Gormers Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Å, håhåhåhå. Good call. Gjorde det hele tiden i worms blast (og andre), et spill som krasjet hvis du prøvde å gå til skrivebordet midt i.
Essem Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg var på slutten av en runde Gears of War 2 nå nettopp. Og plutselig fryser hele Xboxen. Det er irriterende. I tillegg forstår jeg ikke folk som plutselig skal innlede en lengre samtale med meg når jeg gamer. "Kan du sette på pause litt?" Nei, jeg kan ikke sette på pause!
Kiruk Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Folk som ikke forstår at det finnes en pauseknapp når man spiller online er alltid moro. <_< Endte opp med at jeg kurset folka i hvordan det fungerte.
Ghaundan Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Tja, å dø/feile pga ting jeg ikke har kontroll over er noe som får det til å koke over ganske fort for meg. La oss si Mile High Club på CoD4 høyeste vanskelighetsgrad er man avhengig av at Ai partnerne skyter ned visse personer...men noen ganger bommer de. Jeg kan gjøre alt perfekt og likevel dø. Om en liv levende venn gjør noe feil og vi dør er det greit, det skjer med alle, men når man er 100% avhengig av at AI på laget gjør X eller fiende AI'en ikke gjør Y er det til å grine av etterhvert. Hmm, middag plager meg ikke så mye, men når jeg er syk (jobber på lager) så er det vist ikke mulig for meg å ligge under ett pledd og spille spill. Da er jeg frisk nok til å jobbe 8 timer på ett kaldt lager også. Never jeg noe i nærheten til de derimot får jeg så ørene flagrer
Ter0nd Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 (endret) Ofte morra mi terroriserer meg med at jeg må støvsuge når jeg er midt i en instance på WoW, rett før siste boss som betyr achievment :wacko: EDIT: Jævliii irriterende!!! Endret 13. april 2009 av turbo60
Erik Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg var på slutten av en runde Gears of War 2 nå nettopp. Og plutselig fryser hele Xboxen. Det er irriterende. I tillegg forstår jeg ikke folk som plutselig skal innlede en lengre samtale med meg når jeg gamer. "Kan du sette på pause litt?" Nei, jeg kan ikke sette på pause! Har opplevd det samme, fantastisk irriterende. Det samme når jeg spiller RB2, det går ikke an å stoppe midt i en sang!
Lakus Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hmm, middag plager meg ikke så mye, men når jeg er syk (jobber på lager) så er det vist ikke mulig for meg å ligge under ett pledd og spille spill. Da er jeg frisk nok til å jobbe 8 timer på ett kaldt lager også. Never jeg noe i nærheten til de derimot får jeg så ørene flagrer Den der er pain. Opplever den selv både med stefar, mor, sjefer, osv. For det å flytte rundt på noen bittesmå spaker er akkurat det samme som å stå opp og være fysisk aktiv resten av dagen. Helt logisk dette. Da lurer jeg på hvorfor de ser på film når de er syke? Det må da iallefall være likt som å støvsuge hele huset.
Mr_xxxx Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hmm, middag plager meg ikke så mye, men når jeg er syk (jobber på lager) så er det vist ikke mulig for meg å ligge under ett pledd og spille spill. Da er jeg frisk nok til å jobbe 8 timer på ett kaldt lager også. Never jeg noe i nærheten til de derimot får jeg så ørene flagrer Den der er pain. Opplever den selv både med stefar, mor, sjefer, osv. For det å flytte rundt på noen bittesmå spaker er akkurat det samme som å stå opp og være fysisk aktiv resten av dagen. Helt logisk dette. Da lurer jeg på hvorfor de ser på film når de er syke? Det må da iallefall være likt som å støvsuge hele huset. hahaha .. skulle likt å sett ansiktet til din mor etter du har gitt hun den beskjeden neste gang hun ligger med feber.. og ditt ansikt også et par dager etter at hun har blitt frisk dette er nok et touchy tema, og jeg er enig i energi bruken, men kansje det er noe prinsippper ute å går her. Blir litt for lett å "være syk" for å ha en unskyldning til å spille pc, hvis man skulle vært et annet sted. Heter oppdragelse det der, viktig med verdier å sånt
Breathe Fresh Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hm..Unger på CS som prater piss er jo en klassiker, da.
Essem Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 dette er nok et touchy tema, og jeg er enig i energi bruken, men kansje det er noe prinsippper ute å går her. Blir litt for lett å "være syk" for å ha en unskyldning til å spille pc, hvis man skulle vært et annet sted. Heter oppdragelse det der, viktig med verdier å sånt Hvis man er virkelig syk orker man jo ikke annet enn å ligge i senga uansett.
