Gå til innhold

Fight Night Round 4 Nyheter


Lakus

Anbefalte innlegg

Leste noe et sted om at demoen skulle komme 2 uker etter den ble tilgjengelig for de som forhåndsbestilte. Så bare hold øynene åpne, for da kommer den nok snart. ;)

 

@Bebeluv

Vurderer også å forhåndsbestille...360 versjonen.

 

 

 

EDIT: Blir nok ingen forhåndsbestilling da prisen er 499 på de sider jeg har funnet, så jeg tar heller turen til hamar på releasedagen. :p

Endret av Kamizage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes UFC-demoen var mye bedre. Der var det actionfylt hele tiden, og muligheter for å ta knockout på bare ett slag. I Fight Night gikk alt langsomt, og normale slag gjorde nesten ingen skade. Jeg opplevde ikke en eneste knockout i de 7 kampene jeg spilte.

Lenke til kommentar

Har nokon av dere sett ein ekte boksekamp? :)

 

Ein slår ikkje knockout i hytt å pine og stå å hamrer og slår i tolv runder. Realisme folkens.

 

Dessuten er kongen av knockouts på veldig kort tid Mike Tyson ikkje tilgjengelig i demoen, så nokon knockout er ikkje lett. ;)

 

Eg likte demoen eg. Bokserne føltes realistiske, du måtte holde blokken oppe, kontre når det passet seg, jobbe mot magen. osv.. eg har dog ikkje spilt FN3, men eg syntes da dette spelet holdt god kvalitet.

Lenke til kommentar
Har nokon av dere sett ein ekte boksekamp? :)

 

Ein slår ikkje knockout i hytt å pine og stå å hamrer og slår i tolv runder. Realisme folkens.

 

Dessuten er kongen av knockouts på veldig kort tid Mike Tyson ikkje tilgjengelig i demoen, så nokon knockout er ikkje lett. ;)

 

Eg likte demoen eg. Bokserne føltes realistiske, du måtte holde blokken oppe, kontre når det passet seg, jobbe mot magen. osv.. eg har dog ikkje spilt FN3, men eg syntes da dette spelet holdt god kvalitet.

 

Enig.

 

Fantastisk boksefølelse så langt. Mye bedre enn FN3. Bedre grafikk. Bedre fysikk. Mere viktig med variert og "riktig" boksing. Mere viktig med god timing.

 

Garantert kjøp med tid og stunder. (Hilsen boksefan!).

 

Hud'n håper jeg man kan skru av i det ferdige spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...