Gå til innhold

Fight Night Round 4 Nyheter


Lakus

Anbefalte innlegg

Spill deg gjennom Legacy Mode....Jeg var rimelig noob i dette i forhold til FNR3, men etter 20+ kamper i Legacy har jeg lært å bli litt "smartere" mtp. hvordan jeg boxer. I starten så var det bare å hamre løs og vinne amateur league, for så å begi seg på den virkelige karrieren. Men ettersom spillet blir vanskeligere og vanskeligere, så blir du bare bedre og smartere. Du lærer deg å styre slik du skal for å kunne dodge slag (prøv å time dukkingen din akkurat under motstanderens hodeslag, for så å fullføre med en hook) og blokk akkurat idet han slår for å kunne få overtaket.

 

Dette spillet er egentlig sentrert rundt den som er flinkest til å blokkere & dodge ettersom du får inn counters som virkelig tar på helsa/stamina til motstanderen. Haymakers er vanskeligere å treffe på, men når du først treffer så er det gull :)

 

Så tipset er: Hold deg unna online delen ettersom det bare er feighet der (1 jab, for så å løpe unna resten av runden og vinne på poeng), og hold deg til Legacy. Skal love deg at du fort blir mye bedre når du blir contender og oppover ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...