Gå til innhold

Fight Night Round 4 Nyheter


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fela, de screenene er jo helt vanvittige, lurer på åssen dette kommer til å se ut til slutt. Har brukt maaange timer på FNR3 på PSP, selv der så det jo egentlig ganske så fint ut, men dette ser jo ut til å bli en visuell nytelse av de helt sjeldne. Og gameplayet virker jo også lovende, i alle fall jamfør sniktitten til Gamer tidligere idag. Tror dette blir kjøp på PS3. :)

Lenke til kommentar

Er rimelig stor forskjell. Den største forskjellen er jo at man nå kan gå helt inntil folk, noe man ikke kunne i det forrige. Der sto man alltid ca en meter fra hverandre, noe som hindret deg i å komme nærme å bruke kroppslag. Ellers er det jo samme spillserie med samme prinsipper, så jeg tror ikke man burde forvente noen renessanse. Så lenge jeg får en utvidet versjon av treeren er jeg fornøyd.

 

Og ja, jeg vil nok tro at HUD'en kan skrus av. I FNR3 var den til og med avslått som standard.

Lenke til kommentar
Skal nok ha dette ellr UFC. Får se hvilket av dem som blir best motatt av anmeldere.

Er det ikke greit å velge den sporten du foretrekker? Slike spill er noe man ikke tar på anmeldser. "hitboxen" på UFC er hvertfall ikke like god som FNR 3.

 

Om knockoutene har blitt slappere siden FNR 3 er jeg skuffet. De var velt råe i FNR 3. Fikk sett den ene videoen litt, noe av fysikken er god, mens noe er litt dårligere. Alt i alt fortsett et godt gjennomført spill.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha det til xbox 360, fordi stickene på ps3'en er for høye, og mangler "groper", slik at tomlene mine glir av :p Er ikke noe problem i skate, men tror det blir mer adrenalin og konkurranse i FNR4. Ellers tror jeg ikke det blir noen forskjell på platformene, bortsett fra PSN vs XBL. Får håpe EA gjør en like god jobb med begge.

Lenke til kommentar
Har folk her inne tenkt å ha det på Xbox 360 eller PS3? Tror dere det blir noe forskjell mellom konsollene?

Skal ha det på Xbox 360, ene og alene fordi jeg ikke har en PS3. ;) Den største forskjellen mellom konsollene blir kontrollen. Så kan du jo selv vurdere om du synes det har så mye å si.

Lenke til kommentar

Vel, største forskjellen er vel egentlig at det er to forskjellige sporter. I UFC er det MMA der man bruker hele kroppen(gidder ikke noe dyp forklaring. Men på Fight Night Round 4 er boksing, noe alle vet hva er sikkert :p

 

Bortsett fra dette så er det vel gameplayen, der FNR4 har kommet opp med noe helt nytt. Og grafikken på FNR4 er jo helt nydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...