Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden

Erik

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste eg fekk er j no- hitter i assassins creed 2 som egentlig ikkje er noe vanskelig, men den jorde 1000 av 1000 så da er de jo litt stas. resten av dei var vel egentligt også enkle, men de å orke å ta fjera og sånt var litt kjedelig,

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal ha Veteran på Gears2, det er helt klart.

Har ingen sånne tøffe greier enda, men det kommer snart.:D

er ikke det lv100??

vil ha lv50 jeg..

edit: innlegg 300!

Endret av Svenning
Skrevet

ahh fikk meg mastermind i Tinker til pc jeg da.

bare dumt at den siste achievementen i det spillet er bugget...

vel vel får finne på noe annnet å gjøre mens xboxen min ligger hos UPS...

Skrevet (endret)

Indomitable Spirit på Ninja Gaiden 2.

"Chose to continue the game 100 times."

Dette var faktisk en av de seinere achievements jeg fikk (etter å ha spilt gjennom spillet over 2 ganger).

Dog, jeg klarer verken fysisk eller psykisk å fullføre spillet på mentor/master ninja, klarte chapter 1 og 2 på mentor, det får holde :p

Har forsåvidt klart alt av achivements som er "normalt", untatt noen av våpen runs, prøvde meg på weapon less run, men frykter at jeg har brukt et våpen en eller gang, og derfor bare gitt opp!

Holder forsåvidt nå med assassins creed, jeg blir forbanna hvis jeg ikke får :

- Disciple of the Creed:

eller

Conversationalist

Er faktisk ikke så kjedelig som jeg trodde det skulle være med å finnne alle flaggene!

Etter Assassins creed 1000P så er det enten gjøre resten til Bioshock, eller begynne med Halo ODST / Halo 3, må ha venner med dog.

Noen som blir med på års løfte innenfor gamerscore? :D

Tenkte å gå får 20.000, har 5500 ca nå.

Endret av amir90
  • 2 uker senere...
Skrevet

Her om dagen fikk jeg 1000 av 1250gs på borderlands :p er ganske stålt egentlig det er mye igjen men tipper jeg tar det løpet av uka! yey!

Skrevet

En håndfull GTA IV TBOGT og Tinker utmerkelser har jeg fått de siste dagene. Særs fornøyd med å ha danset suksessfullt i begge klubbene til Tony i GTA. ^_^

Skrevet

Er litt fornøyd med at jeg fikk Metal God (100% completed) og Legend (complete the game on Brütal) i Brütal Legend her nå.

Bare ett par singleplayer achievements nå og ett par multiplayer så har man jo fullført det spilet og etter en god del måneder

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Får achievementen for å runne Mass Effect på Insanity nå innen midnatt. Startet i tre-tiden i dag.

Endret av Lakus
Skrevet

Fikk nettopp "Demon on Wheels" i Trials HD. Endel prøving, og mye feiling skulle til.

Bare Marathon igjen, alt for lett å gjøre slurvefeil!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...