Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hvis man har alle kreftene til Wolverine så blir jo spillet ganske lett i og med han kan heale...
Avean Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Han healer ikke instant, det gjør han ikke i filmene heller. Han har vært døden nær flere ganger i filmene. I spillet møter du såpass mye motstand at du kommer til å svette, er helt insane hektisk. Bare første minuttene av spillet har du tatt ned et helikopter, slaktet 400 soldater og drept et monster lissom. Er helt loco hehe.
Saddlefall Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Er ganske intenst til tider ja, veldig morsomt Han ser jo skikkelig badass ut også når han er skadet. Real-time tissue regeneration! Eneste som er litt teit er at skjorta regenererer også, men jaja Endret 4. mai 2009 av Saddlefall
Xp3ri3nZ Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Dette spillet er det kuleste spillet eg har spillt på lenge, fytti så mye kult du kan gjøre med Wolverine. Elsker kontroll systemet og gameplayet, dette spillet kommer eg til å spille gjennom mangen ganger!
Ralzar Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Film til Spill - spill blir som oftest elendige, men kanskje dette blir ett unntak. Dette er dog ikke helt som de fleste film-baserte spill. Spillet var under utvikling FØR utviklerne visste om Wolverine filmen. Det var egentlig bare ett Wolverine spill, ikke ett Wolverine film-spill. Så fikk de tilbud om å koble spillet opp mot filmen og integrerte deler av filmens story i spillet sitt. Jeg har ikke spillt spillet ennå (ligger hjemme og venter på meg, men ville se filmen først for å unngå spoilers) men fra klippene jeg har sett har spillet mye mer story enn filmen. Endret 4. mai 2009 av Ralzar
AltF4 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Dette spillet ser brutalt morsomt ut:http://www.giantbomb.com/quick-look-x-men-...lverine/17-517/ Hehe må le av de gutta i den videoen der, morsomste kommentaren jeg har hørt på en stund. Men må si jeg ikke er helfrelst hva selve slossinga angår - litt repetativ, litt overdreven. Og den lyden i de klørne... Endret 4. mai 2009 av AltF4
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Lastet ned demoen og startet uten noen forventninger. Nå når demoen er over har jeg nesten ikke ord. For en fantastisk gøy, underholdende og fet demo!! Hadde ingen som helst planer om å kjøpe dette, men bare pga denne demoen blir det kjøp med en gang. Helt utrolig, ble tatt fullstendig på sengen der
Saddlefall Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Samme her, hadde ingen forventninger, og må inrømme at jeg dømte spillet før jeg visste noe om det. "Sikkert bare nok et råttent film-spill". Men så så jeg quick looken på GiantBomb, og det så jo morsomt ut, og det var det!
Exia Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Det her var fett og brutalt. Elsker å kaste meg over folk
Villanden Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Dette skal kjøpes. Sitter og ser Giantbomb Quick Look videoen AltF4 linket til. Holder på å le meg ihjel her. "See that. I didn't even want that helicopter. I'm not gonna take the helicopter, I just don't want anyone else to have helicopters. "
Ralzar Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Har spilt dette ett par timer over de siste par dagene og er så langt veldig fornøyd. Oppdager fortsatt nye triks og komboer for å drepe (eller kanskje jeg skulle si "sløye" ) fiender på. I tillegg til at jeg unlocker nye moves. Kampene mot store bosser har vært litt ensformige (doge unna angrep, hopp opp på ryggen, stikk dem til de prøver å slå deg av, hopp vekk, gjenta) men det har bare vært to, og det er forsåvidt greit med ett avbrekk i de vanlige fiendene. Forsåvidt VELDIG lite quick time events i spillet. Leste at det originalt var en god del QTE i spillet men at utviklerne valgte å fjerne dem. Så noen ganger kommer det film-snutter hvor jeg har følelsen av at det anntakelig var en QTE hvor det nå bare er en liten kul in-game filmsnutt hvor du kan ta en liten pust i bakken og se Wolverine gjøre sinnsyke ting uten at du trenger å trykker på noe Endret 6. mai 2009 av Ralzar
AltF4 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Hm, dere og anmelderen på gamer.no er tydeligvis ikke helt enige! Høres jo ut som spillet fortjener mer enn 6/10 når jeg leser hva dere skriver hehe
Aquilus Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Hm, dere og anmelderen på gamer.no er tydeligvis ikke helt enige! Høres jo ut som spillet fortjener mer enn 6/10 når jeg leser hva dere skriver hehe Nei, er helt enig med omtalen. Selv om selve slossingen er utrolig morsom, ødelegger "wannabe PoP"-delene helhetsuttrykket. Platforming og "puzzles" passer ikke inn i spillet i det hele tatt, og man har i tillegg gjennom mesteparten av spillet fasit på hva man må gjøre ved å bruke feral senses. De store miniboss-fiendene er i tillegg grenseløst slitsomme, siden de har faste angrepsmønster som man må følge til punkt og prikke.
Exia Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Jeg sier bare. Roll-roll-roll- LUNGE- HIT-HIT-HIT-repeat
nub_nutz Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Lastet ned demoen på PS3, og eg må inrømme at det var ein viss underholdningsfaktor inne i bildet Var mange tøffe ting man kunne gjøre, og eg følte meg veldig barsk der eg satt med eit digert glis om ansiktet MEN..framraten i demoen var jo rett og slett skremmende, dette håper eg inderlig er forbedret i retail? :o Endret 8. mai 2009 av Mala
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Lounge-angrepet er den mest geniale moven jeg har hatt gleden av å utføre på lenge. Du sparer masse tid og ergelse over å miste liv mens du prøver forgjeves å komme deg dit, pluss at det er en god måte å komme seg unna en stor horde med motstandere. Alt i alt, jeg liker dette spillet veldig godt. ps: Spiller PC versjonen, og merker ikke noe til framerate issues.
AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Æsj, jeg gidder ikke vente på mandag. Online spillbutikk, here I come! (akkurat hvor irritrende er den lyden av klørne egentlig?) Endret 9. mai 2009 av AltF4
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Irriterende nei, ikke som jeg har lagt merke til. Spiller for fulle mugger på anlegget, og jeg elsker det. Det er høylydt, det er action, det er blod, det er Wolverine.
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Lastet ned demoen , men ble ikke veldig imponert. Er spillet bedre enn selve demoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå