Gå til innhold

Fight Night Round 4 Nyheter


Lakus

Anbefalte innlegg

Fight Night Round 4

 

Fight Night Round 4 er ikke overraskende etterfølgeren til Fight Right Round 3. Begge er laget av EA Sports og er foreventet til Sommeren 2009. I likhet med det forrige i serien vil Round 4 gå sterkt for det visuelle og samtidig levere storstilt gameplay. Det tredje i serien så nydelig ut, men det hadde tendenser til å bli veldig tregt etterhvert som bokserne ble slitne, og man kom aldri helt innpå motstanderen. Nå er dette snudd. Fysikk drevet gameplay sørger for at du kan gå helt inntil din motstander og fortsette din ødeleggelse der inne. Det sørger også for at slagene virker troverdige og at de ikke er drevet av en treff/bom-modell.

 

Av utøvere vil det være over 40 tilgjengelige boksere, som blant annet Mike Tyson, Muhammad Ali, Lennox Lewis, George Foreman, Joe Frazier, Tommy Morrison, James Tone, Eddie Chambers. Jeg tør også å påstå at muligheten til å skape din helt egne bokser vil også være i Round 4.

 

 

Videoer:

Skjul

Bilder

Skjul
Om dette faktisk er representativt for hvordan spillet ser ut ... da kan jeg like så godt kaste kjeven min med en gang, for den vil jeg aldri finne igjen uansett.

 

fight-night-round-4-20090409014431383.jpg

 

fight-night-round-4-20090409014505757.jpg

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig tråd, fint å ha samlet informasjon på ett sted.

 

Gleder meg helt villt til dette spilet, har brukt mye tid på både #1 og #2 på xbox. Og Ali vs Tyson blir legendarisk :)

 

Husker jeg spilte Knockout Kings den gangen det var kult. Jeg regner med at Fight Night er fortsettelsen på den serien? Kan ikke si jeg har holdt meg så oppdatert i bokseverdenen i det siste.

 

Det stemmer, det er fortsettelsen av "Knockout Kings"-serien

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Det er mitt favoritt fighting spill på lenge. Dead or Alive 4 ble fort uinteressant, Soul Calibur 4 ble det samme, men i FNR3 hjelper det ikke med buttonmashing overhodet. Det er så deilig å spille mot en kompis når han prøver å slå meg ned helt sporadisk og jeg bare blokker en liten stund før jeg sender han ned i matta fra ett enkelt slag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den fulle listen med tilgjengelige boksere er ute, og den er rimelig imponerende!

 

Mike Tyson

Muhammad Ali

Ricky Hatton

Ray Robinson

Thomas Hearns

Miguel Cotto

Shane Mosely

Jake Lamotta

Marvin Hagler

Roy Jones Jr.

Carlos Monzon

Jermaine Taylor

Kelly Pavlik

Manny Pacquiao

Pernell Whittaker

Julio Caesar Chavez

George Foreman

Joe Frazier

Lennox Lewis

Ray Leonard

James Toney

Roberto Duran

Marco Antonio Barrera

Amin Asikainen

Paulie Malignaggi

Kermit Cinteron

Eddie Chambers

Arturo Gatti

Corey Spinks

Tommy Morrison

Sergio Mora

Fernando Montiel

Jorge Armando Arce

Arementa

Anthony Mundine

Emanuel Agustus

Vinny Paz

Vivian Harris

Billy Dib

Diego Corrales

Erik Morales

Nate Campbell

Ronald "Winky" Wright

Yuriorkis Gamboa

Nonito Donair

Arthur Abraham

Joe Calzaghe

Roberto Guerrero

Edwim Valero

Victor Ortiz

Lenke til kommentar
Den fulle listen med tilgjengelige boksere er ute, og den er rimelig imponerende!

 

Shane Mosely

Shane Mosley er helt syk på forsvar, aldri sett noe lignende av en bokser før. Ene kampen jeg så med han la han armene på ryggen, og dodget hvert eneste slag fra motstanderen i flere minutt før han deiset motstanderne tilslutt i bakken med 2-3 slag. Sånne personligheter som gjør boksing morro.

Endret av Laland
redigerte bort en del av sitatet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...