Gå til innhold

Invision power board 3


Anbefalte innlegg

Etter min mening burde dere kjøre på med oppsettet til Gamer.no skinnet, men i 960px og med forskjellige logoer basert på hvilke sider man logger inn via. Litt diskusjon.no aktig.

 

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg et skin som er bredere enn 960px. Dette skaper selvsagt poblemer for mini PC-er og andre maskiner som bare har 1024px oppløsning, men det gir langt bedre utnyttelse av skjermen for alle andre. Dessuten er mange av malene i IPB laget slik at de trenger ganske stor bredde for å vises riktig og være praktiske i bruk.

 

Vi har utvilsomt en jobb å gjøre med å lage gode skin. Er også enig med deg i skepsisen til de nye featurene som er i IPB3. Alle er ikke nødvendigvis noe vi har behov for.

 

Kommer dere til å lage et Gamer.no dynamisk (det som er her nå) for IPB3? Liker ikke tanken på å bytte skin til noe annet enn dette.

 

Det er planen. Vi kommer dessuten til å bruke tiden på å forbedre de Innlegg.no-skinnene vi har i dag fremfor å utvide med enda flere skin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter min mening burde dere kjøre på med oppsettet til Gamer.no skinnet, men i 960px og med forskjellige logoer basert på hvilke sider man logger inn via. Litt diskusjon.no aktig.

 

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg et skin som er bredere enn 960px. Dette skaper selvsagt poblemer for mini PC-er og andre maskiner som bare har 1024px oppløsning, men det gir langt bedre utnyttelse av skjermen for alle andre. Dessuten er mange av malene i IPB laget slik at de trenger ganske stor bredde for å vises riktig og være praktiske i bruk.

 

Enig. Bruker 1280px idag og ønsker ikke at det skal bli noe særlig smalere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare jeg som synes det er for mye luft rundt hver trådtittel? Altså at boksene er proposjonelt for store i forhold til størrelsen på selve emnetittelen. Slik det er i dag er emnetitlene plassert i mindre "ruter", noe jeg synes ser bedre ut og er bittelitt mer funksjonelt. Det virker litt for luftig for min del samtidig som jeg ikke liker at avatarene er midtstilte under navnet. Det ser skjevt ut.

 

Kanskje jeg bare ikke liker forandringer :p

 

Det føles veldig sterilt slik IPB3 m/Gamer.no Dynamisk skinnet ser ut nå. Føles som om det kunne vært noen linjer som definerer eller "bryter opp" forumet for å gi det hele litt kontrast.

+1 Supporter

Lenke til kommentar
Det føles veldig sterilt slik IPB3 m/Gamer.no Dynamisk skinnet ser ut nå. Føles som om det kunne vært noen linjer som definerer eller "bryter opp" forumet for å gi det hele litt kontrast.

 

Jeg har gjort et forsøk på Gamer.no Dynamisk. Er det bedre?

 

 

Er det bare jeg som synes det er for mye luft rundt hver trådtittel?

 

Jeg har minket skriftstørrelsen til 12px og tatt vekk 5 pixler over og under trådtittel i listingen på Gamer.no Dynamisk. Bedre?

 

Kom med flere tilbakemeldinger folkens! (Slik at vi ikke får en underskriftskampanje mot oss når vi lanserer :))

Lenke til kommentar

Vi har møtt på store problemer med API-et til IPB3. Omtrent all PHP-kode ser ut til å være skrevet om, og det betyr at vi må tilrettelegge en rekke av skriptene som snakker direkte med IPB på nytt (slik som trådopprettelse, artikkelkommentarer, osv).

 

Det er implementert en del av denne funksjonaliteten i IPB3 allerede, men her er dokumentasjonen heller dårlig. Vi har derfor brukt _litt_ tid på å finne ut hvordan dette virker. I tillegg må vi utvide med en del egne funksjoner, men det skal ikke være så stor jobb bare vi ser sammenhengen i det som allerede ligger der :-)

 

Kort sagt: Det går gradvis fremover, men vi er ikke helt i mål ennå.

Lenke til kommentar

Angående Facebook Connect. De som vil prøve dette kan logge seg inn på http://dev.innlegg.no og deretter gå på My Settings - Profile - Facebook Connect:

 

Facebook to Forum Account Synchronization Options

  • Update my Profile Picture with my Facebook picture
  • Update my Avatar with my Facebook picture
  • Update my Status with my Facebook status
  • Update my "About Me" with my Facebook "About Me"

 

( Ikke logg inn via facebook når du er utlogget fra din forumkonto, da opprettes det simpelthen en ny forumkonto, uansett om epostadressene er like. Dette er imidlertid supert for de brukerne som besøker forumet for første gang og synes det er vanskelig med epostaktivering, et trykk på facebook connect og kontoen er opprettet! )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...