Gå til innhold

Fallout: New Vegas


Anbefalte innlegg

Faen, nå begynner jeg og bli bekymret. Det har stått Varene Pakkes på CDON i over 24 timer nå. Begynner og bli redd for at de har glemt og sende spillet. Hvis jeg ikke får det imorgen bli det faen meg siste gang jeg bestiller fra CDON.

 

Har stått sendt i 2-3 dager nå på sidene deres ang mitt spill... enda ikke sett noe til det. :cry:

Bor sentralt i Oslo

Og jeg bor helt her oppe i Mosjøen. Dette lover ikke godt. Hvis det ikke kommer må jeg nok slå et til hull i veggen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååh, fikk det ikke idag. Det betyr at den jævla dritt butikken CDON har skuffet meg.

 

Synd å høre! Jeg bor i Trondheim og det kommer alltid i tide til meg. Jeg jobbet en del i mosjøen med diverse i vår og bodde på hotell, utifra det jeg opplevde så synes jeg det var ganske dårlig spillutvalg der. Elkjøp var eneste jeg fant. Føler med deg :(

Lenke til kommentar

Du mener det er butikken sin feil at posten ikke har fått den fram til deg i tide? :p Om den ble sendt på normal tid og ikke er framme er det jo ikke akkurat deres feil.

Ok, kanskje jeg var litt hard. Er det noen som vet om CDON sender med A-Post eller B-Post? Siden bare A-Post blir levert på lørdager. Eller er CE for stor for og komme i postkassen? Trenger Svar!!

Lenke til kommentar

Åååh, fikk det ikke idag. Det betyr at den jævla dritt butikken CDON har skuffet meg.

 

Synd å høre! Jeg bor i Trondheim og det kommer alltid i tide til meg. Jeg jobbet en del i mosjøen med diverse i vår og bodde på hotell, utifra det jeg opplevde så synes jeg det var ganske dårlig spillutvalg der. Elkjøp var eneste jeg fant. Føler med deg :(

Sant så sant. Mosjøen er en liten dritt by med to spillebutikker. Expert og Elkjøp som aldri har det du leter etter. Jeg flytter til Trondheim med eneste gang sjansen byr seg.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er nok blitt stilt flere ganger i tråden her: Normal eller Hardcore?

 

Jeg spiller Hardcore nå, men jeg føler meg ikke kjempemye som et medlem av noen hard kjerne. Den mest merkbare forskjellene er at man har litt mindre plass i sekken å rutte med, siden ammo har vekt (men av en eller annen grunn har veldig mye annet ikke vekt, f.eks. stimpaks) og fordi man alltid må ha med seg en rimelig mengde mat og vann (enkelte ting, som f.eks. Prickly Pear, tilfredsstiller begge behov). Ellers merker jeg jo at det blir litt ekstra fram og tilbake fordi du må kjøpe/lage Doctor's Bags eller besøke en doktor for å fikse crippled limbs, men det er liksom ikke krise uansett. At stimpacks ikke er instant har nesten ingen betydning i forhold til min vanlige spillestil - jeg pleier ikke å gå til frontalangrep med slegge uansett situasjon.

Lenke til kommentar

Du mener det er butikken sin feil at posten ikke har fått den fram til deg i tide? :p Om den ble sendt på normal tid og ikke er framme er det jo ikke akkurat deres feil.

Ok, kanskje jeg var litt hard. Er det noen som vet om CDON sender med A-Post eller B-Post? Siden bare A-Post blir levert på lørdager. Eller er CE for stor for og komme i postkassen? Trenger Svar!!

 

 

Mitt kom idag fra cdon. Så ditt er nok ikke langt unna skal du se :huh:

Om det er a eller b post... godt spm, kan ikke se det på pakka... CE`en min kom på postkontor, den var for stor til min postkasse..

Lenke til kommentar

Du mener det er butikken sin feil at posten ikke har fått den fram til deg i tide? :p Om den ble sendt på normal tid og ikke er framme er det jo ikke akkurat deres feil.

Ok, kanskje jeg var litt hard. Er det noen som vet om CDON sender med A-Post eller B-Post? Siden bare A-Post blir levert på lørdager. Eller er CE for stor for og komme i postkassen? Trenger Svar!!

 

 

Mitt kom idag fra cdon. Så ditt er nok ikke langt unna skal du se :huh:

Om det er a eller b post... godt spm, kan ikke se det på pakka... CE`en min kom på postkontor, den var for stor til min postkasse..

 

Jeg fikk også min CE idag fra cdon. Den var presset ned i postkassen så det var vanskelig å få den ut igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...