Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lekt med tanken på å prøve meg på det på veteran.. Ser for meg at siste biten, når man stormer kontrollrommet og den hvor man må først opp til en låve - sprenge 3-4 tanks og så ned igjen, blir vanvittig vanskelig på veteran.

For ikke å snakke om sniper-kapittelet.

 

Har klart et par baner på CoD:WaW da :D

Lenke til kommentar

Er halvveis gjennom veteran nå, og er litt overraska over at det ikke er spesielt vanskeligere enn hardcore. Nå spørs det da, siden neste bane jeg skal spille er den der du er Captain Price og må bli henta av fly på slutten...

 

edit: et spørsmål: er det uendelig fienderespawn noen steder, hvis man ikke presser fremover? Har campet noen steder, og det har ikke vært grenser på hvor mange folk som kan være inni ett eneste lite hus^^

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Er halvveis gjennom veteran nå, og er litt overraska over at det ikke er spesielt vanskeligere enn hardcore. Nå spørs det da, siden neste bane jeg skal spille er den der du er Captain Price og må bli henta av fly på slutten...

 

edit: et spørsmål: er det uendelig fienderespawn noen steder, hvis man ikke presser fremover? Har campet noen steder, og det har ikke vært grenser på hvor mange folk som kan være inni ett eneste lite hus^^

 

Lurte på det samme på TV-stasjonen, men det sluttet etter 20 minutter eller noe slikt :)

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...