Red Frostraven Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) Når jeg hoster i Call of Duty 4 -- og LIKEVEL skuddene går rett gjennom fienden fordi fienden kommer fra USA og blir på en eller annen absurd måte prioritert slik at DE får rapportert hva JEG gjør, før JEG får lov til å handle ut fra hva DE rapporterte. Spillte akkurat syv runder free for all, hvor kniving ikke virket. Jeg knivet dem, men fikk pokker meg ikke prioritering fra min egen xbox 360 konsoll SOM VAR HOST -- kniven går, og vedkommende snur seg og skyter meg mens jeg legger meg paddeflat og VENTER på at en ekstremt overdrevet lang knife recharge delay skal gå over. Til ingen nytte. Jeg blir skutt, og SELV PÅ REPLAYEN kniver jeg duden "&" ". Senere i samme game kniver jeg en annen amerikaner bakfra, han snur seg SOM EN RESPONS på knivingen min og kniver tilbake -- men bommer, så jeg løper mot ham og trykker kniv, kniv, kniv, kniv, kniv -- men får faen i helvete ikke knivet en forbannet gang til selv om MIN knife charge delay skulle gått over LENGE før hans, og HAN KNIVER FAEN I DET SVARTESTE DYPESTE SYRETRIPPHELVETE MEG FØR JEG FÅR KNIVET IGJEN -- og killcamet? Joda -- jeg kniver rett gjennom fyren. Kniven GÅR GJENNOM ham. Han snur seg ETTERPÅ. Kniver og bommer. Jeg kniver aldri igjen, men han kniver meg. Neste runde... Jeg hopper ned fra en mur og kniver en person. Ingenting skjer og jeg blir skutt av noen andre. På killcamet kniver jeg før jeg hoppet ned -- men jeg knivet først når jeg traff bakken for ¤&¤# ¤#& #¤&¤ ¤& ¤#&¤ #¤& &&¤#&¤ &¤# ¤#&¤#. OG I TILLEGG GÅR DET IKKE AN Å SKYTE DEM SOM GÅR SIDELENGS uten å sikte en meter til siden..! AAAAAAAAAAAAARGH! Pause fra CoD4, NÅ! Må... spille Counter-Strike... med... lav... ping... og... host advantage! Jeg er en ivrig G3 bruker, men under disse situasjonene brukte jeg M16, det vet jeg inderlig godt fordi det var klin fordømt umulig å drepe folk på ett burst fordi. Endret 15. april 2009 av Red Frostraven
Pokey Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Små unger med lyse stemmer som snakker helt uforståelig på Xbox-live. Og folk som har et headset som konsant skurrer og folk som synger og snakker på andre språk. Teamkilling er også stort utbredt på Saints Row. Jeg hater å bli disconnetcted når jeg har en skikkelig god streak gående på Battlefield 2. At Guitar Hero III-gitaren min bruker batteri når den er av er også sykt irriterende. Spesielt når jeg skal spille og ser at jeg glemte å ta ut bateriene sist jeg spilte. FFFFFUUUU
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Folk som glemmer å heale i instances, eller er alt for trege, eller prioterer feile personer. Jeg er ikke god til å heale selv, men det er derfor jeg spiller melee klasse noe de også kansje burde teste ut.
Psykake Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) Folk som tror det bare er å sette på pause i online matcher. Folk som ikke forstår at noen har spilling som hobby og helst vil konsentrere seg når det først spiller. Du ser ikke meg gå rundt å mase på folk på golfbanen.. *Kom på en ting til. Man runder et hjørne i en CoD 4 mp match og ser 5 fiender med ryggen til og gjør seg klar for å ta ut alle sammen, i samme øyeblikk man skal begynne så skyte får du et skudd i bakhodet av en overivrig teammate. Endret 15. april 2009 av Neptjune
Perrern Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg blir mest irritert på de som synes spilling er teit, det er en hobby akkurat som warhammer, musikk og idrett.
Zwink Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Franske grupper på CS ^_^ De kan bare aldri la være i å snakke. De snakker og synger og gud vet hva!
Rookie_NO Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Noen her som har opplevd det som skjer da du holder inne shift 8 sekkunder?Det er så fantastik gjort av windows å sette en så drastisk funskjon på shift som du lett holder inne noen sekkunder. Riktig nok er 8 ganske lenge, men har hendt meg to ganger. Den ene gangen, var midt i en DotA Clan war, og alt gikk til helvette. Da fikk skift knappen og resten av tastaturet smake da Skru av "sticky-keys" funksjonen da vel?
Perrern Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) Bare for å spørre, hva er den funksjonen til? er det så du skal bli opplyst om at knappen din har hengt seg opp? Kan jo også si at jeg irriterer meg over spill der Auto-run ikke funker så du må manuelt gå inn på cd'en og finne frem setup filen. Endret 16. april 2009 av Perrern
Laland Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er for å gjøre feks. "ctrl+c" ved å trykke og slippe ctrl, så presse c. Sticky keys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå