Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

eg var på litt i går kveld? men var isje så veldig aktiv, husker isje helt ka eg drev med :p

btw, har dåkkar lest artikklen på gamer om MMO'et fremtid? den var veldig lang men dåkkar bør absolutt lese den. den var fantastisk bra :D

 

gjerne fortell noen meninger dåkkar hadde om artikkelen. (eller bare skriv de i diskusjonen til artikkelen selv så leser jeg dem der^^)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg må si meg ærlig... Eg bryr meg for lite til å lese artikkelen.

Men den er sikkert spennende. Men eg er trøtt og fæl.

Leste konklusjon... Syntes gamer.no skulle lage en oppsumerings avsnitt i slutten av de lange artiklene. Slik at man husker alt =P

 

Men men.. Ser ikke ut som det blir noe gaming på meg før seint ikveld.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Oppsumering for oss som ikke orker da. ;)

 

Noen andre som har sett noe spennende i MMO\rpg verden?

Ser lite prat om RPG alene!?

Jeg liker meget godt TES serien. Diablo osv.

Men der er ikke mangen spill som det. Fallout 3 er vel det siste bra rpg spill jeg spillet.

Syntes de skulle slengt et nytt TES spill på markede... TES 5 hadde ikke vært feil. Da hadde jeg bare drite i alt og spillet. xp

Lenke til kommentar

nei sant det, RPG spill har vært lite omtalt her.

det som irriterer meg er at RPG spillene i TES og Gothic stil er det veldig få av. altså i stede for å spille som flere personer og se litt oppenfra så er man kun 1 person og ser fra fps eller 3rd person. synes det er mye bedre eg.

 

har dessvere enda isje rundet fallout 3, er veldig treig på det spillet. men TES 5 vet jeg er planlagt for det har utviklerne nevnt, men når det kommer ut er det dessvere ingen som vet eller om de i det hele tatt har begynt å lage det.

det har vært noen rykter om enten TES eller fallout som MMO, men håper seriøst isje det kommer, de spillene passer best til singelplayer :p

Lenke til kommentar

Hadde ikke sakt nei til TES MMO, så lenge de også laget en omfattene singleplayer rpg.

Ang. Fallout 3, så er mye med den visuele stilen eg ikkje liker.

Men spillet er gøy pga. systemet er ganske likt som TES.

Spennende plasser og se. MYE å se. =)

Men det ordner seg lett da man kan bare laste ned mods. Slik at man får litt andre våpen f.eks.

 

Jeg har en pistol jeg bruker mye. USP eller SoCoM er det.

Samme kan det være. Jeg har ikke gjort det spillet 100%

Men jeg er ferdig med "main quest" og expansion questene som har kommet til nå...

 

Bra spill... Men håper neste TES som kommer er baser på en nye grafikk motor, av samme sort som de gamle er på. Samme som Fallout og Oblivion men bare updatert.

Lenke til kommentar

eg vil isje ha et TES MMO, synes bare isje det passer. liker TES som det er så de kan heller forsette med det på den måten.

eg likte fallout, men har bare isje orket å spillt gjennom det siden det er så tids krevende, men liker TES bedre en fallout. men eg skal no komme gjennom fallout en eller annen gang.

og eg hadde heller isje hatt noe i mot å sett eg oppgradert spill motor på TES 5, gleder meg så sykt til det spillet asså :D

Lenke til kommentar

Spiller litt Fallout for tiden faktisk x)

 

men angående det med MMO, jeg har mange ganger tenkt at Fallout 3 kunne blitt skikkelig fet MMORPG spill. men så tenker jeg litt om på det:

Hvis det hadde blitt MMO så kunne man ikke savet og loadet, man hadde blitt en liten del av alle folkene som skal hærje rundt i wasteland, osv.

 

Jeg syns det er best som singelplayer spill, mere frihet, kan save og loade som man vil, man er helten i wasteland (eller ondskapen om man vil det) og noe jeg just har beygynt med er å prøve mods, noe man ikke kunne hat på en MMO utgave :p

Lenke til kommentar

Er veldig enig med deg Andy, har selv tenkt at begge 2 kunne være veldig kule som MMO'er, men de vil alltid være best som singeplayer spill og vi har allerede alt for mange andre gode MMO'er som kommer ut så spiller heller de som singeplayer spill :p

 

(btw, forumet her har visst veldig strenge regler for eg har visst fått flere klager på måten eg skriver på, for det er tydeligvis ikke lov å skrive "isje" siden det var då dialekt, også måtte eg passe på store og små bokstaver så eg får vel skrive som dette er norsk timen min :p)

Lenke til kommentar

ME 2!

TES 5 blir nok EPIC!

Jeg likte overgangen fra Morrowind til Oblivion... Kansje neste hop blir like sykt bra ^^

 

BTW... Har multi classet cleric'en min med ranger. ^^ likte blanding til nå. (DDO)

 

Noen andre som har multiclass?

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

ja eg hørte at en kompis av meg prøvde fallen earth, men når han sendte videoen så jo hele spillet helt tomt og øde ut, asså isje det at det isje var spillere. det var liksom så vidt finder eller noe ting i det hele tatt, men kunne absolutt vært intressangt å prøvd :D

 

eg har kun groupe quests igjen på harbor og orker jo aldri å skaffe groupe til å gjøre dem :p

Lenke til kommentar

Du kan multiclass anytime. Du må bare være klar til å gå å lvl.

Da når man skal lvl går man bare til en annen trainer og lvl.

Som i mitt tilfelle så skulle eg egentlig lvl hos cleric trainer, men gikk heller til Ranger trainer.

Tingen med dette er jo at man ikke blir super sterk på det ene eller det andre.

For alle lvl poengene går til flere ting. Men det som er kult er at man blir mer universel.

Si vis du blander Theif og Cleric! For det er jo to av de classene folk leter mest etter i groups.

 

Btw. Noen group mission kan gjøres alene. Bare husk å ha med potion.

Men det er nok noen dager før jeg er inne på DDO igjen. Har spillet litt Red Faction 3, og det er awsome! Skal også legge linux på PS3 idag. Litt spent på resultatet.

Lenke til kommentar

Det er ikke et mmo du trenger... Men kansje Perfect World er et godt alternativ. Der kan du nesten kjøre solo hele tiden. Det er kun av og til der er dungeons du trenger folk på.

 

Men tror heller du skulle gått for et annet spill som ikke er MMO men heller RPG.

Eller så kan du sjekke "Bonetown" ut... kansje det faller mer i smak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...