Gå til innhold

Nytt Worms underveis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Khogn: Tviler på det, men hvis det er tilfelle skal jeg kjøpe det med én gang!

 

Forøvrig digg å se at Team17 fortsatt holder på. Både var og er fortsatt en stor fan av Worms 2/Worlds/Armageddon, men likte aldri overgangen til 3D noe særlig. Håper dette blir comebacket jeg(og mange andre) har ventet på! :)

Lenke til kommentar

Synes de meningene her begynner å bli gamle :p Likte worms armageddon og world party ja, men synes egentlig at worms 3D var like bra. Worms på XBLA ville vært greit hvis ikke det manglet 4/5 av våpnene som finnes.

Blir vel greit nok spill hvis de får med alle våpna og litt flere moduser, men skjønner ikke at det skulle ta så lang tid.

Lenke til kommentar

I likhet med de fleste andre her, så håper jeg også at de tar steget bort fra 3D. Greit nok at de prøvde å oppgradere seg, men spillerne foretrakk 2D, noe Team17 bør ta til betrakning og faktisk gi folk det de vil ha. Flere syke våpen er heller ikke å forakte.

Husker Worms 2, da vi satte pistolen til et nivå som knuste hele banen med de seks skuddene sine :love:

Lenke til kommentar

Må si at Worms 4: Mayhem er det beste wormspillet jeg har spilt. Så sant, overgangen til 3d var dårlig med forferdelige worms 3d, men worms 4 gled perfekt inn, ihvertfall for meg, spesielt når det duger på en pc med 512 mb ram. Håper de lager en pc-update og beholder bananabomb

Lenke til kommentar

Worms er det eneste spillet på 360'en som jeg har max achievments på - noensinne. Jeg gleder meg vilt til det nye. Også den versjonen som kommer på PSN. Martyn Brown har jo vært med siden tidenes morgen (vi snakker 20 år i bransjen - jeg husker navnet fra credits på Amiga. Utviklerne i Team 17 drakk flommer av øl med scene-folk til langt ut på totusentallet) Er det forresten noen her som har spilt Alien Breed? Hørt på musikken nylig?

 

Worms på Amiga var årsaken til at jeg kjøpte det på XBL. Jeg har ikke spilt noen PC versjon.

 

Det er jo ganske fett å tenke på at det første Worms spillet solgte mer enne både Tomb Raider og Fifa da det kom ut.

 

http://www.spadget17.blogspot.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...