et standard fantasy MMORPG. Det er et Action mmo, noe utviklerne gjorde klart og tydelig fra dag 1. Og det gjør en god jobb med å skille seg ut på markedet fra alle copy/paste spillene nå til dags (no offence). Og ja det er en smaksak, det er helt riktig. Hvis man må ha visuell armor og våpen man for å føle progresjon så synes jeg det er litt dumt, dette er superhelter, setter man seg litt inn i settingen forstår man fort at å bytte ut armor etc for å bli sterkere ikke henger på greip.

WAR og CO er to vidt forskjellige mmo's, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

eg har ingenting i mot spillet i det at det prøver å skille seg ut og det at det er et action MMO. armoren er isje noe eg trenger for å føle progresjon, men eg trenger å bli gitt et eller annet. ikke et lite sklls eller 2 en gang i blandt. det føltes liksom som man aldri egentlig kom noe særlig lengre og de var veldig uklar i starten på ka som var meningen med alt sammen. men det kan jo hende eg bare isje spillte langt nok til å finne ut av dette :p

klassiske MMO'er er gode de, men ja eg ønsker også MMO'er som gjør ting på en anderledes måte for sjangeren begynner å bli veldig oppbrukt no, det er en av grunnene til at aion ikke var så spennende for meg og det at eg gleder meg til the secret world, men som sagt. kan hende eg tar helt feil når det gjelder CO, var i værtfall sånn eg fikk intrykk av det i beta'en :p

Lenke til kommentar
CO har aldri hatt intensjonen av å være et standard fantasy MMORPG. Det er et Action mmo, noe utviklerne gjorde klart og tydelig fra dag 1. Og det gjør en god jobb med å skille seg ut på markedet fra alle copy/paste spillene nå til dags (no offence). Og ja det er en smaksak, det er helt riktig. Hvis man må ha visuell armor og våpen man for å føle progresjon så synes jeg det er litt dumt, dette er superhelter, setter man seg litt inn i settingen forstår man fort at å bytte ut armor etc for å bli sterkere ikke henger på greip.

WAR og CO er to vidt forskjellige mmo's, bare så det er sagt.

Med mindre man da har power armor :D

Lenke til kommentar

Når det gjelder CO så kan jeg si det slikt.

Hva tror du er inspirasjon til spillet.

Jo det er superhelter!

Alle superhelter begynner et plass.

Superman ble ikke født i blå tights.

Spiderman ble ikke plutselig bekledd i tett drakt uten glidelås. (haha... måtte sy den på i filmene ;) )

Nei, alle helter begynner et plass. Batman var bare en riking med dårlige minner før han ble krime fighter. Derfra utviklet han seg med utstyr og laget seg et IMAGE utfra det.

 

Tenker meg det at vis folk hadde hatt en progresjon i utviklingen av hvordan helte ble, så ville man sett flere unike typer helter, eller flere like, ettersom hvordan systemet hadde vært bygget.

 

Jeg syntes alt er fint og bra i CO.

 

Men det har ikke noe stor å gi MEG. Kansje andre men ikke MEG....

 

BTW. Leaf, tror du tar alt for bokstavelig. ;) Det er ikke lett å formidle seg når man er sånn an-alfabet som meg. :p

 

Ang. borderland.

Så har det ikke noe å si hvor langt kompisen din har kommet.

Du kan hoppe in ingame "when ever" så utvikler du figuren din videre der også.

Tror de laget et system som var slikt at man kunne hoppe over missions som man hadde hjelpt kompiser med, når man kom til dem selv.

Gleder meg til dette konseptet med å utvikle spilleren sin selv i flere egenskaper.

Det eneste som jeg ikke liker er at der kun er de ferdiglagede figurene (tror jeg) og velge mellom.

Kunne tenkt meg en character creator... (jeg er svak for character creator.)

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

er veldig enig med deg MiLLHA, det var noe sånt som du beskrev eg så for meg. at man liksom begynte som en litt mer ukjent helt uten alt det awesome greiene også måtte man skaffe det og slikt.

 

men liker at de gjør det slikt på boarderlands, då kan eg spille med kompiser når som helst for eg spiller som oftest mer en vennene mine gjør :p

og ja det er litt synd med den character creation'en, burde laget en så folk kunne se litt anderledes ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...