Gå til innhold

Invision power board 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke det veldig teit? Da ender vi jo opp med en hel haug med dobbeltregistrerte brukere..

Enig, ipb bør rette opp dette før vi eventuelt tar det i bruk.

 

 

skru av Facebook med en gang. Please. Om noen synes det er vanskelig med epostaktivering så tør jeg ikke tenke på hva de synes retningslinjene og normalt logikk er.

Ser hva du sier og er delvis enig, men jeg tror også det er mange som registrerer seg i dag uten å så mye som gløtte på retningslinjene. Dersom problemet over løser seg så synes jeg vi kan prøve det :)

 

Dette er uansett testing av nye features, ikke nødvendigvis en stadfesting om at de skal brukes :)

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å oppgradere?

 

IPB3 tilfører ikke veldig mye nytt til brukerne slik det fremstår i versjon 3.0, men det gir oss en del fordeler å oppgradere så tidlig som mulig. IPB3 er en total omskriving av programkoden, noe som gjør at alle fremtidige forbedringer bare vil komme på IPB3. Dessuten er det en stor fordel for oss å lage alle tilknytninger mellom publiseringsløsning og forum opp mot IPB3 med en gang, i stedet for å måtte skrive om alt dette senere. På et eller annet tidspunkt er vi uansett nødt til å oppgradere til IPB3 (etter min mening).

 

Det at flere misliker ny layout er svært alvorlig, men sannsynligvis noe vi kan rette opp. Terje har jobbet mye med utseendet, og har god kontroll på hvordan skinnene kan tilpasses. Dermed bør vi klare å lage det temmelig likt dagens IPB 2.3. Fortell gjerne hvilke endringer dere reagerer mest på!

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å oppgradere?

 

Hvorfor skal man ikke oppgradere til en nyere og bedre versjon av forumsoftvaren? Som det har blitt nevnt i denne tråden tidligere så oppgraderer man jo for fremtiden! :) Og når det kommer til utsende så er jo dette bare et forumskin, som man kan bruke på ver. 2.3 eller overføre til ver. 3.x.

 

Jeg håper at IPB3 kommer hit snarest! :)

Lenke til kommentar
Det at flere misliker ny layout er svært alvorlig, men sannsynligvis noe vi kan rette opp. Terje har jobbet mye med utseendet, og har god kontroll på hvordan skinnene kan tilpasses. Dermed bør vi klare å lage det temmelig likt dagens IPB 2.3. Fortell gjerne hvilke endringer dere reagerer mest på!

Om det er mulig så behold utseendet mest mulig likt det vi har her nå. Me no likey too many round corners and fluffiness.

Lenke til kommentar

Våre problemer med å bruke IPB 3.0 sitt innebygde XML-RPC viste seg å være en bug i IPB-kjernen. I stedet for at vi begynner å lete etter hva som er feil på egenhånd vil vi vente på neste versjon av IPB 3.0 før vi fortsetter oppgraderingsarbeidet. Jeg vil anta at neste patch vil slippes i løpet av 2-3 uker.

 

Hva har vi lært? Aldri forsøk å installer versjon x.0.0 av et et system. Vent minst et par "minor-upgrades" :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...